Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SylviaIsabel schreef:[ Afbeelding ]
Eerlijk gezegd maak *ik* alleen maar spullen omdat het leuk is om te maken.. Bijna niets gebruik ik een 2e keer alleen mijn touwhalster![]()
BaBritFre schreef:Katja Rolvink komt 28 mei naar de manege, en je mag op de foto met je eigen paard of een manegepaard. Een halfuur shoot met 2 foto's voor 25€ de rest kan je nabestellenop een zwarte of bruinige achtergrond.
Ik ga kiezen voor een zwarte achtergrond, en de pony waar ik mee op de foto ga is een kleine vliegenschimmel (niet heel veel bruin). Nu ga ik daar een showhalster voot maken maar welke kleur? Ik denk aan groen en blauw, en jullie??
SylviaIsabel schreef:BaBritFre schreef:Katja Rolvink komt 28 mei naar de manege, en je mag op de foto met je eigen paard of een manegepaard. Een halfuur shoot met 2 foto's voor 25€ de rest kan je nabestellenop een zwarte of bruinige achtergrond.
Ik ga kiezen voor een zwarte achtergrond, en de pony waar ik mee op de foto ga is een kleine vliegenschimmel (niet heel veel bruin). Nu ga ik daar een showhalster voot maken maar welke kleur? Ik denk aan groen en blauw, en jullie??
Ik hou van Rozehihi maar het is zeker een ruin? dan baby blauw
![]()
BaBritFre schreef:
rosaprinces schreef:Heey
Zou iemand met mij willen ruilen?
Dan maak je bijv. een showhalster,touwhalster, neckrope enz.
En dan geef ik jou materiaal zoals stof, wol, versiersels, kraaltjes enz.
Wat jij maak moet het liefst in een GROTE envelop passen, zo minder verzendkosten
Groetjes mij