Maffe pennyverhalen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mymyhorses

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 22:27

haha echt grappig!! k heb ook wel zoiets..

ik heb 2 pony's daarbij een schetlander en daar ging dan wel eens een meisje op rijden van een jaar of 6/7? ofzo en ze zat altijd te zeggen hoe ik alles moest doen... had ze een keer2 vriendinnejtes meegenomen en ik zat Hylco(shet) te borstellen en zegt dat meisje: echt heel raar hoe je een pony borsteld eer de harde borstel dan de harde dan de zachte dan weer de harde..... tja ze kunnen toch banketstaaf...

Buitenzinnig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 22:36

Ja, ik heb er ook nog wel 1. Nou ja, of het echt penny was... Toen mijn paard ongeveer 2 weken geleden aankwam (hij staat even bij een boerderij waar ze 4 kinderen hebben, oudste is denk ik 11) was er een vriendinnetje van 1 van die kinderen. Dus ik Goya (mijn paard) in de bak gezet (staan nog 4 paarden, allemaal van daar, geen pension stal dus) en kwam dat vriendinnetje er aan: (ik kende haar niet) "Moet de stal ook uitgemest worden?" ik: "Ja, wou je dat doen dan?" Zei: "ja, en is hij ook rustig met rijden?" ik: "ja, wel aardig, in de bak wel wat" zei: "O, nou, dan wil ik er wel een keertje op rijden!" uhh, pardon, wie ben je? :p
Dus het meisje wat er woont die vond het niet zo leuk natuurlijk dat het vriendinnetje opeens met mij sprak enzo, dus vroeg het vriendinnetje: "Moet in de stal de waterbak en voerbak ook gevult worden, anders heeft mijn vriendinnetje niets te doen als ik de stal uit mest" Dus ik zeg maar: "ga maar gezellig met je vriendinnetje spelen, anders ook zo sneu"

_Denies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 07:23

Whahah, die van Soeske, is wel heel erg funny, dus als je stallen uitmest mag je rijden?

Buitenzinnig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 17:33

haha, lijkt er wel bijna op he haha. Ze wou hem ook nog borstelen, dus helemaal blij toen ik zei dat we wel even zouden zien (eerst moest Goya nog maar even wennen)

Boktpony

Re: Maffe pennyverhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 17:49

hahaha die verhalen hier

ik heb wel een keer een boos penny meisje gehad die tegen mij zei dat ik de sokken van mijn tinker niet af mocht scheren eerst vertelt dat het geen tinker was maar ze bleef stug volhouden want zei had op tinkers gereden en die waren ook bont ik met der naar de wei gelopen heb de benen laten zien ik zo naar een banketstaaf klein plukje gewezen en haar toch duidelijk gemaakt dat dat alle beharing was die ze krijgt! nou ze geloofde me gewoon nog niet want bont=tinker

ook pas nog een oudere penny (een man zocht een leuke rijpony voor zen kleindochters ) die wilde mijn pony kopen...ik gezegt dat ze te oud was om nog super veel te doen aangezien ze 29 word dit jaar! gelooft hij me gewoon niet hij zij dat ik gewoon geen afstand van me pony kon doen maar dat ie mijn ouders nog wel zou aanspreken of hun em niet weg wilden doen ik me moeder er bij gehaald zegt die vent dat ie mijn pony wil kopen, zegt me ma meteen: wat wil je met die ouwe rotbok doen dan? hij was daarna snel weg...!

AnneXI

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 18:34

Ik had eens een keer een goede gehad, dan zie je dat ouders ook niet altijd het goede voorbeeld geven.

Op mijn oude manege, daar stond een kleine pony (volgends mij een welsh). Een ex vriendin van mij die vroeg dus: is dat een arabiertje mam?? die moeder zo ja dat is een arabiertje. en die daar staat ook.

de beide pony's waren allebij nog geen 1.40 hoog. En dat meisje maar volhouden dat het arabiertjes zijn. en ik de hele tijd zeggen nee het zijn welshjes. heb ik naderhand maar gezecht dat het halfarabiertjes zijn, was ik eindelijk van dat gezeur af.

