Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

HorseEline

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 14:22

Ja, doen! Ik ben echt heel erg benieuwd hoe die schleich paardenwerelden er uitzien!
Laat zien! :list:

xdyonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 12:22

hallo weet niet of iemand geintereseerd is in schleich paarden die ik te koop heb staan ?

Nathas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 13:51

Zo als het goed is komen de 5 Mullers aankomende week mijn kant op eindelijk...... Haha

Verder heb ik een heleboel dubbele schleich dieren zoals paarden zoals grijze rijpony en nog veel meer maar ook wildlife.... Die ik dus ga verkopen en ik heb een grote stal (die van globe) met 7 stallen die ik weg ga doen... Mocht iemand belang hebben stuur me een pb wat je zoekt en misschien heb ik het wel voor je

xdyonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 14:26

xdyonn schreef:
hallo weet niet of iemand geintereseerd is in schleich paarden die ik te koop heb staan ?

ik heb ook wildlife dieren allelei soorten
als je iets zoeken stuur maar een pb misschien heb ik het wel voor een klein prijsje

Nathas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 14:46

Wie o wie zijn allemaal bezig om de gehele schleich collectie compleet te maken dus niet alleen paarden maar dan ook echt alles ? Op Joyce en mij na dan want ik weet dat zij dat doet :Y)

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 17:09

Een aantal dingen die ik nog gemaakt heb :)

Hindernissen/balken:
Afbeelding

Zadelbokje:
Afbeelding

Weiland:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Poetsplaats:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Deken:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 00:35

Nathas schreef:
Wie o wie zijn allemaal bezig om de gehele schleich collectie compleet te maken dus niet alleen paarden maar dan ook echt alles ? Op Joyce en mij na dan want ik weet dat zij dat doet :Y)

Ik spaar ook boerderijdieren. Ben eigenlijk nog opzoek naar een aantal koeien. Heb je die ook?

Ik heb besloten om 1 kalender alvast in november open te maken, en de ander in december... :)

LoveHorse27

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 08:01

Nathas schreef:
Zo als het goed is komen de 5 Mullers aankomende week mijn kant op eindelijk...... Haha

Verder heb ik een heleboel dubbele schleich dieren zoals paarden zoals grijze rijpony en nog veel meer maar ook wildlife.... Die ik dus ga verkopen en ik heb een grote stal (die van globe) met 7 stallen die ik weg ga doen... Mocht iemand belang hebben stuur me een pb wat je zoekt en misschien heb ik het wel voor je

Grijze rijpony <3

HorseEline

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 17:27

Kom zo langs de winkel waar ik mijn schleich altijd koop. Hoop dat ik de verleiding kan weerstaan! :o

schleich15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 18:32

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 23:01

Nathas schreef:

Leuk! Ze zijn erg mooi dit jaar! Vooral die Lippizaner, en de 5e die uit is gekomen vind ik erg leuk. Maar voornamelijk omdat ie qua kleuren wat weg heeft van mijn eigen echte viervoeter :j
De grijze rijpony zal bij jou wel een run op komen _O-

KittyDylan, leuke dingen heb je gemaakt! Leuk om van kleine dingetjes zoiets te fabriceren +:)+
HorseEline, verleiding kunnen weerstaan? :P Waar haal je ze altijd?
Schleich15, leuk gemaakt! Ook dat Scapa logo erop :')

Hier echt een beetje aan het wachten op nieuw spul. Beetje aan het rondneuzen naar exclusive packs die wij nog missen.. De amerikaanse e.d. Moeilijk te vinden!

luna1604

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 10:50

nieuw rijsetje voor mij fjord: demond

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kelly_rsca

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 12:48

Ik wil me hier graag melden als het niet geeft ^^

Vanavond na m'n werk, als ik het niet vergeet, zou ik graag een aantal foto's van mijn schleich manege posten en jullie mening vragen, en of jullie nog eventuele ideetjes hebben :)
Ik heb trouwens gisteren de nieuwe adventskalender besteld via Bol. Weet alleen niet of ik tot de eerste zondag van de advent kan wachten om.het eerste vakje te openen :')

HorseEline

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 18:47

Het is me wel gelukt de verleiding te weerstaan, alleen heb ik op ebay een heel mooi schleichpaardje gezien, denk dat het die wordt... :roll:
Hoe zet je hier trouwens foto's op? Wil er heel graag een paar plaatsen, maar weet niet hoe.
Kan iemand helpen???

