Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

xToverlampje

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 21:13

Zoo lief

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 21:26

amoj schreef:
Er staat een foto op de schleich fb! Super schattige minishetjes! (L)
[ Afbeelding ]

Is dat van 2015 of niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 21:38

Jah!

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 22:31

Leuk bedacht, een nieuwe steigerende. Ik vind het hengstje (althans, ik neem aan de de steigerende de hengst is) zeker wel leuk, hij heeft gewoon iets :) . De merrie is ook wel leuk, alleen die manen... := .
Vrij apart eigenlijk dat ze weer shetlanders hebben gemaakt. Ik had geen shetlanders verwacht, aangezien ze dit jaar ook al een nieuwe shetlander hebben toegevoegd.

En man, wat word er op facebook geklaagd over de vlechten zeg. Ik hoop dat ze er ook daadwerkelijk iets mee gaan doen. De paarden worden, naar mijn idee, niet echt beter door die vlechten.
Ik hoop maar dat het waar is wat ze maar blijven herhalen, dat "je aangenaam verrast zal zijn over de andere modellen die nog gaan komen"

---------

Kunnen jullie ook een beetje letten op de oneliners (ik heb het met name over de laatste berichten). Ik weet dat het nu eigenlijk is toegestaan, maar het topic word er echt niet leuker op. Er is, als het goed is, ook een schleich-huiskamertopic, daar kun je in kletsen ;)

schleich15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 23:04

Heyyyy kyra ik ben het anouk, ik leef al bijna een jaar op bokt, :D weet je nog toen jullie vonden dat ik het nieuwe topic moest openen? Is al weer wat tientallen paginas terug, maar toch.haha ben dol op jullie mensen.

Maar ik hoop echt dat ze geen planningen hebben om de vlechten door te zetten. Vroeger was een vlecht speciaal en nu is een paard zonder vlecht haast speciaal. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 23:06

Vind die steigerende ook het leukst. En opzich die vlechtjes ook wel, maar dan moeten ze het niet weer bij zowat elk paard gaan doen. Dat veulentje is ook schattig.
Ik hoop dat er een stel nieuwe koeien uit gaat komen.

Vind het gezeur over de one liners een beetje jammer, maar goed, iedere zn mening...
Er is iets nieuws uit en iedereen reageert daar even op.
Maar goed, ik kruip weer terug onder mn steen. 1 vd redenen dat ik toch bijna nooit reageer in dit topic, dat constante gezemel op elkaar.

EsmeeSenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 23:48

amoj schreef:
Er staat een foto op de schleich fb! Super schattige minishetjes! (L)
[ Afbeelding ]

Wat zijn ze cute <3 ik zelf vindt het jammer dat er zoveel gezeurd wordt over de vlechtjes... ik gindtze wel ergleuk :(

ik ben ook nu trouwens onder een schleich account op fb te vinden :) stuur een vv naar esmee schleich ( heel orgineel :') )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 00:36

Awwh vind die achterste 2 wel leuk! Maar de met die vlechtjes.... bah!
Ook ik ben wanhopig op zoek naarr de grijze rijpony voor normale prijs.
En beetje versleten goedkope modellen voor repaints.
Moet namelijk gewoon oefenen!
Laatst een droomkoop gedaan.
5 voor 4 euro!

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 07:00

Ik vind ze super schattig die nieuwe ga ze zeker weten kopen!

schleich15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 08:20

Het zijn mini shetjes, dus daar kunnen de kleintjes mooi op. Ik speel niet met mn schleich, maar maak er tuig voor en foto's. En ik spaar het voor de lol en momenteel is het een uit de hand gelopen hobby aan het worden...

Hierbij wil ik gelijk mijn famillie bedanken voor alle steun. Ze geven me leer, lint en allemaal andere dingen wat ik kan gebruiken. Als ik dan eens een ding afgerond heb laat ik het zo snel mogelijk zien. Dan zeggen ze: 'Hee kijk, dat is ooit mijn tasje geweest'.

Dus, famillie, super bedankt voor alle steun, en wie weet gaat mijn tuig de verkoop in binnenkort.

KyraD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 09:48

schleich15 schreef:
Het zijn mini shetjes, dus daar kunnen de kleintjes mooi op. Ik speel niet met mn schleich, maar maak er tuig voor en foto's. En ik spaar het voor de lol en momenteel is het een uit de hand gelopen hobby aan het worden...

Hierbij wil ik gelijk mijn famillie bedanken voor alle steun. Ze geven me leer, lint en allemaal andere dingen wat ik kan gebruiken. Als ik dan eens een ding afgerond heb laat ik het zo snel mogelijk zien. Dan zeggen ze: 'Hee kijk, dat is ooit mijn tasje geweest'.

Dus, famillie, super bedankt voor alle steun, en wie weet gaat mijn tuig de verkoop in binnenkort.

Anouk weet jij hoe je een foto in een bericht kan zetten?

KyraD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 10:06

Zo dan nu even een paar foto's van mijn tuig :)

Normaal halster:
Afbeelding

Touwhalster:
Afbeelding

Een van mijn soorten dekens: (ook in lint versie)
Afbeelding

Rijsetje:
Afbeelding

Dressuursetje:
Afbeelding

Poetssetje:
Afbeelding

En nog een longeersetje voor mijn lieveling pegasus:
Afbeelding

Vanmiddag kan ik misschien nog wat foto's plaatsen, ik hem namelijk nog 3 afgeronde rijsetjes, en een pony-tweespan waar ik 4 uur mee bezig ben geweest :')

Hopelijk vinden jullie het leuk!

