Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
schleich15 schreef:Het zijn mini shetjes, dus daar kunnen de kleintjes mooi op. Ik speel niet met mn schleich, maar maak er tuig voor en foto's. En ik spaar het voor de lol en momenteel is het een uit de hand gelopen hobby aan het worden...
Hierbij wil ik gelijk mijn famillie bedanken voor alle steun. Ze geven me leer, lint en allemaal andere dingen wat ik kan gebruiken. Als ik dan eens een ding afgerond heb laat ik het zo snel mogelijk zien. Dan zeggen ze: 'Hee kijk, dat is ooit mijn tasje geweest'.
Dus, famillie, super bedankt voor alle steun, en wie weet gaat mijn tuig de verkoop in binnenkort.
amoj schreef:Vind die steigerende ook het leukst. En opzich die vlechtjes ook wel, maar dan moeten ze het niet weer bij zowat elk paard gaan doen. Dat veulentje is ook schattig.
Ik hoop dat er een stel nieuwe koeien uit gaat komen.
Vind het gezeur over de one liners een beetje jammer, maar goed, iedere zn mening...
Er is iets nieuws uit en iedereen reageert daar even op.
Maar goed, ik kruip weer terug onder mn steen. 1 vd redenen dat ik toch bijna nooit reageer in dit topic, dat constante gezemel op elkaar.
HorseEline schreef:Wil iemand even een linkje naar de schleich fb sturen of foto's van de nieuwe paarden van 2015 plaatsen??? Ben zo benieuwd!!!
schleich15 schreef:Ha kyra, ik zie dat je het gevonden hebt.... maar hoe heb je dat gedaan? Nu moet je het mij even uitleggen haha. Ik ben van plan een schleich 2015 model weg te geven als ik aan het eind van dit jaar 200 abbonees heb op YT, dus vooral even abboneren!