Blackbirb

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 10:55

Hi ik heb ook weer eens wat gemaakt,
Ik ben nu bezig met een repaint( hij is helaas nog niet af :D )
Afbeelding

En ik heb de Friese hengst nu dubbel... En hij is nog zo mooi! Ik kon het niet laten een paar foto's te schieten.
Afbeelding

Afbeelding

En nog een tuigje van een tijdje terug.
Afbeelding

@Kelly_rsca Welkom! Naar maneges ben ik altijd erg nieuwsgierig +:)+
@HorseEline via Tinypic of Photobucket kun je ze uploaden. Dan kopieer je ze met de juiste link, staat er meestal wel bij. En dan plak je hem in je tekst :)
@KittyDylan Wow! Heb je al die stokjes aan elkaar geplakt! Dat moet vast veel werk zijn geweest. _/-\o_
@birgitje ik moest even kijken hoe het in elkaar zat, echt leuk gedaan!

Kelly_rsca

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 13:33

Goed :D ik ben er ein-de-lijk in geslaagd om foto's te uploaden (internet doet erg raar...)
Het zijn niet alle foto's die ik heb, en de kwaliteit is iets minder omdat met mn GSM genomen zijn...
Het is allemaal nog erg basic, maar er zijn, zoals op sommige foto's mss te zien is nog stallen in aanbouw ;) en het word allemaal nog wel wat uitgebreider en wat meer bewerkt. De stal zullen de meesten wel herkennen als eentje van Kids Globe farming, de geverfde versie, waar ik overigens heel erg tevreden over ben als Schleich stal ! :j

Ik ben erg benieuwd naar jullie mening. Ookal is er nog niet zo erg veel te zien xD

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Van zodra ik weer even wat tijd heb (want ik moet zo naar mn werk vertrekken ) en internet werkt weer wat mee upload ik er weer wat meer.

Blackbirb

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 19:52

Leuk!

Ik vier eigenlijk geen Halloween, maar dat maakt het geen leuke rede een special effects photoshoots te houden :=
Ik heb dus een soort van Halloween foto's gemaakt.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kelly_rsca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 00:13

Leuke foto's :) trouwens super idee om met het Halloween thema te gaan werken, zou er zelf niet op komen :p

luna1604

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 10:04

AmyLyklama schreef:
Hi ik heb ook weer eens wat gemaakt,
Ik ben nu bezig met een repaint( hij is helaas nog niet af :D )
[ Afbeelding ]

En ik heb de Friese hengst nu dubbel... En hij is nog zo mooi! Ik kon het niet laten een paar foto's te schieten.
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

En nog een tuigje van een tijdje terug.
[ Afbeelding ]

@Kelly_rsca Welkom! Naar maneges ben ik altijd erg nieuwsgierig +:)+
@HorseEline via Tinypic of Photobucket kun je ze uploaden. Dan kopieer je ze met de juiste link, staat er meestal wel bij. En dan plak je hem in je tekst :)
@KittyDylan Wow! Heb je al die stokjes aan elkaar geplakt! Dat moet vast veel werk zijn geweest. _/-\o_
@birgitje ik moest even kijken hoe het in elkaar zat, echt leuk gedaan!

bedankt! en leuk gedaan met die fries zeker die foto met die schaduw

-

ik heb gisteren geboden op marktplaats.nl voor de grijze rijpony *\o/* nu nog hopen :)

YvonRondo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 17:19

Net 3 special editions toegevoegd aan mijn collectie; namelijk de witte Fries, de Muller Arabier merrie 2014 en de Muller Camargue merrie 2014! :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-14 03:51

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 08:03

Wauw prachtig wanuu _/-\o_

Ik wil zó graag ook zoiets maar mag dat niet kopen van mijn moeder :(

faunty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 08:49

Wauw !!! Mooi hoofdstel wanuu, waar haal jij dat leerband van het hoofdstel ? Ben daar na opzoek :Y)

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 11:43

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 12:52

Wat een gave hoofdstellen hierboven :)

Ik heb net even zitten rekenen... met de prijzen die gemiddeld per paard gevraagd worden, en dan bedoel ik de paarden die ik nog wil hebben.. Met zo'n 1300,- euro kom ik er wel om ze allemaal bij elkaar te hebben haha... dus, als iemand hier nog wat over heeft ;)......Ik moet nog veel speciale paarden, en nog vier paarden die wat duurder uitvallen van de " gewone" collecties.