Shakira, dezelfde foto's heb je 3 maanden geleden ook geplaatst. Beetje nutteloos om precies dezelfde te plaatsen toch? Ik kruip weer onder mijn steen.
Past nog hoor, niet voor heel lang meer aangezien ik denk dat je nog gaat groeien. Houd het een beetje in de gaten. Ook zou ik voor de volgende keer een cap op doen.
Gelukkig groei ik al een jaar niet meer. En artsen denken ook niet dat ik groter ga worden . Maar natuurlijk houd ik het in de gaten En ja die cap... Ik rijd al jaren zonder en dat is mijn eigen risico. Ik weet dat het gevaarlijk is maar goed..
Past prima hoor "Ik weet dat het gevaarlijk is maar goed..." ach, gelukkig zal je nooit vallen en dan al zeker niet op je hoofd natuurlijk Eigen keus, klopt, maar in theorie ben je nog minderjarig, dus volgens mij zijn dan zelfs je ouders daar nog verantwoordelijk voor, mocht er een keer iets gebeuren. Weet ik niet zeker, maar kan geen kwaad er eens wat over op te zoeken. Een ongeluk zit in een klein hoekje meid
Ik zal je de foto besparen van hoe ik er 6 jaar geleden uit zag, toen ik ben gevallen, ik zag er "gelukkig" alleen zo uit en mn cap had een winkelhaak erin. Anders was t mn schedel en was ik minstens een kasplantje geweest
Ghostattack
Geplaatst: 31-05-16 20:26
Laatste past
Anemoonlena, niet zo erg?
Als ik hem niet op had gehad, dan had ik hier nu misschien niet meer gezeten
Edit: Overigens was dit van een val in het gras.
Karla
Geplaatst: 31-05-16 20:30
Ik vind het nog wel passen, maar ik zou het idd wel in de gaten blijven houden
Verder wil ik even zeggen dat overige discussies niet in dit topic horen, dit is puur om te vragen of je past of niet. Discussies over wel of geen cap hoort elders besproken te worden. Hier zijn al meerdere modmeldingen over geweest
Ik weet dat het gevaarlijk is en wat er gebeuren kan. Maar het blijft eigen risico. Draag je een cap dat is altijd goed en ben he veilig bezig. Doe je het niet dat moet je zelf weten en bij deze hoop ik dat dese discussie voorbij is want het hoort niet thuis in dit topic
ik weet dat hier al heel veel topics over waren maar ik vraag het me toch af ben ik te groot voor mijn pony ik ben 1,68 en ben ongeveer 55 kilo en mijn pony is een haflinger x Welsh van ongeveer 1,25-1,30 (niet precies gemeten)