wanuu schreef:De Arabier merrie van de kalender is tot nu toe nog wel exclusief, maar ik begin me af te vragen hoe lang dat blijft.
Idd

. Balen voor de mensen die hem wel al gekocht hadden..
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
schleich15 schreef:Naast de gehele paardencollectie ga ik ook zeker de ezel en de katjes toevoegen aan mijn collectie.
Maar laten we ons oude draadje maar weer oppakken, lekker kletsen en veel foto,s. Iemand al bezig geweest met het mega project van schleich land maken met huizen en zo?
Horsey2901 schreef:Citaat:Nou dan nog gauw één vraagje over het repainten, als je pastel hebt gebruikt, kan je er dan gewoon met vernis overheen?? Of veeg je het dan uit of gaat het lekken??
Sorry allemaal dat ik zo aandring >.< Maar zou iemand mij hier voor het weekend antwoord op kunnen geven?? xx
KittyDylan schreef:Met schleich paardenwereld bedoelen jullie complete stallen, rijbak ect?
Als dat zo is, ik ga dat ook doen. We gaan nu alle playmobil verkopen en dan heb ik ruimte
faunty schreef:KittyDylan schreef:Met schleich paardenwereld bedoelen jullie complete stallen, rijbak ect?
Als dat zo is, ik ga dat ook doen. We gaan nu alle playmobil verkopen en dan heb ik ruimte
Ja !! Ik wil beginnen met de manege , en daarna wil ik nog een boerderij , pensionstal , revalidatie centrum , dierenartsenpraktijk , paddock Paradise en outdoor wedstrijdterein maken . Gaat wel lang duren denk ik![]()
Waar halen jullie materiaal vandaan voor dit soort dingen ? Wil liever niet te veel spenderen
KittyDylan schreef:
faunty schreef:KittyDylan schreef:
Je kan misschien heel hard karton gebruiken en mag ik misschien ook mee doen?