Dat is echt zo'n penny meisje. Ik heb er nog meer.

Een pony waar zei dus vaak op reed werd gevraagt of zei die uit de stal wou halen. Er staat een pony bij die snel weg loopt. Zei zo, die pony loopt niet weg bij mij, hij (was een merrie) kent mij. Ze doet de stal open, loopt naar binnen, probeert het andere paard te pakken. de ene pony loopt vrolijk naar buiten.

En jaaa 5 minuten later was het weer raak

Een pony is op zijn bit aan het knabbelen, vraagt zo'n meisje aan haar: waarom doet die pony dat? Antwoord: omdat hij dat leuk vind

En nog een:

er is daar een pony die snel ontsnapt, zei wil dus een andere pony erbij zetten. ze denkt och die staat daar in een hoekje te slapen. Als ik snel ben kan ik hem erbij zetten. ze doet de staldeur open en weg pony.

Tabita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 18:58

hahaha wat zijn er toch veel penny's, pff

toot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 19:02

zou knoflook en weiwater helpen??
of hypnose?? _/-o_

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 19:23

StOoRzEnDeR schreef:
oeh stoer die honden
mijn hond mag wel eens mee als ik gewoon ga wandelen maar die luistert dan ook super goed (ik had hem een keer gezegd dat ie moest gaan liggen en toen blijven en toen was ik hem vergeten.....hij heeft daar 1,5 uur gelegen...)

Omg dat vind ik wel heel zielig voor je hond

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 19:57

Wel bewijs dat ie goed luisterd

Elmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 21:03

Wat een gigagoed topic is dit toch zeg! Ik kom zo zelf even niet op een pennyverhaal, maar zelf was ik (hoe kan het ook anders) ooit ook een penny. Ik ging altijd helemaal door het buitengebied fietsen en pony's en paardjes kijken en ik had es brokjes gehaald (of nouja snoepjes dan) en toen ging ik ze die geven. Mijn vriendin ging ook altijd mee. We zochten toen ook een verzorgpony en toen gingen we overal vragen...ik kan me niet herinneren dat wij van het type afdwingen waren!!! Gelukkig...nou typ nog es wat van die lollige verhalen...ik rol bijna van mijn stoel van het lachen:D

Lizzzzz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 21:15

Ik had mijn eerste dressuurwedstrijd met mijn fjord.. (slank met lange maantjes)
Ik rij langs het hek, en een man: Jaa dat is een shetlander..
En zn dochter stond ernaast zo van: PAAAAAAP dat is een fjord..
Na en het volgende rondje was hij ervan overtuigd dat het een fjord was

Weet het, niet zo penny maar vond het toch wel erg grappig

StOoRzEnDeR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 18:52

tja mijn hond was idd zielig en ja hij luisterd heel goed hij heeft geleerd om bij de politie te mogen werken.

mijn paard mocht vandaag weer eens mee naar stage is toch zoon lieverd buiten kwam ik een klein kindje met mama tegen vroeg ze of ze ff op mijn paard mocht zitten....ik der mijn cap ff opgedaan eerst ff laten stilstaan en toen laten stappen (wel vast gehouden)
ik kom ook langs een school en daar moest ze blijkbaar heen dus heb ik haar daar af gezet..... en je raad het al toen ze daar kwam alle andere kindjes om haar heen enzo kwas allang blij dat ze niet allemaal naar mij toe kwamen want mijn paard is lief maar zo lief....dat weet ik niet

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 18:55

Ik moet jullie ook iets vertellen.. niet echt penny maar zo lief,

we waren Jonkie aant longeren.. kwam er zo'n mama aan met een kindje.. was nog zo'n kind van 1 jaar ofzo.. Dat kindje helemaal klappen enzo! En toen ging Jonkie (is een tuiger) helemaal showen enzo.. Geweldig gewoon!

