das echt wel vroeg, maar als je in een rustig weekendje gaat, ik ging in 2011 en toen kwamen we vrijdagmiddag 5 uur aan ofzo, dus toen gingen we pas zaterdag pony ophalen en toen had ik wizzy, en toen hadden we niet gereserveerd maar zondag had ik weer wizzy, dus heeft ook wel een beetje met geluk dat je een rustig weekendje gaat te maken, denk ik.
ik ga denk ik april of mei (weet nog niet in of buiten de vakantie, maakt voor mij niet veel uit, want in de vakantie is het druk maar kan ik vroeg komen en buiten de vakantie is het rustiger maar kom ik later...) en toen in 2011 ging ik weekendje juni, 24 t/m 27 juni ofzoo
Hoe doe je dat als je een populaire pony wilt hebben, zoals Okke??
xLHHx
Geplaatst: 26-11-13 21:07
PPClovahhhxx schreef:
Hoe doe je dat als je een populaire pony wilt hebben, zoals Okke??
6/7 uur al in de rij staan of de dag er voor slapen !
WithinYuuri
Geplaatst: 26-11-13 21:08
NesxNas schreef:
April en mei zijn heel drukke maanden.
Ja, oke. Maar wat zijn dan wel rustige maanden?
PPClovahhhxx
Geplaatst: 26-11-13 21:08
dankjee love_horse1!!
Anoniem
Geplaatst: 26-11-13 21:09
naarppc schreef:
NesxNas schreef:
April en mei zijn heel drukke maanden.
Ja, oke. Maar wat zijn dan wel rustige maanden?
Sowieso buiten de vakanties, en in de herfst valt het ook nog wel mee.
PPClovahhhxx
Geplaatst: 26-11-13 21:09
Ik ga miss. toch in de meivakantie voor die hele week. Ik wil graag tripple nemen en mn vriendin dus Okke, mijn zusje Zavier, zaaier is dus het minst populair.
Ja, toen ik ging in de herfstvakantie zag ik mensen die heel vroeg gekomen waren, van die meiden die al veeeeeel ouder zijn dan 12, en al die leuke powns inpikken...
Maar ik ga misschien een hele week, dan kunnen we in de midweek pony's nemen, gwne pony's. miss abelise hij is lief wij hadden hem de 1e dag in ppc en dan in t weekend popu pony's reserveren, want op vrijdag gaan de meeste mensen weg, dat had ik ook in de herfstvakantie.