Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

JoycexEnya

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 23:01

Hen ook belville die vind ik mooier met foto's voor me fb.

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-14 00:16

adventure5 schreef:
gefeliciteerd meis. ik hoop echt dat jij er veel plezier mee gaat beleven.
op dit moment heb ik zelfs nog meer dingen gekregen die ik op de pagina moet planten en kom even tijd te kort.
zijn er mensen hier die ook de poppetjes sparen? of echt alleen maar dieren en paarden?

Ik ben op zoek naar de rode T-rex ... -O-

Vind die mooier dan de groene :')

adventure5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 10:07

Joyce_R schreef:
Ah kijk aan! Gefeliciteerd!
Is even een bak met geld, maar is een mooie aanvulling op de collectie die pinto!
Telkens als ik naar die van ons kijk denk ik 'wat is ie lelijk en duur, maar wat leuk om te hebben'. Maakte bij ons alles compleet!

Ik zag de pluche paarden inderdaad op Facebook, kanonne wat een dingen zeg! Ga je ze echt daadwerkelijk houden en sparen als onderdeel van de collectie?

jeps deze hebben inmiddels ook al een plekje gevonden op de slaapkamer van onze dochter :P

die pinto is nu ik hem van dichtbij heb niet de knapste nee en dan zoveel neerleggen voor 1 paardje.
maar zo is er ook een beagle die gewoon even €350 kost.

wannu de 72068?

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-14 13:54

adventure5 schreef:
jeps deze hebben inmiddels ook al een plekje gevonden op de slaapkamer van onze dochter :P

die pinto is nu ik hem van dichtbij heb niet de knapste nee en dan zoveel neerleggen voor 1 paardje.
maar zo is er ook een beagle die gewoon even €350 kost.

wannu de 72068?

Ja :j Had 'm op een Duitse site voor 17 euro gezien, maar verzenden is van €13,- dan kan ik beter de groene voor 17,80 hier in Nederland kopen -O-

luna1604

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 20:01

pakketje aangekomen!!! duurde langer omdat de amatuer ruiter nimmer in voorraad was :(
maar ik moet wachten tot volgende week (sinterklaas) zo stom :')

ben ook opzoek naar grijze rijpony!! /3

adventure5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 15:43

die rode hebben we al zien staan voor 16 euro alleen dat pokke verzenden is zo duur zoals jij al zegt.
ach ja misschien ooit nog maar nu eerst even rustig aan sparen en dan maar weer wat nieuwe dingen aanschaffen of ik moet ergens tegenaan lopen.

die grijze rijpony's zijn zo gewild iedereen wil die hebben.

Imagination

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 16:00

Ik heb een tijd geleden actief schleich gespaart. Ik was al vanaf deel 9 actief in het topic. Ben in deel 10 weggegaan door onliners etc. Nu wil ik wel weer actief mee praten! Ik heb rond de 50? paardjes. Vooral de iets wat oudere modellen omdat die tenminste lijken op een paard ipv een my little pony :+ Een paardje zou ik nog wel echt super graag in mijn collectie willen, de grijze rijpony :D

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 22:01

Ik heb een repaint/cust gemaakt. De hals een beetke verbogen. Het stond helemaal recht maar volgens mij heb ik iets fouts gedaan want nu is het weer terug als origineel := Niet helemaal volgens mij. Het is een repaint op de knabstrupper merrie en ik vind hem best goed gelukt :)

Afbeelding

Afbeelding

Hier de hals.
Afbeelding

SophieXAnni

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 09:21

Mooi Kitty gaaf hoor! Repaint je al lang of niet? Hoeveelste is dit? Ik durf zelf niet te repainten. Ben bang dat het verpest wordt...

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 09:57

SophieXAnni schreef:
Mooi Kitty gaaf hoor! Repaint je al lang of niet? Hoeveelste is dit? Ik durf zelf niet te repainten. Ben bang dat het verpest wordt...

