Horsey2901 schreef:amoj schreef:Hm, vind de pintos erg op de 'oude' pintos lijken... Zelfde patroon/kleur en houding.
Jammer.
Vind de shets en ardenners erg leuk, de ardenners stonden al een aantal jaren op mijn 'verlanglijstje'
De curlys en knabstrupper vind ik er nep uit zien.
De tinkers zijn dan wel weer gaaf, ook al is de zwartbonte precies hetzelfde model geloof ik?
Maar vind het niet kunnen dat deze eerst al exclusief werd verkocht bij een stal en nu los... Heb in overweging gestaan de stal plus dit 'exclusieve' model te kopen, maar ben blij dat ik het niet gedaan heb... Maar vind het belachelijk voor degenen die dit wel gedaan hebben.
De tennessee walker vind ik leuk, alleen jammer dat het weer een zelfde model is.
En de haflinger, ja gets, hoeveel paardenrassen zijn er op de wereld? Waarom moet er zowat elk jaar een nieuwe haflinger uit komen?!
Van de 15 zijn er (volgens mij) 3 gewoon modellen die al eerder uit zijn gebracht. Jammer hoor, originaliteit op?
Heeft iemand toevallig ook zo'n lijst van koeien en andere boerderij/huisdieren?
Ben vooral de laatste 2 jaar echt veel actief geworden in het sparen van schleich. Spaarde eerst alleen de paarden, nu de paarden, boerderijdieren, huisdieren en gedeelte van wildlife en bayala.
Maar begin de motivatie nu een beetje te verliezen, zoals al eerder werd gezegd hier...
Jammer hoor.
Hee uhmm volgens mij is wat je bedoeld als haflinger een nieuwe ijslander, daar kwam ik ook pas later achter x)
Hihi, ik hoop het dan maar... Vind het anders echt te veel haflinger worden...
En shets zijn er eigenlijk ook best al wel veel, maar die zijn opzich dan wel leuk want die zijn allemaal andere kleuren, de haflingers niet...
Ik hoop eigenlijk dat iemand ook een lijst heeft met nieuwe koeien. Vind de koeien ook steeds minder worden, worden ook steeds nepper...