Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

EsmeeSenja

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 19:50

Is er misschien iemand die die een foto van de adventskalender modellen ( paarden ) wil plaatsen? Ik wil heel graag de exclusive Arabieren ook maar wil wel graag ze eens graag zien :)

SophieXAnni

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 19:59

Hooi! :wave:
Ik heb daarnet even goed gebrainstormt en heb mijn manege een naam gegeven. Mijn manege heet nu Manege farasi, dat is manege het hoefijzer in het swahili. Ik vind het zelf wel een hele leuke naam. Ikheb ook net een wedstrijd op mijn manege gehouden, een zonder zadel wedstrijdje. Hebben jullie ook een boekje met alle ponys en paarden erin? Ik wel :)

Mitchielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 20:03

@esmeesenja Je kunt dat vinden op schleich-shop.nl dan naar promoties en daar staat dan de adventskalender met een plaatje wat er in zit (ook de paarden)

Welkom alle nieuwe mensen! :)

Over het leer, ik gebruik bison lijm, dat is stevig en je ziet het (als je netjes lijmt) niet. Ik krijg het leer van een hele lieve buurvrouw die ervan af moet, maar je kunt het ook in hobbywinkels en op marktplaats kopen.

Ik heb idd. wel een soort boekje, maar dat is meer voor naam ideeen voor nieuwe paardjes en stal ontwerpen, want ik wil een stal gaan maken met mijn vader.

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 20:20

Is een leren riem ook goed? Die heb ik namelijk

faunty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 21:24

Een leren riem is wel dik denk ik , maar je kan het proberen , ze hebben trouwens heel goedkoop vult bij pipoos , reststukhes in zakken

Horses456

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 21:26

wanuu schreef:
Oh Joys wat gaaf. Ik vind dat oornetje en peesjes helemaal niet storen! Iedereen klaagt daar over ....

Ik ben blij! :)
Hij is super gaaf voor zijn prijs, weinig schade .... Tof!!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Wooowie de super pinto!!! _/-\o_ die wil ik ook wel, maarja ik ga geen 300 euro aan een paardje besteden...

schleich15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 22:14

Ik ben een stille meelezer helaas. Ik ben erg bezig met touwhalsters knopen. Voor schleich. <3 superdruk met school en goed gaat het zeker niet. De ene onvoldoende na de andere dus dat word voorlopig niet schleichen. Als ik 5 min vrij heb knoop ik weer een touwhalster. :') wannuu wat een aankoop dat model is in een priiiiimaaaa staat! ♡♥♡♥ Joyce, die competitie paard is echt belachelijk gemaakt kwa benen haha. Iemand al n idee van 2015? Ben nieuwsgierig!

horseSSO

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 22:49

Hey!
Ik spaar ook schleich en dan paarden
Al best veel gemaakt ( vind ik dan) :9
Zadel, men spullen , een stel halsters en hoofdstellen, een rijbak met zand 3 stallen (wel beetje klein :+ )
En nog shettie gerepaint.

Ik las al een klein poosje mee :=

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-14 00:36

Een paar sjieke paardjes
Afbeelding

Afbeelding

Youri123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 11:56

Ik heb het western setje gekocht (met paard) ben er super blij mee

zekeerrr11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 18:02

wow Joysieee, dat setje is echt geweldig! ik vind dat oornetje enzo ook niet echt storen. :P

zekeerrr11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 18:19

ik heb zelf trouwens iets gemaakt voor spulletjes op te hangen(weet niet hoe dat heet :P ) maar het resultaat vind ik zelf best goed!
ik krijg de foto er alleen niet op tip?

xoxobajaxoxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 18:49

Heyy, hier een stille meelzer ! Ik ben sinds kort gaan sparen en heb nu al 31 ponyssss ojaa en heeft iemand een leuk schleich youtube kanaal ?

