Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Ponylovertjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 12:16

Ik meld me ook maar :D

Anoniem

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 16:53

ik heb een paar vraagjes over die adventskalender!
wat is dat nou eigenlijk?
zit daar schleich in ofzo?
en kun je die bestellen en hoeveel kost die?

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 21:26

Waar kun je de advendskalender bestellen? Ik mag hem waarschijnlijk kopen van het weekend :)

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 21:45

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 21:47

Belle2000 schreef:
ik heb een paar vraagjes over die adventskalender!
wat is dat nou eigenlijk?
zit daar schleich in ofzo?
en kun je die bestellen en hoeveel kost die?

De adventskalender is een uitgave die Schleich doet zoveel maanden voor kerst. Het is een doos met als het ware 24 deurtjes en achter elk deurtje zit een Schleich verrassing. Dit kan een Schleich (soms exclusive) model zijn, rijsetjes of dingetjes als appeltjes en hekjes voor Schleich enzo. Zitten best leuke spulletjes in!
Die kun je online bestellen en kost 25 euro.

KittyDylan schreef:
Waar kun je de advendskalender bestellen? Ik mag hem waarschijnlijk kopen van het weekend :)

Deze kan je online bestellen, onder andere bij Schellens-speelgoed.nl, Otten, maar zelfs ook bij Bol.com. Bij Bol zijn ze wel 6 euro duurder. Is even googlen 'Schleich adventskalender 2014' en je komt vanalles tegen!

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 22:19

Op de achterkant van de doos staat ook al wat erin zit

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-14 00:31

JoycexEnya schreef:
Op de achterkant van de doos staat ook al wat erin zit

Dat is eigenlijk wel stom :+ Poef, weg verrassing ...
Ik weet ook niet of ik m dicht ga laten als ie hier is ...

Ik heb een nieuwe repaint gemaakt, bij deze.
Afbeelding
Afbeelding

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 08:04

Ja vond ik ook al.
Ik heb weer 3 nieuwe aanwinsten. 2 had ik er al maar 1 laat ik custen en andere had ik verkocht.
Shire merrie heb ik nieuw haar naam is Lotje
Fjordenhengst had ik al maar laat ik custen en repainten naar me eigen pony. Hij heet Anton.
En de bonte shet merrie had ik verkocht tijdens mijn schleichdipje.

Afbeelding

Tijdens het op alfabetische volgorde qua namen zetten (had ik zin in, me manege is weg ivm verbouwen van me kamer) stonden 2 schattige veulentjes naast elkaar. Zo schattig.

Afbeelding

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 13:25

achh wat schattig die veulentjes ;)

Iemand een idee hoelang een pakketje van uit Duitsland ongeveer onderweg is? Het is woensdag op de post gegaan.. Het bevat namelijk de 4 exclusieve paardjes van 2014 en 2013 ;) dus 8 nieuwe paardjes op komst ;)

Is er misschien iemand die een overzichtje beschikbaar heeft welke exclusieve paarden allemaal zijn uitgegeven? dan bedoel ik dus alle paarden naast de gewone paarden die in de winkel te koop zijn..
Wil graag hier ook een spaar begin mee gaan maken, maar zie door de hoeveelheid even de bomen door het bos niet meer, want ik blijf steeds nieuwe voor mij nog onbekende exclusieve paarden tegenkomen....

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 15:51

silvericathy schreef:
achh wat schattig die veulentjes ;)

Iemand een idee hoelang een pakketje van uit Duitsland ongeveer onderweg is? Het is woensdag op de post gegaan.. Het bevat namelijk de 4 exclusieve paardjes van 2014 en 2013 ;) dus 8 nieuwe paardjes op komst ;)

Is er misschien iemand die een overzichtje beschikbaar heeft welke exclusieve paarden allemaal zijn uitgegeven? dan bedoel ik dus alle paarden naast de gewone paarden die in de winkel te koop zijn..
Wil graag hier ook een spaar begin mee gaan maken, maar zie door de hoeveelheid even de bomen door het bos niet meer, want ik blijf steeds nieuwe voor mij nog onbekende exclusieve paarden tegenkomen....

Pakketje uit Duitsland duurt niet zo heel lang! Kan soms zelf 2 dagen later binnen zijn. Maar erg afhankelijk van postbezorger. DHL is erg snel!

Wij hebben op onze website een overzicht van alle specials. Onderverdeeld in verschillende categorieën, marbach, muller, exclusives, alleen Amerika etc. Denk wel dat je daar iets aan kan hebben! http://Www.valinor.nl/Schleich
En dan links in die balk een beetje onderaan. Als je t niet kan vinden laat maar weten! Zit nu op telefoon, dus kan links even niet direct kopiëren ;)

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 17:46

Ik heb al een aardig lijstje kunnen maken naar aanleiding van jouw site ;) dankjewel... ben benieuwd welke paarden ik nog allemaal ga tegenkomen haha.. :)

HorseEline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 14:31

Hallo mensen!
Ik ben nieuw hier op Bokt!
Ik ben een fanatiek schleich verzamelaar en geef dan ook vrijwel al mijn geld uit aan schleichpaarden. :)

Rocco_Love12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 15:09

Ik was van plan om de adventskalender te kopen maar ik vind het gewoon de zonde van me geld ik heb ze vandaag beide in handen gehad en goed bestudeert... maar volgens mij weten ze van gekkengeid niet meer wat ze moeten doen om geld in het laatje te krijgen...in de winkel waren nog veel meer specials van bayala ridders en paarden.

en dit voor mij de reden om te zeggen dat ik zo goed als stop... Langzamerhand ga ik ook mijn gehele collectie rond 1100 dingen weg doen... Ik ben 3 jaar er mee bezig geweest en vind het wel mooi geweest ....

