Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jennyzz schreef:Wie gaat er nog meer in week 10?
Sjellii schreef:Jup.
Ik heb de route naar Ermelo al uitgeprint op de Knhs site, ik doe er 1 uur en 8 minuten over om er te komen.
Rond kwart voor 7 vertrekken en dan ben ik er om 8 uur als alles meezit en misschien kwart over 8.
Ik tuk wel even door in de auto..![]()
Gaan er niet meer mensen zo vroeg?
.
kreta schreef:ik sta reserve voor week 5![]()
![]()
heeft iemand dit ook een keer meegemaakt dat ze reserve stonden en er toch heen konden, of waren jullie er met z'n allen er snel bij
Chantal schreef:Dus je mag zelf je stal uitkiezen??
kreta schreef:hoeveel weken van tevoren kreeg je dat te horen???
en wordt je dan telefonisch opgebelt of krijg je een brief?
vinci schreef:dus als je er op tijd bij bent kun je en een stal uitzoeken en een kast, maar ik ga ervan uit dat alle stallen hetzelfde zijn.
vinci schreef:OKe ik vertrek wel om 6 uur dan weet ik zeker dat ik op tijd ben![]()
![]()
maar is er ook een mogelijkheid dat je je paard even in een paddock ofzow iets los kunt laten ! want ook al kijkt mijn paard naar buiten, hij moet ook wel naar buiten anders mag ik nu alvast beginnen met mijn paard minder naar buiten te doen
Er is daar ook een trainingsmolen maar daar mogen de paarden van de instructieweken helaas niet in!
wie nog meer?? Margon schreef:Tuurlijk wel!
Je hebt stallen waar ze hun hoofd naar buiten kunnen houden bij die andere kan dat dus niet!

: 

met de witte sjaal