ik heb heel erg mazzel gehad met fjord zonder aalstreep had die voor iets van 7euro op mp. Kan nog altijd mijn eigen fjord niet vinden die ik ooit is van mij ouders kreeg uit duitsland. stal is zeker wel goedkoop maar heb die al.
wat heeft iedereen toch met die fjord!! vind iedereen hem nou zo mooi of koopt iedereen 'm maar omdat er zoveel over gepraat word?!
Roosje01
Geplaatst: 22-06-11 20:54
gewoon goed advertenties doorspitten vaak staat ie tussen grotere advertenties met meerdere modellen en dan gewoon mailen of die ook los verkocht word.
kreeg bevestiging op mijn bod van 6 euro op de oude fries maar dan komen er 6,75 paket verzendkosten bij. Heb gevraagd of die niet door de brievenbus kan anders hoeft het van mij niet. Ik ga niet meer aan de verzendkosten uitgeven dan aan het model.
Fjord is nu een hype waar veel verkopers dankbaar gebruik van maken. Op een of andere manier "moet" iedereen hem hebben wat in die absurde bedragen resulteert. Terwijl er toch best veel in omloop zijn.
Hallo stephanie welkom Ben benieuwd naar je foto's
Cyntje
Geplaatst: 22-06-11 22:54
pip12 schreef:
alleen ik ben niet zo'n extreme verzamelaar dat ik alle paardjes wil hebben, ik spaar alleen de paarden die ik mooi vind.
Zo begon ik ook,....inmiddels wil ik ze toch graag allemaal zien te sparen
Palmbierlove
Geplaatst: 22-06-11 23:01
welkom stephanie!
ik heb de fjord voor maar 1 euro te pakken gekregen, 2 jaar terug op een koninginnedag rommelmarkt, hij is wel een beetje beschadigd.. ik zag grand champion modellen op het matje liggen, dus wilde die.. toen zag mijn moeder de fjord en zei he dat is toch schleich, alleen ik vond hem zo klein, maar hem toch maar genomen en alle paardjes voor maar 1 euro per stuk hij is wel een beetje beschadigd, maar ach..
o en mijn pakketje van agradi is nu toch binnen hij was bij de buren
dus dan kan ik weer gaan beginnen met repainten
HxSunlight
Geplaatst: 23-06-11 07:51
welcom stephanie
ik ga denk ik ook wat kopen van noeska als ze nog wat heeft
en waar rommelmarkten toch niet allemaal goed voor zijn
Zowee_B
Geplaatst: 23-06-11 08:08
weet je waar je soms supergave schleichs vind (koop er daar soms) , op Ebay.nl/be , vind je mega coole paardjes ! heb er al een paar voor een laag prijsje kunnen vinden , maar de zoekmachine vind het alleen op : repainted schleich pferde zeker eens zoeken !