Ik heb een hele leuke opdracht! Ik heb een poppetje opgestuurd gekregen met een foto en nu mag ik haar repainten op springruiter. Dus dat is wel heel leuk! Verder nog een bruin paard op het palomino model en dat nu ik het zoo druk heb op school!! naja, wel fijne tijdsbesteding voor na school:P
Palmbierlove
Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-12 19:35
leuk pip,
mooie foto's carmen
sanne gefeliciteerd, heb je ook nog schleich gekregen?
roosje ik heb vandaag ook nog gekeken in de hobbywinkel bij mij, maar niks kunnen vinden, net de track&trace trouwens nog even nagekeken, en er staat afgeleverd, maar ik heb niks, terwijl mijn ouders er bijna de hele dag waren, dus maar hopen dat de buren er snel mee komen..
edit: als je het over de duivel hebt.. happy met de LE van de paardenkar en Clydesdale merrie
Laatst bijgewerkt door Palmbierlove op 01-02-12 19:51, in het totaal 2 keer bewerkt
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 01-02-12 19:39
eclair93 schreef:
wie o wie! kan mij helpen met een sluitingkje voor halsters?
Dit staat op dezelfde pagina, net boven je post nog uitgelegd waar je die kan halen of bedoel je hoe je ze zelf kunt maken?
Zelf maken kan je met ijzerdraad, een tang waarmee je ijzer kan knippen, en zo'n tangetje:
Ik ben net naar de vijver gelopen en heb voorzichtig schleich paarden erop gezet en hij houd het! Alleen er zitten overal blaadjes vastgevroren. Dat is wel jammer maar ik heb nu wel de 'openingsceremonie' van mijn horses on ice show, of ook wel de reclamefolder Heb er twee paarden met ruiter op gezet ik zal zo of morgen wel foto's plaatsen.
Sorry voor de slow-chat. Inderdaad! Het geeft wel een leuk effect maar die blaadjes zijn zo groot vergeleken met de paarden, dus dat is wel een beetje een raar gezicht misschien. Heb nu een idee om voorbakken te maken voor mijn schleich maar ik ga het nog niet vertellen. Waarvan zou ik (mini) biks kunnen maken? Ik zat te denken aan dat biksachtige konijnenvoer?!
biks kan je ook maken van fimo klei heb ik ook gedaan,, heb ook wortels en appels gemaakt! *sorry dat ik zo weinig post *
Palmbierlove
Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-12 22:07
ben benieuwd naar je foto's rosan, bij mijn foto's voor jouw wedstrijd van de bosrit, had ik ook last van blaadjes, had een deel geruimd, maar kon bezig blijven..
ik had op hyves meegedaan aan een horse bead (of rythm bead) ontwerp wedstrijd en had dat op schleich gemaakt, je mocht max 3 ontwerpen maken, en ik heb de 3e prijs gewonnen, een kortingsbon, dus ga 1 van mijn ontworpen beads in real life formaat nemen
hier mijn ontwerpen: 1. Horse Bead Palmboom: deze wil ik in het echt gaan nemen De haflinger waar ik veel op rijd heet Palm Bier, ik heb hierbij de link gelegd met een Palmboom, ik had hem eerst zelf gemaakt in miniatuur voor het Palm Bier model op de foto, maar ik kwam niet helemaal uit, doordat ik geen bruine kraaltjes had, waardoor ik het uiteindelijk meer op een wortel vond lijken , dus toen heb ik ook nog een schets erbij gemaakt, het gaat dus om een serie van 2 bruine kralen (de stam) en 3 groene kralen (de bladeren) en in het midden een Palmboom bedel. 2. Horse Bead Piraat: http://2.media.hyves-static.net/1465359 ... 59913.jpeg Vervolgens ben ik erg piratengek, dus dat idee was ook snel ontstaan, Hier wat moeilijkheden voor de bedel ontstaan, dus ook geschetst, hierbij een serie van 2 zwarte en 2 witte kralen met in het midden een doodshoofd bedel. 3. Horse Bead Water: http://2.media.hyves-static.net/1465360 ... 60057.jpeg Hierbij gaat het om een serie kralen in 3 verschillende blauwtinten met in het midden een zeepaard bedel, evt in combinatie met belletjes, zodat het een rythm bead wordt.
