mijn vriendin vraagt of zij nog kan (ze zit niet op bokt) zij is 48 kilo en 1,60 lang de shetlander is ongeveer 1 meter en 5 centimeter stevig gebouwd en ze lijkt geen problemen te hebben wat denken jullie?
mijn vriendin vraagt of zij nog kan (ze zit niet op bokt) zij is 48 kilo en 1,60 lang de shetlander is ongeveer 1 meter en 5 centimeter stevig gebouwd en ze lijkt geen problemen te hebben wat denken jullie?
Nee, lijkt me overduidelijk!
minikatje
Geplaatst: 04-03-10 23:13
Daisyxx schreef:
denk ook dat dat nietmeer gaat. kwa lengte als die heul stevig gebouwd is, zal het nog best meevallen maar dan zal der bovenlichaam al snel te groot zijn (zieje vaak) & ik denk dat het gewicht dan ook te zwaar is..
Ik dan? iemand zei laatst, ( die reed overgens zelf geen paard) dat ik heel groot leek. Ik vind het zelf wel mee vallen, mensen geven juist vaak complimenten over de combi maar vroeg het me toch af
ze staan een paar pagina's terug in dit topic *hoop dat ze het niet erg vind dat ik haar even als voorbeeld gebruik, maar vind dat een leuk meisje voor op een shetlander*
inderdaad minikatje! dat ben ik echt met je eens! meisje is 1.46& pony 1.05, zo hoort het & alsnog komen ze met de reacties 'ik vind je te groot' dat snap ik wel, maar dit gaat nog met gemak, niet te groot niet te zwaar, kijk dan naar al die mensen van 1.70 die nog op hun shetje van 90cm etc stappen?