Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
esmee_2001 schreef:Ik ging vandaag op buitenrit samen met mijn stalbasin.
Het paard van mijn stalbasin is 4 en kent de omgeving ook nog niet zo goed. Mijn paard is 21 maar dit was mijn eerste buitenrit met haar dus ik was een beetje gespannen.
We waren bijna thuis en het paard van mijn stalbasin begint te staken ( proberen om te draaien, omhoog komen etc. ) Ik moest mijn paard vooruit rijden zodat het andere paard volgde, we reden midden op de weg en ik kon niet opzij door dat paard van mijn stalbasin. Komt er een auto aan met een gezin erin en ze staan letterlijk nog gene 5 seconden te wachten en ze beginnen al met toeteren, ik met alle macht opzij gegaan rijden ze keihard langs, zulke mensen haat ik gewoon.
KarmaWitch schreef:Vandaag een vent die gaat bellen achter mn pony met zn fietsbel. Beestje springt een bewtje verschrikt en loopt weer door. Zeg ik tegen hem: wilt u dat niet meer doen en gewoon met stem?
Hij keek me potje arrogant aan en zei niks.
Dus ik van: dan niet he, krijgt vanzelf een keer een trap
Tazziexxx schreef:KarmaWitch schreef:Vandaag een vent die gaat bellen achter mn pony met zn fietsbel. Beestje springt een bewtje verschrikt en loopt weer door. Zeg ik tegen hem: wilt u dat niet meer doen en gewoon met stem?
Hij keek me potje arrogant aan en zei niks.
Dus ik van: dan niet he, krijgt vanzelf een keer een trap
Oke ik vond dat laatste erg grappig aangezien ik daarna naar je naam keek
bobo2000 schreef:niet aan de bakrand maar in de stal. Sta je je vp op te zadelen komt er iemand aanlopen ga je rijden? nee joh.. ga mennen![]()