Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(eerst moest Goya nog maar even wennen)
eerst vertelt dat het geen tinker was maar ze bleef stug volhouden want zei had op tinkers gereden en die waren ook bont
ik met der naar de wei gelopen heb de benen laten zien ik zo naar een banketstaaf klein plukje gewezen en haar toch duidelijk gemaakt dat dat alle beharing was die ze krijgt! nou ze geloofde me gewoon nog niet want bont=tinker
) die wilde mijn pony kopen...ik gezegt dat ze te oud was om nog super veel te doen aangezien ze 29 word dit jaar! gelooft hij me gewoon niet
hij zij dat ik gewoon geen afstand van me pony kon doen maar dat ie mijn ouders nog wel zou aanspreken of hun em niet weg wilden doen
ik me moeder er bij gehaald zegt die vent dat ie mijn pony wil kopen, zegt me ma meteen: wat wil je met die ouwe rotbok doen dan?
hij was daarna snel weg...! 
wat zijn er toch veel penny's, pff
StOoRzEnDeR schreef:oeh stoer die honden
mijn hond mag wel eens mee als ik gewoon ga wandelen maar die luistert dan ook super goed (ik had hem een keer gezegd dat ie moest gaan liggen en toen blijven en toen was ik hem vergeten.....hij heeft daar 1,5 uur gelegen...)