ach joh. koop wel een andere LE. zoals de rode mustang ofzo. kan ik voor 20 euro van iemand kopen

en ik moet eerlijk zijn dat ik die toch iets leuker vind

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
adventure5 schreef:geeft niet maar omdat jullie beide ernaar vroegen dacht ik dan laat ik er maar meer komen zodat ik niet in de problemen zou komen als jullie ze idd beide wouden hebben
adventure5 schreef:ik krijg morgen de liggende binnen van de dalmatiers
dan is mijn dalmatier familie bijna compleet.
owja zal zo eens de boel updaten want moet nog wat foto's maken en plaatsen van de nieuwe dieren die binnen gekomen zijn. zo maar eens doen denk ik.
adventure5 schreef:zo bijna alle nieuwe er weer bij staan inclusief de complete foto van de 4 zebra printjes (met vaantje:P)
en esmee ik heb de paardjes en die 4 bij elkaar in 1 doosje zitten. netjes verpakt en ze staan verders klaar voor je.
die voor jou xfjord heb ik ook al netjes bij elkaar in 1 doosje gedaan die staan ook netjes te wachten
adventure5 schreef:zo bijna alle nieuwe er weer bij staan inclusief de complete foto van de 4 zebra printjes (met vaantje:P)
en esmee ik heb de paardjes en die 4 bij elkaar in 1 doosje zitten. netjes verpakt en ze staan verders klaar voor je.
die voor jou xfjord heb ik ook al netjes bij elkaar in 1 doosje gedaan die staan ook netjes te wachten
wanuu schreef:Ik vind het niet zo heel netjes van jullie dat jullie hier onderhandelingen zo openbaar bespreken en daarmee een gebruiker zwart makenSowieso is handelen in dit topic kopen / verkopen niet eens toegestaan, omdat je daar de Bokt Markt voor hebt en in PB bespreek je dit verder... Niet openbaar in een topic voor iedereen te lezen .... Knoop dat even in je oren, alvast bedankt. Ik blijf TeM's sturen.
![]()
Een Whatsappgroep .... Ik ken dat, dat gaat 2 minuten per dag over Schleich en de overige 500 berichten (waarvan 300 foto's per dag) gaan over andere dingen. Dus ik denk niet dat je iedereen hier voor kan overhalen. Je mag mij best een bericht sturen en mij toevoegen, maar als het mij te veel wordt met foto's en onzin ben ik eruit. Wat dat betreft maakt Nathas een goed punt.