Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Belle2000 schreef:ik heb een paar vraagjes over die adventskalender!
wat is dat nou eigenlijk?
zit daar schleich in ofzo?
en kun je die bestellen en hoeveel kost die?
KittyDylan schreef:Waar kun je de advendskalender bestellen? Ik mag hem waarschijnlijk kopen van het weekend
silvericathy schreef:achh wat schattig die veulentjes
Iemand een idee hoelang een pakketje van uit Duitsland ongeveer onderweg is? Het is woensdag op de post gegaan.. Het bevat namelijk de 4 exclusieve paardjes van 2014 en 2013dus 8 nieuwe paardjes op komst
Is er misschien iemand die een overzichtje beschikbaar heeft welke exclusieve paarden allemaal zijn uitgegeven? dan bedoel ik dus alle paarden naast de gewone paarden die in de winkel te koop zijn..
Wil graag hier ook een spaar begin mee gaan maken, maar zie door de hoeveelheid even de bomen door het bos niet meer, want ik blijf steeds nieuwe voor mij nog onbekende exclusieve paarden tegenkomen....
Rocco_Love12 schreef:Ik was van plan om de adventskalender te kopen maar ik vind het gewoon de zonde van me geld ik heb ze vandaag beide in handen gehad en goed bestudeert... maar volgens mij weten ze van gekkengeid niet meer wat ze moeten doen om geld in het laatje te krijgen...in de winkel waren nog veel meer specials van bayala ridders en paarden.
en dit voor mij de reden om te zeggen dat ik zo goed als stop... Langzamerhand ga ik ook mijn gehele collectie rond 1100 dingen weg doen... Ik ben 3 jaar er mee bezig geweest en vind het wel mooi geweest ....
Rocco_Love12 schreef:Ik was van plan om de adventskalender te kopen maar ik vind het gewoon de zonde van me geld ik heb ze vandaag beide in handen gehad en goed bestudeert... maar volgens mij weten ze van gekkengeid niet meer wat ze moeten doen om geld in het laatje te krijgen...in de winkel waren nog veel meer specials van bayala ridders en paarden.
en dit voor mij de reden om te zeggen dat ik zo goed als stop... Langzamerhand ga ik ook mijn gehele collectie rond 1100 dingen weg doen... Ik ben 3 jaar er mee bezig geweest en vind het wel mooi geweest ....
Nathas schreef:Rocco_Love12 schreef:Ik was van plan om de adventskalender te kopen maar ik vind het gewoon de zonde van me geld ik heb ze vandaag beide in handen gehad en goed bestudeert... maar volgens mij weten ze van gekkengeid niet meer wat ze moeten doen om geld in het laatje te krijgen...in de winkel waren nog veel meer specials van bayala ridders en paarden.
Jeetje Janouk, je moet hier echt goed over na denken vind ik. Kijk er komen natuurlijk mega veel specials uit momenteel en misschien kunnen de echte schleich verzamelaars een mail naar schleich sturen van dat het minder moet en alleen echte echte specials zeg maar. Kijk ik ga zoiezo voor alle schleich en de specials alleen voor een normale prijs althans wat ik normaal vind.....
Nathas schreef:Jeetje Janouk, je moet hier echt goed over na denken vind ik. Kijk er komen natuurlijk mega veel specials uit momenteel en misschien kunnen de echte schleich verzamelaars een mail naar schleich sturen van dat het minder moet en alleen echte echte specials zeg maar. Kijk ik ga zoiezo voor alle schleich en de specials alleen voor een normale prijs althans wat ik normaal vind.....
silvericathy schreef:Ik heb al een aardig lijstje kunnen maken naar aanleiding van jouw sitedankjewel... ben benieuwd welke paarden ik nog allemaal ga tegenkomen haha..
Rocco_Love12 schreef:Ja ik heb hier al langer over na gedacht... aangezien ik vind als je iets verzamelt dat je allemaal moet hebben haha maar dat zit tussen me oren!..
@ wanuu dat is waarschijnlijk het veulen die in de adventgeval zit... ik zag een bruine veulentjes in de muller staan die ik niet kon plaatsen als een normaal model! Ik ga maandag weer even langs de muller maak ik wel even een foto