dank je! ik kon eerst ook niks verzinnen, totdat ik 1 ding had verzonnen en toen bleven de ideeën komen ik heb nu ook een valentijns bead gemaakt, zal morgen daar een foto van maken
Roosje01
Geplaatst: 02-02-12 03:09
wat leuk gemaakt zeg palmbier! gefeliciteerd met je 3e plaats
hier geen foto's op de vijver het net mag er niet af en door lek ergens boven in staat het water laag.
ik heb bezig met en opdracht van een bonte shet repaint en kreeg er gister nog eentje bij van dezelfde besteller een palomino op tinker veulen.
@rosan je zegt wel steeds sorry voor slow chat maar vervolgens doe je het tog elke keer weer...
annickx
Geplaatst: 02-02-12 17:04
Ik meld me ook weer eens. Heb het lekker druk met bestellingen En daardoor gaat soms je materiaal op....... Nou is vandaag mijn pakket vol met leer (echt BOMvol) aangekomen, ik heb zo'n mijn contacten Echt me-ga veel leer voor mn schleich tuigjes :
Vandaag mijn dekentje afgemaakt. deze ga ik gebruiken voor de wedstrijd van PBL. Er komt nog een bontje op de schoft. hier een foto: (Niet zo scherp ik weet het)
Annick, wanneer komt de uitslag van je wedstrijd ?
LoverHorses0
Geplaatst: 02-02-12 20:04
xDeena_ schreef:
Mooie deken loverhorses, sodeju annick waar haal je dat vandaan zeg?
Dankje En ja xDeena_ ik vroeg me ook al af waar je dat allemaal vandaan haalde
Rosan2001
Geplaatst: 02-02-12 20:07
Sowee dat is echt vet veel leer annick! Zag ook dat je op hyves iets hebt geplaatst over het leer?>>...! Wat een leuke deken lovershorses0! Heb je close up van de sluiting? Ik ga denk ik morgen met wat schleich ( de kar + Friese hengst en de lippizaner hengst + dressuurruiter) naar het kanaal en kijken of hij schleich al houd. Heb daarnet al gekeken en ikzelf kon er al zowat op staan zonder dat het kraakte dus, mijn horses on ice show word op een kanaal gegeven denk ik! Mijn repaint staat nog steeds stil....
PBL, ik vind je kettingen erg leuk! Misschien kan je ook van seizoenen doen? bijv. winter wit en blauw of zoiets. Ik heb nu schleich voer gekocht, hele kleine oranje linzenachtige dingen. Zijn wel bijna schleich maat. Alleen moet ik nog wat doen aan de kleur want oranje paardenvoer??? ik dacht het niet. Ik plaats zo de foto's van mn ceremonie/reclamefolder even. De paarden en stukje ijs zijn helder en de rest is donker dat is best cool! Ga denk ik vanavond lekker schleichen, proberen zo'n silo te maken voor mn nieuwe paardenvoer!!
(Lanngeee post!)
Palmbierlove
Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-12 20:15
dank jullie, seizoenen is idd ook leuk, ik had ook iets met strand en de zon bedacht, moet ik alleen nog uitvoeren, wil ze als combi met mijn showhalsters gaan doen, heb namelijk ook een holland ketting gemaakt, en een vuur ketting, daar wil ik nog een vuur halster bij gaan maken
hier is de vijver niet zo mooi bevroren, wij hebben namelijk een pomp, waardoor die op 1 stuk niet bevriesd..
@PBL Bedoel je van de voorste sluiting of de buikriemen? ik heb namelijk geen voorste sluiting gemaakt omdat ik het snel af moest maken. maar er zit wel een sluiting bij de buikriemen.