langs de bakrand...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

esmee_2001

Re: langs de bakrand...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 18:04

Ik ging vandaag op buitenrit samen met mijn stalbasin.
Het paard van mijn stalbasin is 4 en kent de omgeving ook nog niet zo goed. Mijn paard is 21 maar dit was mijn eerste buitenrit met haar dus ik was een beetje gespannen.
We waren bijna thuis en het paard van mijn stalbasin begint te staken ( proberen om te draaien, omhoog komen etc. ) Ik moest mijn paard vooruit rijden zodat het andere paard volgde, we reden midden op de weg en ik kon niet opzij door dat paard van mijn stalbasin. Komt er een auto aan met een gezin erin en ze staan letterlijk nog gene 5 seconden te wachten en ze beginnen al met toeteren, ik met alle macht opzij gegaan rijden ze keihard langs, zulke mensen haat ik gewoon.

Milty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 18:16

esmee_2001 schreef:
Ik ging vandaag op buitenrit samen met mijn stalbasin.
Het paard van mijn stalbasin is 4 en kent de omgeving ook nog niet zo goed. Mijn paard is 21 maar dit was mijn eerste buitenrit met haar dus ik was een beetje gespannen.
We waren bijna thuis en het paard van mijn stalbasin begint te staken ( proberen om te draaien, omhoog komen etc. ) Ik moest mijn paard vooruit rijden zodat het andere paard volgde, we reden midden op de weg en ik kon niet opzij door dat paard van mijn stalbasin. Komt er een auto aan met een gezin erin en ze staan letterlijk nog gene 5 seconden te wachten en ze beginnen al met toeteren, ik met alle macht opzij gegaan rijden ze keihard langs, zulke mensen haat ik gewoon.

Oehhh.. Had je geen zweep bij? Gewoon erachteraan ~~}>

esmee_2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 18:47

Zweep had ik wel bij ja haha.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 18:55

Op wedstrijd, was ik net klaar, liep ik terug om te kijken bij anderen.
"Goh, er was net zo'n meisje, die ging de hele verkeerde kant op!" (dat was ik dus :') )

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 18:56

@slina
_O-

LoveCharm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 19:12

vroeger reed een vriendin van me soms op een A-pony die best wel ielig was. ze kreeg regelmatig te horen hoe zielig het was dat ze op een veulen reed O_O

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 20:27

Als hij op gepaste afstand roept of belt geen probleem hoor...
Maar hij bleef dus beetje lang doorbellen en hij fietste best strak achter mij.
Nu heb ik een bomproof paardje, maar ik begin straks met buitenrijden met nog niet zo bomproof paardje...
En qua trap bedoel ik dus als ze schrikken kan die van mij gaan bokken.
Dus jah

rapunzelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 20:38

Er kwamen laatst 2 meisjes van 9 en 10 bij ons op stal om te kijken voor een verzorgpony. Ze bleven wat bij mij staan en kijken hoe ik mijn paardje reed. Ik heb ze gevraagd om paardjelief uit te stappen en een grijs van oor tot oor dat ze hadden! :')

Michelleex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 00:15

Als jouw paard gaat bokken wanneer er iemand belt ben je imo niet klaar om de weg op te gaan.. levensgevaarlijk..

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 15:03

Madame die is hartstikke bomproof en ze schrikt ook niet, maar ik vind het belachelijk dat meneer eerst heel dicht achter haar gaat, belt dan een behoorlijk aantal keer en dan eromheen.
Als ze in de bak schrikt (heeeeeeel enkel) bokt ze eens. Plus dat bokken is niet verschrikkelijk hoog. Enkel even dat kontje mopperig aan de kant gooien

Fink

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 19:11

Als ik buiten rijd en een wielrenner rijdt keihard en dicht langs me, steek ik gewoon m'n zweep uit :P. En nog een beetje zwiepen :) Moeten ze dr maar niet zo dicht langs rijden.

Ooh ja auto's die langs je crossen en gaan toeteren... Pff

Heb ook wel eens gehad bij een verzorgshet: Ik reed met nog een ander groot zwart paard en ik reed op en een zwarte shet, en dan van die kindjes: Kijk mama! Een mama en babypaard :D

daisyjazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 19:18

Klein meisje : ahhh kijk papa ! Het paard van sinterklaas :D

LauraEH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 21:04

Ik ging zaterdag wandelen.met me verzorgshet. Hij was heel druk en irritant.. op het einde van de wandeling viel het mee, komen we langs een voetbal veld, zegt zo'n moeder; aahh, kijk nou eens, aahh, wat schattig en zegt haar zoontje : hij heeft wel veel haar :') hahaah, ik en mijn vriendin gingen helemaal stuk

Evaencoco

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 21:19

Echt een lekker topic!
Ik reed laatst door de duinen en dan lekker hard crossen en allemaal mensen gingen foto's maken hahahah.
mijn instructrice is ook echt meega grappig langs de kant maar dat lijkt me niet zo gepast om dat op interneren te zetten... wat ze laatst zei x)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 21:52

''Ik denk dat als jij een paard vanaf het begin gaat inrijden, dat jij net zo goed bent als Anky.''

