Bonnie, van de Manege.. Alleen is zij 5 weken geleden weggegaan [ misschien naar de slacht ] Met haar heb ik mijn eerste wedstrijd gewonnen, zij was het voorbeeld van mijn 'droompaard'. Lieve BonBon, helaas heb ik nooit afscheid kunnen nemen, dus bij deze: Lieverd, ik vergeet je nooit meer
Pinoccio van manege Hippisch Centrum Barendrecht in Barendrecht. Hij was toen al niet een van de jongste, nu zeker niet. Maar hij is nogsteeds mijn nummer 1 en dat zal nooit meer overgaan. Pinoccio is een paar jaar geleden toen ik daar mijn eerste les kwam rijden, mij gelijk opgevallen. Het is een ruin en een schat van een dier. Hij is in 1 woord; Geweldig!
Mijn allereerste lievelingspoownie is de poownie van de foto, mijn held, nu nog steeds , rij m al jaren niet meer maar heb er veel van geleerd en veel wedstrijden mee gereden! Aschwin
Laatst bijgewerkt door brennie85 op 03-12-08 20:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Viooltje.. de shetlander waarop ik heb "leren rijden", nu ruim 30 jaar geleden.. (sorry, ik ben wat ouder dan jullie, maar vond het wel leuk even te melden..)
Hoorde pas dat Viooltje nog niet zo heel lang geleden is overleden, die heeft dus een prachtige leeftijd behaald..
Rakker, van manege Levade uit Wenum-Wiesel. Een hele lieve, bruine D-pony ruin. Ik reed in het begin elke week op hem en heb het rijden echt op hem geleerd.