Calanddra schreef:Met deze foto hebben we een plekje kunnen bemachtigen in de kalender van diersuper Jumper we staan zowel op de voorkant als bij de maand januari dit plaatje is echt werkelijk PRACHTIG! geen wonder dat je in de krant van de dieren super komt te staan
Hahaha dat is wel eeen heeele gevaarlijke hindernis! Aan je gezicht te zien dacht je toen niet...........jihaa
T_hijs schreef:&wahaha bij die eerste foto lijkt hij of zij een lama is hahaps. niet beledigend bedoelt ofzo
IcePrincess schreef:Geweldig topic Deze foto krijg ik nog steeds tranen van mijn in ogen van het lachen die vind ik tot nu toe het beste!!!!
Pleunie schreef:IcePrincess schreef:Geweldig topic Deze foto krijg ik nog steeds tranen van mijn in ogen van het lachen die vind ik tot nu toe het beste!!!!is het ookhij is zo leukdie blikgeniaaerrgg goed voor ej lachspieren
Wat is er nou niet te snappen aan het niet quoten van foto's? Is het nou echt zo moeilijk om er even linkjes van te maken?
Tellie schreef:Wat is er nou niet te snappen aan het niet quoten van foto's? Is het nou echt zo moeilijk om er even linkjes van te maken? ok