Welke pony van ponyparkcity is wat voor mij?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

melody7

Re: Welke pony van ponyparkcity is wat voor mij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 15:59

in die gevallen wel, maar er gaan ook gewoon meisjes heen met eigen paarden en alles, dan snap ik die ouders echt niet hoor, als je thuis een paard hebt staan... ik hoef er echt niet meer heen, heb een top verzorgpaard :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 16:07

Ja inderdaad, ik ken iemand die is 17 en die heeft zelf sportpaarden alles thuis staan, en ze beweerd dat ze 14 is maar ik heb van oudere mensen gehoord dat ze wel 17 is.. Maar goed, ik mag officieel nog naar ppc whoop.

maritmistppc

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 16:15

xXMayaXx schreef:
Sypol_Rawr schreef:
Pooh is voor mij geen onbekende pony, pooh is voor mij een deel van me leven geworden en ik doe er alles aan om naar hem toe te gaan.

Inderdaad, Talana is ook een heel groot deel van mijn leven. Ppc voelt ook echt als 'thuis' voor me.

Ik heb geen andere lievelingspony.
Ik heb geen eigen pony, en ik rij tijdelijk(misschien wel nooit meer) op de manege.

maritmistppc

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 16:16

Een weekend in een gewoon ouder huisje is 318 euro, ik ga altijd weekenden van 2 nachten 248 euro

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 17:19

daarvoor rij ik een week in Oostenrijk :p daar mogen we gewoon zelf naar buiten, das gaaf, en dan gewoon op Haflingers, en daar kan ik ook de hele dag mee knuffelen :p dus vindt ik dat een stuk leuker.. en dan hebben we gewoon een luxe appartement, en niet een stapelbed waar je ongeveer uitvalt als je omrolt XD

maritmistppc

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 17:40

Wij kunnen 1x per jaar naar PonyParkCity, Verder gaan we dan ook niet op vakantie omdat we daar het geld niet voor hebben.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 17:44

ohh, dat zouden mijn ouders dus écht nooit doen (als we dan maar 1 ding zouden kunnen doen, in zo'n klein huisje gaan zitten waar ze zelf niks aan hebben)

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 18:11

Wij gaan altijd of 2 weken per jaar(in schoolvakanties), of 4 weekenden per jaar.(twee keer in schoolvakanties, 2 keer buiten schoolvakanties).
Edit: en bijna elke maand 1 of 2 keer een dagje, of een avond.

casapret

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 18:24

Een tip en het klopt echt als je wil weten of je te groot bent voor een shet heb
ik gedaan in ppc:
Je moet er zonder zadel op zitten best logisch daar en dan je voeten onder de buik als die elkaar aanraken ben je of net te groot te groot of nog net goed dit werkt niet voor gewicht maar alleen voor je lengte en je pony moet niet te dik zijn zn buik is dan wel groter zodat je voeten elkaar misschien niet kunnen raken maar je kan dan toch nog te grpot zijn

casapret

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 18:31

Ik wil er ook heel graag heen maar wij hebben een hond en ik ben 12 dus mag ik er misschien niet meer op maar benn best licht en klein dis heel misschien kan het nog en anders neem ik een grote ik had vorige keer mr. Bleau alleen die us in de winter stop gekomen zei die man en ik was dus de eerste die erop reed best leuk moest helemaal z'n vertrouwen winnen en het enige waar hij heen wou was richting stal maar ik denk dat hij veranderd is

casapret

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 18:31

West iemand trouwens hoeveel die duurdere huisjes kosten eb hoe je die kan reserveren

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 18:32

casapret schreef:
West iemand trouwens hoeveel die duurdere huisjes kosten eb hoe je die kan reserveren

Nieuwe/ranchhouses kan je hier reserveren: http://www.ranchhouse.nl/ bijna alles in het hoogseizoen is al volgeboekt.

casapret

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 18:43

Dankje

maritmistppc

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 21:44

Ik vind die luxere huisje echt wel heel duur hoor!
Een ouder huisje, dat is voor mij genoeg!
Míjn mening

