Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xXMayaXx schreef:Sypol_Rawr schreef:Pooh is voor mij geen onbekende pony, pooh is voor mij een deel van me leven geworden en ik doe er alles aan om naar hem toe te gaan.
Inderdaad, Talana is ook een heel groot deel van mijn leven. Ppc voelt ook echt als 'thuis' voor me.
casapret schreef:West iemand trouwens hoeveel die duurdere huisjes kosten eb hoe je die kan reserveren
casapret schreef:Een tip en het klopt echt als je wil weten of je te groot bent voor een shet heb
ik gedaan in ppc:
Je moet er zonder zadel op zitten best logisch daar en dan je voeten onder de buik als die elkaar aanraken ben je of net te groot te groot of nog net goed dit werkt niet voor gewicht maar alleen voor je lengte en je pony moet niet te dik zijn zn buik is dan wel groter zodat je voeten elkaar misschien niet kunnen raken maar je kan dan toch nog te grpot zijn
maritmistppc schreef:Als je tot de knietjes komt, is er niks aan de hand.
Ik heb vandaag eens goed de foto's bekeken op mijn vaders mobiel toen ik op Mist zat( deze foto's staan niet op internet) ik kwam bij Mist tot de knietjes...
Ik ga er inmei 2013 weer heen, dan ga ik sws niet meer rijden. Misschien even 10 seconden er op voor een fototje maar meer echt niet.