Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
bluelagoon schreef:Dit heb ik ook eens gehad. ik heb een hele boel van mijn schleich in een doos op zolder gezet. Heb er toen ongeveer een jaar tot anderhalf jaar niet meer naar om gekeken. Toch ben ik nu een klein tijdje weer alles rustig aan het uitpakken en mijn oude, lelijke repaints opnieuw aan het maken zodat ik er ook naar wil kijkenIk word lichtelijk verveeld door 't hele schleich gebeuren, staat hier op een zeer laag pit.
birgitje schreef:Ik gebruik zelf transparantie bizon kit, maar hier moet je wel mee overweg kunnen (zit een techniekje achter hoe het het beste werkt). Veel hier gebruiken ook een lijmpistool, dit schijnt ook heel goed te werken. Ik kan hier niet over mee praten, want die van mij had ik gelijk de eerste dag all ruzie meemet welke lijm maken jullie je spulletjes (misschien is dit al een gvraagt)
Horsey2901 schreef:Zoals beloofd hier de foto's van mijn nieuwe spullen
Bosal hoofdstel:
[ Afbeelding ]
Standaard rijsetje:
[ Afbeelding ]
Springsetje en hoofdstel met sperriem:
[ Afbeelding ]
Close-up van zadel:
[ Afbeelding ]
Nog een spring/trainingssetje:
http://i61.tinypic.com/34zc4sj_th.jpg
Zadeltje met staartriem:
[ Afbeelding ]
Nog een ander los zadeltje:
[ Afbeelding ]
En als laatste mijn trots, een tweespan!!
[ Afbeelding ] [ Afbeelding ] [ Afbeelding ]
Ten eerste, sorry voor de spam van fotos >.< En bij de dartmoor heb ik bij de tweespan de 'bilriem' om de staart moeten doen, omdat die aan het been vast zit en bij de ander zit er ook nog een staartriem bij
Hopelijkk vinden jullie het mooi!!
Horsey2901 schreef:Horsey2901 schreef:Zoals beloofd hier de foto's van mijn nieuwe spullen
Bosal hoofdstel:
[ Afbeelding ]
Standaard rijsetje:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Close-up van zadel:
[ Afbeelding ]
Zadeltje met staartriem:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ten eerste, sorry voor de spam van fotos >.< En bij de dartmoor heb ik bij de tweespan de 'bilriem' om de staart moeten doen, omdat die aan het been vast zit en bij de ander zit er ook nog een staartriem bij
Oepss bij het tweede springsetje ging het even fout xD
Nou dit is hem:
[ Afbeelding ]
Horsey2901 schreef:Zoals beloofd hier de foto's van mijn nieuwe spullen
Bosal hoofdstel:
[ Afbeelding ]
Standaard rijsetje:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Close-up van zadel:
[ Afbeelding ]
Zadeltje met staartriem:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
eclair98 schreef:Ik vind het erg tegen vallen, de tinker lijkt hetzelfde model en van de derde en tweede rij nummer 2 vind ik ook erg ''bekent''
birgitje schreef:ik vind die haflinger wel leuk en de eerste en de tweede
Joysieee schreef:Gatsie wat lelijk... Het is echt geen Schleich meer..
De tennesee walker had ik vorig jaar al in die kleur gezien, hij staat in mijn geschiedenis boek over Schleich, had alleen niet verwacht dat het een origineel model zou worden aangezien daar de tennesee walker hengst in 4 kleuren stond
Welk ras is de rechter naast de tennesee walker? Hoe groot zou die zijn? Dat is denk ik nog wel de leukste.
Joyce_R schreef:eclair98 schreef:Ik vind het erg tegen vallen, de tinker lijkt hetzelfde model en van de derde en tweede rij nummer 2 vind ik ook erg ''bekent''
Je hebt helemaal gelijk! De tinkers zijn hetzelfde als uit de 'exclusive' set van afgelopen september met die stal. Die brengen ze dus nu in de normale collectie uit.. Ook al werd dit al gedacht, vind het niet echt kunnen..![]()
En die andere twee zijn inderdaad exact dezelfde als voorgaande modellen, maar een ander kleurtje. Beetje jammer Schleich..birgitje schreef:ik vind die haflinger wel leuk en de eerste en de tweede
Die jij bedoelt is een ijslander merrieDie vind ik persoonlijk ook erg leuk!
Joysieee schreef:Gatsie wat lelijk... Het is echt geen Schleich meer..
De tennesee walker had ik vorig jaar al in die kleur gezien, hij staat in mijn geschiedenis boek over Schleich, had alleen niet verwacht dat het een origineel model zou worden aangezien daar de tennesee walker hengst in 4 kleuren stond
Welk ras is de rechter naast de tennesee walker? Hoe groot zou die zijn? Dat is denk ik nog wel de leukste.
Ik vind het meer Safari ltd worden.. Al is dat enigszins een verbetering, qua houding van de paarden. Al lijkt het materiaal me niet echt geweldig.. Maar kan aan de foto's liggen! Qua saaiheid hebben ze wel wat aan de modellen gedaan vind ik![]()
De curly's hadden ze van mij weg mogen laten.. net als de repaints..
Ik heb een lijstje in het Duits (van MPV forum) met de rassen en nummers:
13769 Knabstrupper Stute
13773 Tinker Stute
13774 Tinker Fohlen
13775 Mini-Shetty Hengst
13776 Mini-Shetty Stute
13777 Mini-Shetty Fohlen
13778 Ardenner Hengst
13779 Ardenner Fohlen
13780 American Curl Stute
13781 American Curl Fohlen
13789 Tennessee Walker Hengst