Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
KittyDylan schreef:Leuk! Die tweede vind ik persoonlijk de leukste. Kun je daar het tuig vanaf halen?
amoj schreef:Hm, vind de pintos erg op de 'oude' pintos lijken... Zelfde patroon/kleur en houding.
Jammer.
Vind de shets en ardenners erg leuk, de ardenners stonden al een aantal jaren op mijn 'verlanglijstje'
De curlys en knabstrupper vind ik er nep uit zien.
De tinkers zijn dan wel weer gaaf, ook al is de zwartbonte precies hetzelfde model geloof ik?
Maar vind het niet kunnen dat deze eerst al exclusief werd verkocht bij een stal en nu los... Heb in overweging gestaan de stal plus dit 'exclusieve' model te kopen, maar ben blij dat ik het niet gedaan heb... Maar vind het belachelijk voor degenen die dit wel gedaan hebben.
De tennessee walker vind ik leuk, alleen jammer dat het weer een zelfde model is.
En de haflinger, ja gets, hoeveel paardenrassen zijn er op de wereld? Waarom moet er zowat elk jaar een nieuwe haflinger uit komen?!
Van de 15 zijn er (volgens mij) 3 gewoon modellen die al eerder uit zijn gebracht. Jammer hoor, originaliteit op?
Heeft iemand toevallig ook zo'n lijst van koeien en andere boerderij/huisdieren?
Ben vooral de laatste 2 jaar echt veel actief geworden in het sparen van schleich. Spaarde eerst alleen de paarden, nu de paarden, boerderijdieren, huisdieren en gedeelte van wildlife en bayala.
Maar begin de motivatie nu een beetje te verliezen, zoals al eerder werd gezegd hier...
Jammer hoor.
wanuu schreef:Die cent techniek doe ik eigenlijk vooral om de "niet-kenners" te laten zien hoe klein het is. Op mijn persoonlijke Facebook zitten genoeg mensen die het allemaal niet kennen, maar ik deel het toch graag met ze. Die centen laten dan zien wat voor formaat het is.
Ik gebruik overigens een 5 eurocent en een 1 dollarcent voor de foto's, aangezien ik ook contact heb met Amerikanen.
jamietinker schreef:haaiii
ik meld me ook maar even fantatieke schleich vezamelaar hier!!
maar ik zoek nog een leuke naam voor mijn manege!
ik dacht iets van the buckstorn stables ofzo![]()
hier een foto's van wat ik doe![]()
[ Afbeelding ]
wanuu schreef:Heb 't voor je opgezocht, heb alles in een bestandje staan namelijk;
De super pinto is 13241-1
De grijze pony is 13298
Deze modellen gaan ons in 2015 trouwens verlaten
13689 Knabstrupper stallion
13617 Knabstrupper mare
13699 Haflinger foal
13279 Tinker mare
13295 Tinker foal
13625 Tinker stallion
13696 Pinto mare
13616 Pinto stallion
13702 Akhal-teke foal