Ik vind het passen. Ik weet zeker dat als je eem foto met zadel plaatst dat je zeer andere reacties zal krijgen. Zonder zadel kom ik bij mijn tuiger van 1.70 ruim nog met mn benen onder zijn buik uit
ben ik met mijn 1,80 m (ik ben dun, 55 kg) te groot/zwaar voor een pony van 1,50-1,55? een vriendin vroeg me om haar pony bij te rijden voor de vakantie.
oh oke, ik heb nu geen foto dus dat is dan jammer.
SaartjeNina
Geplaatst: 20-07-13 19:30
Bedankt voor de reacties
jujujujulie
Geplaatst: 20-07-13 20:22
Froos schreef:
ben ik met mijn 1,80 m (ik ben dun, 55 kg) te groot/zwaar voor een pony van 1,50-1,55? een vriendin vroeg me om haar pony bij te rijden voor de vakantie.
te zwaar zeker niet maar over lengte kun je maar beslissen met een foto
Ik ga ook meedoen Kimberly520: past prima! Leuke combi ook SaartjeNina: de persoon op de eerste 2 foto's vind ik echt te groot.. Voor een enkel keertje vind ik jou nog wel kunnen maar zoals de rest ook al zegt neig ik meer maar te groot. Froos: te zwaar ben je zeker niet, of het past hebben we evht een foto voor nodig
Sperziemone
Geplaatst: 23-07-13 21:44
Ik ga me er ook aan wagen
Deze foto is uit 2007, maar ik ben niet langer geworden (1.58m) en ben amper aangekomen (nu 53kg). Beugels zitten tegenwoordig wel 1 gaatje langer. (ik weet het, mijn voet steekt hier heel lelijk uit)
Het plaatje is misschien niet meer zo mooi, maar ze zit de pony alles behalve in de weg
Kan er dus echt nog makkelijk op rijden!
Klarinda
Geplaatst: 23-07-13 22:03
Fading schreef:
Het plaatje is misschien niet meer zo mooi, maar ze zit de pony alles behalve in de weg
Kan er dus echt nog makkelijk op rijden!
melody7
Geplaatst: 23-07-13 22:07
Wat vinden jullie van mij op deze 2?
2 tot 6 keer per week, meestal met langere beugels (ik tweifel zelf niet echt maar krijg wel eens het commetaar dat ik te lang zou zijn, dus ben wel benieuwd wat jullie vinden)
Laatste 3 passen allemaal... Hoezo is Sim te lang? Omdat nu haar beugels 1 gaatje langer zijn direct wel ong 10 cm onder de buik uitkomt???? Kom op zeg, dan kan ik niet eens meer op een paard van 1.70 rijden omdat m'n benen dan eronder uit steken... Plus haar boven lichaam is echt netjes. Het stoort me totaal niet, ja dat ze wat kort zit valt op, maar dat is veranderd en dan lijkt plaatje direct mooier
De andere vind ik ook passen. Je ziet er totaal niet zwaar uit, alleen lijkt bij de eerste dat zadel wat raar te liggen dus oogt het wat raar. 2e lijkt op IJslander of iig een kruising ervan of dat het erdoor zit of zo'n ander sterk ras (klein maar sterk) dus klaar.
Passen allemaal...
Als mevr ponypletter hier nou langs kwam dan mag je zeggen dat het niet meer past, mja
Ik vind Sim wel passen hoor! Dat zou betekenen dat ik vroeger veeeel te lang zou zijn voor mijn oude verzorgpony terwijl ik ook niet bij de knieën van de pony kwam en de pony er totaal geen last van had. Maar iedereen zijn eigen mening natuurlijk!
Melody, eerste twijfel tweede vind ik je toch iets te lang lijken..
De tweede is inderdaad een IJslander, en daar rijden ook gewoon (zware) volwassene op dus te lang is gewoon onzin in mijn ogen, dat telt volgens mij alleen voor het plaatje, zolang je maar weet dat hulpen harder doorkomen en je daar rekening mee houd is dat stukje onder de buik uit geen probleem vind ik
Dan zou ik trouwens op geen een paard meer mogen rijden want mn benen komen overal onderuit omdat ze zo lang zijn
Op de foto zit ik wel te ver naar voren met het zadel, ik moet nog een front riser kopen want ze heeft bijna geen schoft waardoor het zadel vaak naar voren schuift, ik denk ook wel dat het een fijner beeld geef t als ik verder naar achter zit..