denk dat goed het past hoor

gewicht is ook goed.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tyrcanol schreef:abbycootje schreef:wat denken jullie?
43 kilo.
1,57 (kabouter)
op C pony(8jaar) rond de 1,30..
(rijden totdat ze verkocht is)
dat moet makkelijk passen
Furias schreef:DiekeC schreef:Ik vind de shet nog welpassen hoor, maar daar stopt het, geen echt itensief werk! een paardje is niet van suiker dus als ze echt 37 kilo weegt kan het wel nog even.
En dan noemen ze mij te zwaar, shet van 1.10 en ben 1.50 ongeveer en weeg 32 kilo. :s
abbycootje schreef:wat denken jullie?
43 kilo.
1,57 (kabouter)
suikermeisje schreef:abbycootje schreef:wat denken jullie?
43 kilo.
1,57 (kabouter)
past wel denk ik!
EskeGirl: past nog wel, ze is licht en wel aan de lange kant maar met een beetje stappen heeft die pony daar geen last van
Voor degene die een drama maken van de tak: wat is het verschil tussen een takje en een zweepje?
en een zweep gebruik je om een tikje mee te geven als je bijvoorbeeld aan wil draven? of waar gebruiken jullie een zweepje voor?
meelopen is idd overdreven, dat valt reuze mee, heb vroeger op shetten gereden totdat ik mee kon lopen, maar nu kunnen er wel kinderen van 4 jaar op rijden omdat ze gewoon goed gereden zijn, een keer een tik hebben gehad als ze dat nodig hadden en zijn super mak. en iedereen maar vragen, hoe komen jullie aan die brave pony's?
ik woog toen doorgaans nog 35kg, had nogal ondergewicht.
@Furias
noemden ze jou te zwaar? of te groot?
zit een groot verschil in, en het ligt ook aan de bouw van de pony.