Schleich paarden [Deel 2]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-11 22:07

pacokuzies schreef:
roosje er is al een new fortrest Dat is een anderenaam voor Zwartwoud toch Sanne

Er is helaas nog geen New Forest model uitgebracht. Veel klanten vragen bij mij New Forest modellen aan, omdat ze een New Forest pony hebben, alleen heeft Schleich deze nog niet ontworpen.

De Black Forest/Swarzwalder Fuch/Zwart woud is inderdaad zoals Roosje zegt een Duits paardenras. Hij ziet er ongeveer zo uit zoals de afbeelding hierboven :)

Roosje01

Re: Schleich paarden [Deel 2]

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 22:18

ik had een camargue merrie + veulen gekocht op mp die zouden gister op de post moeten zijn gegaan. Maar heb nog steeds geen bevestiging gehad van de verkoper of mijn geld er was en of ze daadwerkelijk op de post zijn gegaan. Heb al gemaild maar geen relatie terug. Ben bang dat ik naar mijn geld en paardjes kan fluiten..

furyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 22:23

new forest model mist idd nog.
Mag schleich wel eens aan werken ;)

Sanne, ik ben benieuwd!
Ik heb maandag en dinsdag vrij (carnaval) en dan ga ik ook weer verder met mn projectjes.

Roosje: even afwachten, misschien is er iets tussen gekomen.
Ik heb al veel paardjes via mp gekocht en tis altijd goed gekomen, duurt alleen soms even.
MAar zeker vervelend.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 22:30

Ik koop ook vaker via mp maar dit heb ik nog niet mee gemaakt tot nu toe kreeg ik altijd netjes een mail dat het geld er was en het op de post ging. Ik hoop inderdaad dat het goed komt. Hopelijk komen morgen mijn andere repaint modellen aan en dan kan ik ook gaan beginne :).

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-11 22:48

Ik ken een Schleich handelaar die altijd wat ''vaag'' reageert, waardoor diegene meteen als onbetrouwbaar persoon word gezien, terwijl hij eigenlijk heel betrouwbaar is :) Ik zou het gewoon even afwachten! Ik wacht inmiddels ook al aardig lang op iemand die mijn paardjes nog moet posten, dus het komt wel goed!

furyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 22:52

net toch de trakhener merrie gekocht, samen met een elf.
Ben benieuwd hoe die elven zijn.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 22:54

ik merk het vanzelf wel, maar als ze er over 1 week nog niet zijn ga ik weer mailen.

furyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 22:55

1 week is ook wel lang zat.
Dan zou ik ook gaan mailen

nevadaladylu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 09:37

*Hoopt nog steeds op TWH merrie*

Als ze er is beloof ik dat ik er echt 5 koop en repaint etc..

Maar is de rijpony weg? Hij staat namelijk nog wel op sites enz

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 12:37

mijn palomino is aangekomen samen met de 5 beschadigde modellen voor repainten.
Ze stinken alleen vreselijk naar rook iemand nog tips om die stank eraf te krijgen, want mijn 3 modellen van eergisteren stinken er ook naar. Voor de repaints maakt het niet zo uit maar voor die andere wel.

Ik ga ze straks kaal maken en de eerste basis laag erop verven heb er zin in :).

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 13:19

Weten jullie trouwens of er een mogelijkheid is om je ideeën naar Schleich te sturen? Heb namelijk een dringend verzoek, het is geen paard, maar wel iets vóór de paarden :Y)

pacokuzies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 14:07

Naborah wat voor iedee dan *\o/* *\o/* *\o/*

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 15:33

Jaha, nou zo speciaal is het niet hoor :=
Sorry, ik ben in een vervelende bui }:) , dus bij deze een Hint: In een trailer passen zo weinig paarden :Y)

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 15:43

Zo mijn eerst 4 modellen zijn kaal en heb net de basis laag erop geverft hoe lang moet ik die laten drogen voor de 2e laag erop mag?

furyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 16:42

naborah: een vrachtwagen dan?
geloof dat je je ideeen wel kunt opsturen, of ze er iets mee doen is een tweede.

roosje: gelukkig zijn je paardjes aangekomen.
met naar rook ruikende paarden heb ik geen ervaring.
de verf moet gewoon goed droog zijn, zodat je deze niet uitsmeerd met een volgende laag verf

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 18:38

Claudia (toch? :o ) : Inderdaad een (vervoers)vrachtwagen :j Maar ik denk niet dat ze er wat mee gaan doen, was het maar waar. Misschien moet ik het eerst uit gaan tekenen.

iMandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 18:42

Roosje01 schreef:
Ze stinken alleen vreselijk naar rook iemand nog tips om die stank eraf te krijgen, want mijn 3 modellen van eergisteren stinken er ook naar. Voor de repaints maakt het niet zo uit maar voor die andere wel.

Ik ga ze straks kaal maken en de eerste basis laag erop verven heb er zin in :).

Mijn camargue veulentje die ik heb gekocht van marktplaats stinkt inderdaad ook ontzettend naar de rook, nogsteeds en ik heb hem al twee keer gewassen (gewoon met handenwassen mee) maar de geur wordt er niet minder op.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 18:44

nu mijn camargue merrie en veulen nog heb nog altijd geen reactie terug gehad.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 19:29

iMandy schreef:
Roosje01 schreef:

Mijn camargue veulentje die ik heb gekocht van marktplaats stinkt inderdaad ook ontzettend naar de rook, nogsteeds en ik heb hem al twee keer gewassen (gewoon met handenwassen mee) maar de geur wordt er niet minder op.

Frisse lucht dat helpt! Zet ze met mooi weer paar dagen buiten op het terras en de geur is weg. Anders voor het open raam etc. Werkt veel beter dan wassen. De rookgeur zit er echt diep in en die moet je weg luchten.

iMandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 20:07

Ja, ik heb hem op mijn kamer staan en overdag (als ik niet achter de computer zit hier) dan staat mijn raam ook open. Zal vanzelf wel weer weg gaan, hoop ik!

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 20:25

Bedankt voor de tip thats_me dat ga ik van de week even doen als het mooi weer is.

Paardjes staan te drogen van de 2e laag zijn nu mooi gedekt. Alleen de pinto doe ik nog een derde keer want die is nog niet helemaal gedekt kreeg de bruine vlekken er niet goed af.

carmen99

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 20:28

zet je er fotos op als je ze af hebt, roosje? ik ben benieuwd! ik ben aan het oefenen op een playmobil zebra...

heb fotos in mn profiel!

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 20:42

ja tuurlijk zodra ik heb uitgevogeld hoe ik foto's van mijn pc hierop krijg. Oh dan ga ik even jou foto's kijken

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-11 16:26

iMandy schreef:
Roosje01 schreef:

Wanneer was het laatste contact met de persoon?

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 20:29

Zijn er mensen hier die ook via ebay kopen? Ik zit even te twijfelen. Ik wil eigenlijk geen paypal aanmaken := ideal vind ik wel fijn maar ja, dat kan daar niet.