Haaaii Ik heb 2x op deze pony gezeten. 1e keer een harde klapper op het asfalt gemaakt (inwendige bloeding, mega bult die nogsteeds zichtbaar is etc). Ben meteen na de val weer opgestapt wat ik van mezelf moest, pijn negeren gewoon doen. Na 2 weken rust weer op gestapt pony weer helemaal door het lint. Wat bleek nou eigenaar was bang dus heeft niets met de pony gedaan 2 weken lang. Mn instructrice moest er zelfs op omdat ze gewoon niet te houden was. Van de 2x erop 3x enorm aan de kletter gegaan en veel heel veel schrikmomenten. Maargoed, nu keek ik de foto's terug en vraag ik me af of ik niet te groot ben?
Ik ben 1.70 en weeg 58 kg Brand los:
ps let niet op mn zit, mn kont deed nog heel erg veel pijn
past dit nog?? volgens mij is zowiezo het zadel voor mij te klein maar dit was op een manege dus daar kan ik weinig aandoen. let niet op mn gezicht was ziek op het moment van de foto ook heb ik een hele dikke trui waardoor ik dikker lijk dan ik ben ik bn 1,75 en weeg ongeveer 60 kilo
@fading: ik vind dat jij groot gelijk hebt! Enkel het zadel stoort me een beetje, dat dat iets te klein is, maar daar kan de ruiter natuurlijk niets aan doen, voor de rest vind ik het best nog wel kunnen. Het is nu niet dat die pony een ingezakte rug heeft van hier tot in sjakamaka, dan vind ik het pas erg