Buitenzinnig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 22:14

haha, dat had ik van de week ook. Ik ging op buitenrit en was er zo`n jongetje: Mag ik even op dat paard zitten? Ik zei: Nou, eigenlijk moet hij naar huis, heb hem dus nog maar 2 weken, dus dat doe ik nog maar niet. En ik kende dat jongetje ook niet :p maar hij helemaal beteuterd kijken haha

Shezzit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 22:28

Ik weet nog wel dat ik, toen ik een jaar of 8/9 was, altijd ging kijken bij de rijhal bij mijn opa en oma in de buurt. Vaak was er les of gingen mensen met paarden er rijden en heel soms mocht je dan een pony uitstappen. Maar 1x had ik super veel geluk, het was kei warm weer en een meisje moest haar paard rijden (Santos, hele grote vos ruin en die liep Z2 dressuur). Nah ze had iets van 10 min gereden en zei tegen mij van: "wil jij hem niet ff rijden, hij is heel braaf en ik heb vandaag echt geen zin". Nah ik natuurlijk helemaal blij want ik had A nog nooit op een groot paard gereden, en B nog nooit op zo'n goeie. Nah heb iets van een half uur op dat paard gereden, alleen beetje stappen en draven en op t laatst een x wijken, had ik ook net iets van gehoord en mocht ik wel proberen van dat meisje. Tot zover nog niet zo heel erg penny want denk dat iedereen (zeker op die leeftijd) erg blij zou zijn als ze een x de mogelijkheid hebben om zo'n goed geschoold paard te rijden. Maar ik heb daarna dus echt weken lang tegen iedereen die het wilde horen (en ook tegen iedereen die het niet wilde horen) lopen vertellen dat ik op een topdressuurpaard had gereden. Tja, dat er tussen Z en Grand prix een verschil zat wist ik nog niet, ik dacht gewoon dat Z het allerhoogste was en dat dit paard bijna net zo goed was als die van anky, hihihi

Noeni

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 20:21

Meesterlijk
*Graaft ondertussen diep in geheugen.

Mich_elle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 20:38

Nu zit ik echt elke smiley die ik tegen kom te selecetere

_Denies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 21:22

arans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 21:56

ohja. een beginers lesje ging voor ht eerst galoperen en een meisje ging mee lopen. Maar dat mesije dat er op zat zat de hele tijd dingen te vragen :
Wat is sneller?? galop of galoperen???

hashah en ook :
komt er een kindje achter me aan gerend : Mag ik jou ponny even aaien?? (gaat ie of de buik aaien)
rend ie gou w weer weg

Chocotof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 22:10

Ik had een advertentie gezet op marktplaats.
Want ik zocht iemand die mijn pony wil verzorgen als ik ziek word
of een weekendje weg ga. (onder verzorgen versta ik poetsen en losgooien)
Meteen 6 emails van hetzelfde meisje. (12 jaar)

Dat ik geluk had dat ze nog wel tijd had.
Want ze reed al 6 jaar op een manege en kan op bokkende en steigerende paarden blijven zitten. En natuurlijk traint ze het Z
paard van haar instructeur.

Ze wou mij eventueel ook wel les geven..

eroftmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 23:06

nouw ik was na t eten ff met me paardje wezen lopen komt der zon kind aangerend rukt t halstertouw uit mijn handen en zecht
je mag niet zomaar een paard uit het land halen om der mee te gaan lopen
zo word die moe en kan ik der niet meer op rijden
dus ik vet hard laggen en zeg zovan zou ik dan nu misschien mijn paard terug mogen met me hand uitgestoken
zit me me aan te kijken zecht ze het is mijn paard hoor
ik zo van ow jah heb je zijn papieren dan
zecht ze die heb ik niet want als je echt iets van paarden had geweten wist je ook wel dat bonte paarden nooit papieren hebben
sorry hoor kreeg echt de slappe lag heb het halstertouwweer uit der handen gepakt en ben maar weggelopen
en je zeg me knol echt zo kijken van dat ik dit nouw weer

vond ik ook wel heel erg penny

Mich_elle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 08:58

Hahahah die is lol

saaraah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 10:35

whaha

arans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 11:10

vind ik best wel brutaal.

op mijn vorige manege hadden we heel veel poets meisjes. en (ik heb geen eigenpaard hoor) maar ik was altijd zo bang dat als ik een eigenpaard zou krijgen. Dat ik dan een keer op stal stond en een paard andere meisjes aan trov die mijn paard aan het peotsen waren