Laat zien!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Nathas schreef:Wie o wie zijn allemaal bezig om de gehele schleich collectie compleet te maken dus niet alleen paarden maar dan ook echt alles ? Op Joyce en mij na dan want ik weet dat zij dat doet
Nathas schreef:Zo als het goed is komen de 5 Mullers aankomende week mijn kant op eindelijk...... Haha
Verder heb ik een heleboel dubbele schleich dieren zoals paarden zoals grijze rijpony en nog veel meer maar ook wildlife.... Die ik dus ga verkopen en ik heb een grote stal (die van globe) met 7 stallen die ik weg ga doen... Mocht iemand belang hebben stuur me een pb wat je zoekt en misschien heb ik het wel voor je
Nathas schreef:Zo als het goed is komen de 5 Mullers aankomende week mijn kant op eindelijk...... Haha
AmyLyklama schreef:Hi ik heb ook weer eens wat gemaakt,
Ik ben nu bezig met een repaint( hij is helaas nog niet af)
[ Afbeelding ]
En ik heb de Friese hengst nu dubbel... En hij is nog zo mooi! Ik kon het niet laten een paar foto's te schieten.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En nog een tuigje van een tijdje terug.
[ Afbeelding ]
@Kelly_rsca Welkom! Naar maneges ben ik altijd erg nieuwsgierig![]()
@HorseEline via Tinypic of Photobucket kun je ze uploaden. Dan kopieer je ze met de juiste link, staat er meestal wel bij. En dan plak je hem in je tekst![]()
@KittyDylan Wow! Heb je al die stokjes aan elkaar geplakt! Dat moet vast veel werk zijn geweest.![]()
@birgitje ik moest even kijken hoe het in elkaar zat, echt leuk gedaan!