Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

takkie_muis schreef:ze zijn vanaf half 9 telefonisch bereikbaar
[ Afbeelding ]
Bij de binnenbak slopen ze , hier komt nieuwe restaurant
mariska_YeDo schreef:takkie_muis schreef:ze zijn vanaf half 9 telefonisch bereikbaar
[ Afbeelding ]
Bij de binnenbak slopen ze , hier komt nieuwe restaurant
Telefonisch bereikbaar hoef ik niet,gewoon open, :p moet extra ponykaart halen
Emmavhx schreef:TWISTER
wauw ik ben zo blij te horen dat jullie twister hebben! Vorig jaar was definitief mijn laatste keer en daar ben ik behoorlijk verdrietig over. Maargoed fijn om te horen dat Twis het fijn heeft.
Ik heb geen facebook en instagram, zou iemand hier de fotos van nieuwe ponys willen plaatsen?
Emmavhx schreef:TWISTER
wauw ik ben zo blij te horen dat jullie twister hebben! Vorig jaar was definitief mijn laatste keer en daar ben ik behoorlijk verdrietig over. Maargoed fijn om te horen dat Twis het fijn heeft.
Ik heb geen facebook en instagram, zou iemand hier de fotos van nieuwe ponys willen plaatsen?
mariska_YeDo schreef:Emmavhx schreef:TWISTER
Wat jammer dat vorig jaar je laatste jaar was! We zullen enorm goed voor Twis zorgen hoor, en we gaan vanmiddag fotos van onze ponys maken met mijn slr camera, dus die verschijnen hier wel