Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ziet er mooi uit...
Feliesje12 schreef:Voor t plaatje is ze niet groot hoor! Precies goed juist!!Ziet er mooi uit...
![]()

2 gaatjes langer kan wel!! Dan Zal t wel meevallen..Staat opzich niet zo erg denk ik ..
Feliesje12 schreef:Even kijken!
Heb gekeken en idd..De beugels iets aan de korte kant!2 gaatjes langer kan wel!! Dan Zal t wel meevallen..Staat opzich niet zo erg denk ik ..
![]()

_loekie_ schreef:Ik ben 1.75 en rijdt op m'n shet van 1.19
Hij weegt geloof ik 368 (ja hij is dik) dus dat :5=73.6kg en ik weeg 50 dus dat kan nog
Hier een foto:
_loekie_ schreef:Ik weet het hij krijgt elke dag beweging maar eraf gaat het gewoon niet.
Hij staatnu 24/7 op het land en krijgt niets bij gevoerd ofzo.
Dus misschien een minder vette wei? En meer beweging?

_loekie_ schreef:Oké
Ja beweging krijgt hij genoeg zovaak mogelijk.
Hij is al stukken afgevallen in de winter maar ik heb het idee dat nu hij op de wei staat alles er weer bij komt
Maargoed beetje offtopic
Vandaar dat ze bij ons alleen maar op een klein stukje mogen nu.. lisjuh_ schreef:Ik rij op een welsh a ,en ik ben 1.55 en weeg 45 kan dit nog??
ik rij er regelmatig op (vz-pony)en ik blijf er gewoon op rijden maar ik wil even weten wat jullie er van vinden...
Ik zal even een foto opzoeken.

Chocotof schreef:Ik heb een pony op het oog die ik graag wil kopen.
Niet om zelf op te kruipen maar gewoon voor de heb en om mee te fokken ofzo.
De desbetreffende pony is 1.15, best breed.
Wat zou het uiterste gewicht en lengte van de ruiter volgens jullie zijn?
Zelf denk ik dat de grens ligt bij een ruitertje rond de 1.45
en gewicht rond de 50.
NU weer wel
superwoman schreef:Nee janinetjjj, geen 55 kg. 1.50 zou nog wel kunnen denk ik, maar onder de 50 of 50 kg en rijden mét een zadel.