Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
adventure5 schreef:gefeliciteerd meis. ik hoop echt dat jij er veel plezier mee gaat beleven.
op dit moment heb ik zelfs nog meer dingen gekregen die ik op de pagina moet planten en kom even tijd te kort.
zijn er mensen hier die ook de poppetjes sparen? of echt alleen maar dieren en paarden?
Joyce_R schreef:Ah kijk aan! Gefeliciteerd!
Is even een bak met geld, maar is een mooie aanvulling op de collectie die pinto!
Telkens als ik naar die van ons kijk denk ik 'wat is ie lelijk en duur, maar wat leuk om te hebben'. Maakte bij ons alles compleet!
Ik zag de pluche paarden inderdaad op Facebook, kanonne wat een dingen zeg! Ga je ze echt daadwerkelijk houden en sparen als onderdeel van de collectie?
adventure5 schreef:jeps deze hebben inmiddels ook al een plekje gevonden op de slaapkamer van onze dochter
die pinto is nu ik hem van dichtbij heb niet de knapste nee en dan zoveel neerleggen voor 1 paardje.
maar zo is er ook een beagle die gewoon even €350 kost.
wannu de 72068?
KittyDylan schreef:SophieXAnni schreef:Mooi Kitty gaaf hoor! Repaint je al lang of niet? Hoeveelste is dit? Ik durf zelf niet te repainten. Ben bang dat het verpest wordt...
De derde al maar de eerste serieuze haha. De eerste twee waren op het zelfde model
KittyDylan schreef:Ik heb een repaint/cust gemaakt. De hals een beetke verbogen. Het stond helemaal recht maar volgens mij heb ik iets fouts gedaan want nu is het weer terug als origineelNiet helemaal volgens mij. Het is een repaint op de knabstrupper merrie en ik vind hem best goed gelukt
*foto's*
xknurrie schreef:Joysieee schreef:Whatsappgroep, daar gebeurt altijd precies wat wannuu zegt, het gaat helaas helemaal niet over schleich..
Nee onze groep niet nee, maarja ik vind het echt super gezellig![]()
![]()
--
Morgen beginnen aan de adventskalender! Ik ga braaf 1 vakje per dag openen. Wie nog meer?