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 15:10

ik heb er weer 2 bij

de fjord merrie 2014 en de knabstrupper merrie 2007

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 15:33

Rocco_Love12 schreef:
Ik was van plan om de adventskalender te kopen maar ik vind het gewoon de zonde van me geld ik heb ze vandaag beide in handen gehad en goed bestudeert... maar volgens mij weten ze van gekkengeid niet meer wat ze moeten doen om geld in het laatje te krijgen...in de winkel waren nog veel meer specials van bayala ridders en paarden.

en dit voor mij de reden om te zeggen dat ik zo goed als stop... Langzamerhand ga ik ook mijn gehele collectie rond 1100 dingen weg doen... Ik ben 3 jaar er mee bezig geweest en vind het wel mooi geweest ....

Wat ontzettend zonde, je was altijd zo fanatiek. Ik hoop dat je geen spijt van je beslissing gaat krijgen.

Nathas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 18:22

Rocco_Love12 schreef:

Jeetje Janouk, je moet hier echt goed over na denken vind ik. Kijk er komen natuurlijk mega veel specials uit momenteel en misschien kunnen de echte schleich verzamelaars een mail naar schleich sturen van dat het minder moet en alleen echte echte specials zeg maar. Kijk ik ga zoiezo voor alle schleich en de specials alleen voor een normale prijs althans wat ik normaal vind.....

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 19:14

Nathas schreef:
Rocco_Love12 schreef:

Jeetje Janouk, je moet hier echt goed over na denken vind ik. Kijk er komen natuurlijk mega veel specials uit momenteel en misschien kunnen de echte schleich verzamelaars een mail naar schleich sturen van dat het minder moet en alleen echte echte specials zeg maar. Kijk ik ga zoiezo voor alle schleich en de specials alleen voor een normale prijs althans wat ik normaal vind.....

Ik geef je gelijk nathas. En roccolove, je kan toch ook gewoon alles sparen behalve de specials? En als je een keer een mooie ziet hem wel kopen

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-14 23:23

Nathas schreef:

De specials worden inderdaad te veel, er komt ook een 5e Müller uit, zo gaan de geruchten, echt blij wordt ik er niet van. |(

faunty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 09:54

Zo komen er bijna meer specials dan gewone modellen , ik ga vandaag weer tuig maken , een nh setje

Rocco_Love12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 10:51

Ja ik heb hier al langer over na gedacht... aangezien ik vind als je iets verzamelt dat je allemaal moet hebben haha maar dat zit tussen me oren!..

@ wanuu dat is waarschijnlijk het veulen die in de adventgeval zit... ik zag een bruine veulentjes in de muller staan die ik niet kon plaatsen als een normaal model! Ik ga maandag weer even langs de muller maak ik wel even een foto

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 11:05

silvericathy schreef:
Ik heb al een aardig lijstje kunnen maken naar aanleiding van jouw site ;) dankjewel... ben benieuwd welke paarden ik nog allemaal ga tegenkomen haha.. :)

Mooi dat het is gelukt en je wat aan de site hebt gehad! :D

@HorseEline, welkom! Het vele geld uitgeven aan Schleich is een bekend fenomeen hier geloof ik :')

@Rocco_Love12, ontzettend zonde! Hebt er een hoop zoals ik begrijp, denk er goed over na! :j Ik heb ook op het punt gestaan, maar niet gedaan, zou er teveel spijt van krijgen!

De specials lopen inderdaad de spuigaten uit... Nu ook die speelsetjes die ze elke keer uitbrengen, paardje + poppetje + zadeltje. Hartstikke leuk om als cadeautje en als speelgoed te geven, erg slim. Maar voor verzamelaars die echt alles willen hebben onmogelijk. Wij kopen ze niet omdat het model hetzelfde is. Maar zul je zien dat ze volgend jaar die setjes met andere modellen uit gaan brengen -O- Of dat überhaupt de losse modellen niet eens meer gaan bestaan ofzo.. Had verwacht dat het een probeersel was van Schleich, maar er komt steeds meer helaas.
Goed selecteren en kaderen wat je wel en niet gaat sparen is de beste optie denk ik :D

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-14 13:15

Rocco_Love12 schreef:
Ja ik heb hier al langer over na gedacht... aangezien ik vind als je iets verzamelt dat je allemaal moet hebben haha maar dat zit tussen me oren!..

@ wanuu dat is waarschijnlijk het veulen die in de adventgeval zit... ik zag een bruine veulentjes in de muller staan die ik niet kon plaatsen als een normaal model! Ik ga maandag weer even langs de muller maak ik wel even een foto

Neen, er word gezegd dat het een ander model is ...

luna1604

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 15:06

ik ben begonnen met een kanaal: elin schleich

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 15:15

luna1604

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 15:21

jip :o