Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Janinevv schreef:Ik heb een vraagje, ik ben 1.73 en weeg iets meer dan 60 kilo wat vinden jullie kan ik nog op grof gebouwde d pony of raakt dat al te klein? Want er waa toch ook foefje voor?
Alvast bedankt
Karla schreef:Laatste 2 met foto passen
Janinevv schreef:Ik heb een vraagje, ik ben 1.73 en weeg iets meer dan 60 kilo wat vinden jullie kan ik nog op grof gebouwde d pony of raakt dat al te klein? Want er waa toch ook foefje voor?
Alvast bedankt
Voor een grof gebouwde D moet dat wel kunnen. Ik ben zelf 1,76 en rijd ook een stevige D (1,46) en dat past ook gewoon
shaddiefan schreef:Voor het oog ben je al snel te groot te lang te zwaar, maar gaat het er niet om dat de pony jou kan dragen? Zonder daar last van te krijgen. Het is niet persee zo dat als je te lang je ook gelijk te zwaar bent..
Kijk naar ijslanders die volwassen mannen dragen. En ezels die ik weet niet hoeveel kilo kunnen hendelen
shaddiefan schreef:Voor het oog ben je al snel te groot te lang te zwaar, maar gaat het er niet om dat de pony jou kan dragen? Zonder daar last van te krijgen. Het is niet persee zo dat als je te lang je ook gelijk te zwaar bent..
Kijk naar ijslanders die volwassen mannen dragen. En ezels die ik weet niet hoeveel kilo kunnen hendelen
Nathalie18x schreef:shaddiefan schreef:Voor het oog ben je al snel te groot te lang te zwaar, maar gaat het er niet om dat de pony jou kan dragen? Zonder daar last van te krijgen. Het is niet persee zo dat als je te lang je ook gelijk te zwaar bent..
Als je te lang bent, breng je de pony/paard uit balans .