Juliette

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 10:30

Oehh dat touwhalster is leuuuuk!

_TinkerLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 10:53

Heei, ik ben Eva n ik heb iets in de dertig schleichpaarden .. :) En wauw dat longeersetje is echt mooi!

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 11:14

Ik vind het steigerende hengstje wel erg leuk geloof ik! En het veulen lijkt ook vrij natuurgetrouw, niet mooi, maar zo ineen gefrommeld zijn die kleine veulentjes nu eenmaal :D
Ik hoop niet dat de vlechtjes een voorbode zijn voor de rest van alle modellen -O-

En wij zijn gisteren achter een mysterie van de adventkalenders gekomen... Er schijnen twee verschillende Adventkalenders "Christmas with horses" te zijn...
Onze kalender heeft een andere inhoud dan Schleich had aangekondigd, en de doos ziet er ook anders uit. Tevens zijn er twee verschillende catalogusnummers 97021 en 97020.

Afbeelding

Meer foto's heb ik op onze facebookpagina gezet, voordat ik hier de boel vol spam :+
Maar ik vind het maar weer stom twee verschillende -O-

Kerewinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 12:28

Hi ik ben een stille meelezer ik lees ong 1,5 jaar al mee en heb vroeger nog wat geplaatst
Maar heb weer heel weinig tijd voor schleich :(
Ik vindt de shets van 2015 echt cute!! Maar 2014 had ook al nieuwe shets :S
O, ja van de müller's vindt ik die lippizaner echt zooooo mooi heb hem gezien voor 12,50 maar verzendkosten ... Dan maar niet haha

Kerewinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 13:32

Ik heb wat ondekt! Het zijn geen shetlanders maaar ..... MINI SHETJES!! Een nieuw ras super leuk ,!!!!!

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-14 14:28

amoj schreef:
Vind die steigerende ook het leukst. En opzich die vlechtjes ook wel, maar dan moeten ze het niet weer bij zowat elk paard gaan doen. Dat veulentje is ook schattig.
Ik hoop dat er een stel nieuwe koeien uit gaat komen.

Vind het gezeur over de one liners een beetje jammer, maar goed, iedere zn mening...
Er is iets nieuws uit en iedereen reageert daar even op.
Maar goed, ik kruip weer terug onder mn steen. 1 vd redenen dat ik toch bijna nooit reageer in dit topic, dat constante gezemel op elkaar.

De reden dat ik juist stop met veel reageren zijn die oneliners / offtopic's. Nuttige berichten worden altijd meteen weggevaagd, dus ik ben al overgestapt en daar vind ik het leuker, sorry! :o

Ik vind de nieuwe modellen weer niet zo, ben benieuwd wat er nog meer komt, ik geloof niks van hun beloftes eerlijk gezegd.

HorseEline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 15:53

Wil iemand even een linkje naar de schleich fb sturen of foto's van de nieuwe paarden van 2015 plaatsen??? Ben zo benieuwd!!! *\o/*

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 16:05

HorseEline schreef:
Wil iemand even een linkje naar de schleich fb sturen of foto's van de nieuwe paarden van 2015 plaatsen??? Ben zo benieuwd!!! *\o/*

De foto op de vorige pagina is de enige foto van de 2015 modellen die tot nu toe op hun facebook pagina staat (en het is volgens mij is het ook de enige toe tot nu toe bekend is) :)

Dit is overigens hun facebook pagina:
https://www.facebook.com/SchleichOfficial?fref=ts

schleich15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 21:21

Ha kyra, ik zie dat je het gevonden hebt.... maar hoe heb je dat gedaan? Nu moet je het mij even uitleggen haha. Ik ben van plan een schleich 2015 model weg te geven als ik aan het eind van dit jaar 200 abbonees heb op YT, dus vooral even abboneren! :)

schleich15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 21:24

@Wannuu: Inderdaad, ben er ook niet weg van. De steigerende mini is wel heel leuk, daar ga ik een circusetje voor maken. Maar die vlechtjes lijken zowat gewoon op klosjes die je ook wel aan een Neckrope hebt.... waardeloos. Ik hoop op KWPN paarden en belgjes, en op welshjes.
Ik ben van plan om weer te extreem customizen. Ik ga hoofden eraf snijden en benen eraf halen :P :j :') :') :):) :wow:

luna1604

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 08:29

EsmeeSenja schreef:
Ik spaar gewoon de paarden die ik mooi vindt :')
Trouwens wie 'spelen' er eigenlijk nog met schleich ?

ik wel een beetje maar net zoals horsey2109 en de andere :)

luna1604

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 09:29

heb ook nieuwe paardjes (zal er binnenkort fotos op zetten en op mijn youtube kanaal een filmpje)

de trakhener veulen, shetlander merrie 2014, arabieren merrie, shire merrie, lippizaner merrie en de akhal theke hengst (heb geen flauw idee hoe je dat schrijft :') )
ben er heel blij mee :)

KyraD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 10:33

schleich15 schreef:
Ha kyra, ik zie dat je het gevonden hebt.... maar hoe heb je dat gedaan? Nu moet je het mij even uitleggen haha. Ik ben van plan een schleich 2015 model weg te geven als ik aan het eind van dit jaar 200 abbonees heb op YT, dus vooral even abboneren! :)

Nou euhm, ik heb een foto via Tinypic geüpload, en als dat is voltooid moet je de afbeelding URL kopiëren,
en als je dan van die IMG dingen neerzet en daartussen de URL plakt, dan heb je hem ;)