Wat een lief compliment maar ik denk het niet!

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 22:16

Vorige week onderlinge wedstrijd, sta ik paard te knotten, komt er een meisje aan.
Deed ook mee, op een tinker vraag ik; "ja ga je hem nog vlechten?" meisje; "Ja denk het wel" Ik; "oh kan je mooi een hengstenvlecht maken als dat je lukt!" Meisje: Ja, doen jullie dat ook? "
Nee, ik had de helft van de knotten er al inzitten, dan maak ik geen hengstenvlecht :')

Meisje en ik rijden overigens allebij dik 5 jaar nu

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 22:23

Gister had ik wat leuks..

Ik begon Stella op te zadelen en mijn instructrice poetste haar hoofd even, komt er een klein meisje die net had gereden naar ons toe: Is dit het paard die naar babydoekjes ruikt? Ik had zoiets van: whah? :') Ik en instructrice helemaal lachen, zeggen we zo: geen idee, ruik maar. Dus zij ruiken: Jaaa HIJ RUIKT NAAR BABYDOEKJES (het is een zij -O- -O- :+ ) Komen er nog 4 anderen aan stella ruiken, OOOG AAAH HIJ RUIKT NAAR BABYDOEKJES. Nou wij lagen helemaal plat haha, zo schattig. En stella echt zo;n diepe zucht. :(:) Maar ik gebruik dus nooit babydoekjes.. :P

Tazziexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 00:47

KarmaWitch schreef:
Vandaag een vent die gaat bellen achter mn pony met zn fietsbel. Beestje springt een bewtje verschrikt en loopt weer door. Zeg ik tegen hem: wilt u dat niet meer doen en gewoon met stem?
Hij keek me potje arrogant aan en zei niks.
Dus ik van: dan niet he, krijgt vanzelf een keer een trap

Oke ik vond dat laatste erg grappig aangezien ik daarna naar je naam keek :')

Love_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 15:45

Ik was zaterdag op bosrit met vriendinnen en de manegepony's
Gaat er zo een mannetje achter silver lopen (silver doet gelukkig niets) maar ik zeggen tegen die man "zou alstublieft niet achter mijn pony willen lopen" die kerel blijft gewoon achter ons lopen (ik ergerde me dood ) daarna ging hij ook nog binnen langs tussen 2 pony's door waarvan een aan het klieren was (niet opdat moment)
Die man deed niks maar ik vond hem knap irritant en had de neiging om hem een tik met de zweep te verkopen

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 19:55

Tazziexxx schreef:
KarmaWitch schreef:
Vandaag een vent die gaat bellen achter mn pony met zn fietsbel. Beestje springt een bewtje verschrikt en loopt weer door. Zeg ik tegen hem: wilt u dat niet meer doen en gewoon met stem?
Hij keek me potje arrogant aan en zei niks.
Dus ik van: dan niet he, krijgt vanzelf een keer een trap

Oke ik vond dat laatste erg grappig aangezien ik daarna naar je naam keek :')

Ahahaha ja die past inderdaad errug mooi :D
Wie goed doet, goed ontmoet. Zelfde met kwaad xD

esmeeeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 20:09

bij ons staat niet echt iemand langs de bakrand ze zitten altijd in de kantine te kijken

bobo2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 20:42

niet aan de bakrand maar in de stal. Sta je je vp op te zadelen komt er iemand aanlopen ga je rijden? nee joh.. ga mennen -O- :?

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 22:15

bobo2000 schreef:
niet aan de bakrand maar in de stal. Sta je je vp op te zadelen komt er iemand aanlopen ga je rijden? nee joh.. ga mennen -O- :?

Als je aan het opzadelen bent hoef je niet te gaan rijden hoor, sommige mensen longeren hun paard met zadel op, of misschien ben je wel bezig met het zadelmak maken van de pony ;) .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 09:15

bobo2000 schreef:

mwa, hoor ik ook vaak als ik ga zadelen, denk er nooit zo over na en antwoord gewoon 'ja, jij ook?' ;)

Misher

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 18:32

Haha toen ik aan het rijden was hoorde ik juist iets super leuks :j ik reed op mijn verzorgpony van 29.. De vader van een vriendin vroeg aan een iemand die mijn verzorgpony (wendy) helemaal niet kon, hoe oud ze wendy schatte. nou kom het leukste :j ze zij dus mooi een jaar of 10 ? Haar vader zei toen 29 ze geloofte het niet eens *D Ik was wel een beetje heel erg trots op wendy