Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fiffill schreef:Misschien eerst even de OP lezen allemaal en pas posten als je echt twijfelt. Kan me niet voorstellen dat de laatste twee twijfelen, dat ziet je toch meteen dat je niet te groot bent. Voor dat soort dingen is dit topic niet.
minikatje schreef:Fiffill schreef:Misschien eerst even de OP lezen allemaal en pas posten als je echt twijfelt. Kan me niet voorstellen dat de laatste twee twijfelen, dat ziet je toch meteen dat je niet te groot bent. Voor dat soort dingen is dit topic niet.
je doet het fout.
je moet zeggen: wat een mooie combi, jullie zijn voor elkaar geschapen en wat een ontzettend gave footooow!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
boomloos op de half moet wel een n' stukkie naar achteren btw
minikatje schreef:Fiffill schreef:Misschien eerst even de OP lezen allemaal en pas posten als je echt twijfelt. Kan me niet voorstellen dat de laatste twee twijfelen, dat ziet je toch meteen dat je niet te groot bent. Voor dat soort dingen is dit topic niet.
je doet het fout.
je moet zeggen: wat een mooie combi, jullie zijn voor elkaar geschapen en wat een ontzettend gave footooow!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
boomloos op de half moet wel een n' stukkie naar achteren btw