De derde al maar de eerste serieuze haha. De eerste twee waren op het zelfde model :')

SophieXAnni

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 15:20

KittyDylan schreef:
SophieXAnni schreef:

De derde al maar de eerste serieuze haha. De eerste twee waren op het zelfde model :')

Wauww!! *klapt heel hard* super gaaf hoor voor de 3e keer!

luna1604

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 09:47

xknurrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 20:05

KittyDylan schreef:
Ik heb een repaint/cust gemaakt. De hals een beetke verbogen. Het stond helemaal recht maar volgens mij heb ik iets fouts gedaan want nu is het weer terug als origineel := Niet helemaal volgens mij. Het is een repaint op de knabstrupper merrie en ik vind hem best goed gelukt :)

*foto's*

Mooi hoor, probeer alleen de manen en de sokken wat beter af te werken en nog wat schaduw met pastel, dan ziet ie er super uit! {:}

xknurrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 20:07

Afbeelding

Nieuwe repaint trouwens binnen! Alleen de basis was gedaan, dus de manen moest ik zelf afmaken :')
Hij komt van ebay, zijn er mensen die hem misschien hebben gezien? Ik ben er erg blij mee.

Ook zoek ik nog een stuk of 20 modellen, waarvan 5 ouder dan 2000. Dan heb ik bijna mijn collectie compleet, op het allereerste veulen en de superpinto na, want die vind ik veelste duur :=

Het tuig op de foto is trouwens zelf gemaakt, met mijn nieuwe lint! Als je meer foto's van mijn Schleich of dit paardje wil zien dan moet je me ff op instagram volgen; schleichhorsesx *\o/*

troytroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 20:23

mooie repaint *D

troytroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 20:24

ik ben een tijde afwezig geweest, maar ik ben er weer helle maal :+

xLauraBinkyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 21:33

Hallo allemaal! Ik kom vast een beetje binnenvallen, zo midden in dit topic, maar ik heb pas net bokt aangemaakt. Ik ben 13 jaar en rijd op een manege al 3,5 jaar ongeveer. K heb best veel schleich paarden en belville poppetjes. K maak tuig voor mijn paarden en dekens enzo! K ben bezig met een western zadeltje, maar ik ben volgensmij iets te perfectionistisch :o
K vind et leuk om mee te kletsen, maar kan iemand me vertellen wat oneliners zijn?! (voor ik er zelf een word) :+

adventure5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 21:55

zinnen van 1 regeltje :D en gezellig dat je mee komt kletsen.

ik heb gisteren weer 2 nieuwe paardjes erbij:D een oude schimmel en de shire met wapperende manen.
onze collectie van paarden is weer gegroeid :P zou niet eens weten hoeveel het er zijn ondertussen.

xknurrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 21:57

Joysieee schreef:
Whatsappgroep, daar gebeurt altijd precies wat wannuu zegt, het gaat helaas helemaal niet over schleich.. :(

Nee onze groep niet nee, maarja ik vind het echt super gezellig :') :')

--

Morgen beginnen aan de adventskalender! Ik ga braaf 1 vakje per dag openen. Wie nog meer?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 22:14

xknurrie schreef:
Joysieee schreef:
Whatsappgroep, daar gebeurt altijd precies wat wannuu zegt, het gaat helaas helemaal niet over schleich.. :(

Nee onze groep niet nee, maarja ik vind het echt super gezellig :') :')

--

Morgen beginnen aan de adventskalender! Ik ga braaf 1 vakje per dag openen. Wie nog meer?

JAA, morgen beginnen aan de paardenkalender! Vorige maand ben ik op 1 november begonnen met de boerderijkalender. En nu morgen met de paarden!!

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 23:02

Ik begin morgen ook aan me kalender, wou vandaag al starten omdat het vandaag adventzondag is :p

troytroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 13:52

Wat is een kalender met schleich ? ( misschien een helle dommen vraag :+ )

adventure5

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 15:36

schleich heeft dit jaar advents kalenders uitgebracht. daar zitten allerlei dingentjes in van schleich je hebt dan 2 soorten met paarden en de andere is met koeien dacht ik.

troytroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 17:04

ow gaaf! Ik heb net even op google zitten kijken en zijn het misschien dezen?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Lovehorses55

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 17:12

wat jammer dat er een paar dingen niet bij zitten en ik vind die juist de leuksten