Het is van boven af genomen en je trekt je benen heel erg op door die spring maat en dan zit je op de rand van z'n buik En als je ze 3/4 gaten langer doet Tja
ik ga er verder ook niet tegenin hoor ik vind het alleen raar dat jullie mij wel op een haf van 1,50 vinden passen en niet op een sportpaard van 1,70 vandaar
Libje123
Geplaatst: 16-07-11 18:14
ponylies schreef:
laatste te groot en miss ook wel te zwaar... hoe groot denken jullie? en nee niet in mijn profiel spieken
Jij weegt door jou grootte zwaarder voor die pony van jou dan dat meisje wat op de pony onder jou zit hoor
Leinearthur
Geplaatst: 16-07-11 18:15
Aan de grote kant ja, en je kan te groot zijn voor een paard van 1,70m dan ben jij blijkbaar enorm lang Of niet?
KarmaWitch
Het is misschien verbeelding omdat het van boven af is genomen Maar een haf is steviger
Leinearthur
ponylies schreef:
ik ga er verder ook niet tegenin hoor ik vind het alleen raar dat jullie mij wel op een haf van 1,50 vinden passen en niet op een sportpaard van 1,70 vandaar
Ligt ook aan de bouw.
Anoniem
Over het algemeen is een haf is veel breder gebouwd dan een sportpaardje,daardoor lijk je al veel kleiner. Ik rijd een haf,fjord en mijn eigen,ex-sportpaard,dat verschil in breedte merk je heel goed,ook lijk ik nog kleiner op die haf en fjord dan op mijn eigen
little_birdy
Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-11 18:17
ik ben 1,85 lang ja helaas, dit paard rijd ik op mijn werk , ik zal eens kijken voor binnenkort een andere foto indd de hafs die ik heb gereden waren 2 keer zo breed ach ja zolang ik niet nog dikker word kan het wel tog? kwa gewicht?
Qua gewicht kan het paard je wel hebben denk ik, maar doordat je bovenlichaam ook vrij lang is kan je het evenwicht van het paard misschien tegenwerken. Ik vind je in principe te groot ogen..
Enneee.. voor Rosan (in je profiel) ben je echt veeel te groot!
Jij kan wel een goed evenwicht hebben, maar dat betekent uiteraard niet dat het voor je paard geen last kan zijn
suikermeisje
Geplaatst: 16-07-11 19:10
FlorisSam: past goed hoor, mooi plaatje
Ayla_4Ever: i k denk dat het wel past
ponylies: te groot, en dit zadel en jij zijn geen goede combi op dit paard. Je zit veelste ver achterin, helemaal in deze springmaat, zou er goed opletten, aangezien een paardenrug wel gevoelig is En ja voor een paard kun je ook te groot zijn hoor jij bent extreem lang, dat paard heeft hoogte van 92% van jou lengte bij mijn pony en mij is dit 94% en ook erg smal gebouwd, daarbij heb ik erg korte benen maar lijkt mijn bovenlichaam wel een stuk langer.