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 21:51

Ik vind de nieuwe huisjes sowieso gezelliger. En bij de nieuwe huisjes is het in de zomer altijd veel te warm vind ik.

maritmistppc

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 21:59

In PonyParkCity moeten ze ook eigenlijk beter op het rijden letten.
Ik vind deze meisjes ook echt te groot, die waren tegelijk met mij, in dit filmpje zie je niet dat ze galopeeren maar dat deden ze echt heel veel, galoperen óf drafen...
http://www.youtube.com/watch?v=ZwcpEH22 ... detailpage

maritmistppc

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 22:00

Naja, dat snap ik, maar ik ben blij dat ik 1x per jaar Mist kan zien, 2,5 dagen in een ouder huisje heb ik er dan zeker wel voor over!
Ik ben nu pas 1x een weekend en 1x een dagje geweest maar misschien zie ik d'r nog maar 1x... :'(

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 22:13

casapret schreef:
Een tip en het klopt echt als je wil weten of je te groot bent voor een shet heb
ik gedaan in ppc:
Je moet er zonder zadel op zitten best logisch daar en dan je voeten onder de buik als die elkaar aanraken ben je of net te groot te groot of nog net goed dit werkt niet voor gewicht maar alleen voor je lengte en je pony moet niet te dik zijn zn buik is dan wel groter zodat je voeten elkaar misschien niet kunnen raken maar je kan dan toch nog te grpot zijn

voeten elkaar aanraken? :') Man, als dat kan en je zit er op dan klopt het gewoon niet.

Waarom zou je in godsnaam willen rijden op shetlanders? Snap best dat sommige kinderen rijden missen maar huur dan een grote pony of paard. IK vind 1.60 en groter gewoon echt niet kunnen op een shet, of die nou breed gebouwd is of niet ;)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 22:15

Heb ik even een leuk voorbeeldje, ik ben 1.60, dit is een QUARTER! van 1.45 ofzo, en zelfs hier steken mijn voetjes al een klein beetje er onderuit ;)
Afbeelding

denk met een gezonde geest, als 1.60 er zo uit ziet op een Quarter (dus een breed dier) dan ziet dat er écht niet uit op een shetlander... hoe halen mensen het ook in hun hoofd, ik kan er echt niet bij :n

maritmistppc

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 22:49

Als je tot de knietjes komt, is er niks aan de hand.
Ik heb vandaag eens goed de foto's bekeken op mijn vaders mobiel toen ik op Mist zat( deze foto's staan niet op internet) ik kwam bij Mist tot de knietjes...
Ik ga er inmei 2013 weer heen, dan ga ik sws niet meer rijden. Misschien even 10 seconden er op voor een fototje maar meer echt niet.

maritmistppc

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 22:54

Als ik op een paard zit van 1,70 met mijn lengte van 1.67 met zadel, kom ik net een halve centimeter onder de buik uit.
Laatst bijgewerkt door maritmistppc op 31-12-12 23:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 23:08

maritmistppc schreef:
Als je tot de knietjes komt, is er niks aan de hand.
Ik heb vandaag eens goed de foto's bekeken op mijn vaders mobiel toen ik op Mist zat( deze foto's staan niet op internet) ik kwam bij Mist tot de knietjes...
Ik ga er inmei 2013 weer heen, dan ga ik sws niet meer rijden. Misschien even 10 seconden er op voor een fototje maar meer echt niet.

We hebben het hier over een SHETLANDER :) Tot de knietjes past gewoon NIET ;) Waarom egoistisch zijn? denk ook eens om aan het diertje...

maritmistppc

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 23:18

Ik heb er totaal in 3 dagen nog niet eens een half uur op gezeten!
Mist had echt geen last van me, Mist is een gevoelige shetlander, als ze iets niet wil doet ze het niet. Als er niet iets naar haar zin is dan bokt of steigert ze wel.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 23:26

Jaa alsof vluchtdieren hun zwakte laten zien :') sorry ik vind het egoïstisch

maritmistppc

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 23:29

Ppffff, egoïstisch?
Mist had geen last van me, ik voel Mist heus wel aan of ze gespannen is of niet. Ik ben niet gek da is 1 ding wat zeker is!