Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Die weten zeker dat ik genaaid ben omdat ik geen welsh heb, maar een haflinger!
Vappie_melo schreef:Toen ik nog op een 5 jarige Haflinger reed ging ik buitenrijden.
Ik had haar maar een stang ingedaan voor het gaval dat ze ervandoor vloog.
Toen kwamen er 2 echte penny meisjes van ongeveer 7 jaar langs
zei die eerste ''o wat cool dat paard heeft een Anky bit in''
vraagt die andere aan mij ''mag jij ook naar de olympische spelen? ''
Mijn vriendin die langs me liep lag helemaal dubbel.
.
.
bicci schreef:das idd leuker dan de standaard, "hey!!..kom je ook eens op mij rijden" hahahha
of van die langs hinnikende mannen en jochies op de fiets..

chipieke schreef:Over Amore
- 'nou dat is een mooi paardje zeg'
- 'is dat jouw paard?'
- 'moet daar niet verplicht een bel op?' ()
Als ik met m'n haf ga buitenwandelen heb ik al gehoord:
- wow een gouden paard
- moet jij daar niet OP zitten ipv NAAST lopen?
- als je dat beest niet kan houden, laat het dan op stal staan(zyta durft nogal eens heet worden als ze met mij alleen buiten is...)
- kijk nu, twee ronde konten
Over Esquna:
-
Soms best wel lachen hoor
Toen ik met Zyta en Esquna was gaan buitenwandelen vroegen er een paar of Zyta het veulen was van EsqunaZyta is een haflinger van 1.45 en Esquna is een Trakehner van 1.80m, dus ja, vond het best beetje raar maar niet verwonderlijk

, kwam wss door zn rechtopstaande manen, en doordat ie niet zo heel groot is
HannahFrouk schreef:We zijn afgelopen zaterdag een bosritje wezen maken: ikke op mijn Arabiertje (best mooi peerdje, volbloed, schimmeltje) en mijn bijrijdstertje op ons Belgische trekpeerd. En we hebben maar eens geteld wie de meeste opmerkingen kreeg
Maar ja, zoals gewoonlijk, mij rijden ze straal voorbij en als ze dan voorbij S. komen, dan is't meteen "Kijk, DAT is nog eens een mooi paard". In totaal 6 keer dus achter elkaar.![]()
![]()
![]()
Hihi, dan krijg ik toch weleens de neiging om te zeggen: hallow ...?

Maartje1990 schreef:wat erg leuk is om te zeggen als mensen je paard willen aaien is: 'ja goed hoor, maar pas wel op! haar vader was namelijk een hengst!'zetten ze toch altijd een stapje achteruit
*grijns*
[/quote]
moest je ze eens zien kijken... Ik moest zelf wel lachen om die koppies.
Citaat:wat erg leuk is om te zeggen als mensen je paard willen aaien is: 'ja goed hoor, maar pas wel op! haar vader was namelijk een hengst!' zetten ze toch altijd een stapje achteruit *grijns*