MS_eventing

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 18:57

Hallo allemaal! :D
Ik had eventjes een vraagje:

Gisteren heb ik een advertentie op marktplaats gezet waar ik 40 schleich pony's te koop heb staan en nog een aantal andere dieren. Maar in 1 avond heb ik van 8 verschillende mensen bericht gekregen dat ze graag de ''grijze rijpony'' willen hebben. Nu is mijn vraag. Hoe komt het dat er zoveel belangstelling is voor dit paardje? Of is het gewoon puur geluk dat er zoveel mensen ineens dit paardje willen hebben?

xToverlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 19:34

@lovecortana het is een speciaal paardje omdat het niet meer in de winkels te koop is, en velen hem mooi vinden. :)

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 20:48

Lovecortana... weet niet wat je voor je paardjes vraagt, maar zou voor verkoop even op ebay zoeken hoeveel men ervoor vraagt. Dan heb je een idee hoeveel je mensen kunt laten betalen hihi

horseSSO

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 20:54

Hey
Hoe plaats je fotos?
Want ik wil natuurlijk wel eens fotos plaatsen, maar ik ben hier nieuw dusweet nog niet alles :=
Oh ja, ik heb de fell pony erbij die witte +:)+
Dies zo mooi.
En ik heb nou die gerepainte shet af. Ben benieuwd hoe jullie het vinden maar zoals ik al zei kweenie hoe j een foto moet plaatsen?
(Lang bericht) :list:

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 15:25

lovecortana schreef:
Hallo allemaal! :D
Ik had eventjes een vraagje:

Gisteren heb ik een advertentie op marktplaats gezet waar ik 40 schleich pony's te koop heb staan en nog een aantal andere dieren. Maar in 1 avond heb ik van 8 verschillende mensen bericht gekregen dat ze graag de ''grijze rijpony'' willen hebben. Nu is mijn vraag. Hoe komt het dat er zoveel belangstelling is voor dit paardje? Of is het gewoon puur geluk dat er zoveel mensen ineens dit paardje willen hebben?

Zoals inderdaad al wordt aangehaald in het topic is het een model dat niet meer te koop is in de winkels. Deze is sinds 2007 niet meer te krijgen, dus al best een tijdje uit de collectie.
Ik heb even voor je gekeken op Ebay, je zal er om en nabij de 10 EURO voor kunnen vragen. Denk dat je hem dan in Nederland redelijk snel kwijt bent. Soms is het voor jezelf gunstiger qua opbrengst om alles los te verkopen dan een grote set. Alleen wel wat meer werk :=

horseSSO schreef:
Hey
Hoe plaats je fotos?
Want ik wil natuurlijk wel eens fotos plaatsen, maar ik ben hier nieuw dusweet nog niet alles :=

Hiervoor verwijs ik je naar deze link: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Hoe_p ... oto.27s.3F daar staat een uitleg :)

---

Wij zojuist mailtje gekregen dat de adventskalender vanaf 15 oktober geleverd gaat worden *\o/* ben benieuwd!

En zoals ik afgelopen week de foto's plaatste van onze 'fotostudio', deze hebben we vanmorgen uitgebreid. We waren toch nog niet helemaal tevreden over het resultaat. Dus een aantal extra dingetjes nog aangeschaft, onder andere twee huge flitsers. Als gevolg dat we nu echt een heuse fotostudio hebben, en dat voor die mini beestjes _O-
Maar kunnen met deze materialen bijvoorbeeld ook menselijke portretfoto's maken, dus da's wel leuk :D Resultaat van de Schleichs zullen jullie vast snel voorbij zien komen!

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 16:04

Ik heb weer nieuwe paardjes gekocht arabier veulen, shire veulen en fell veulen.
Moet nog namen verzinnen

schleich15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 17:50

Ik heb een leuk schleich YouTube kanaal! Anouk Schleich zo heet ik erop

horseSSO

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 18:54

Joyce_R: bedankt voor je site!
JoycexEnya: he leuk! Ik bedenk ook altijd namen! XD
Ik wil eigenlijk weleens die nieuwe paardjes collectie zien

horseSSO

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 19:08

Afbeelding
Kunnen jullie zo de foto zien?
Mn nieuwste paardjes.

luna1604

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 19:13

ik kan het niet zien

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 19:54

Ik gebruik een site voor namen. Heel leuk

horseSSO

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 21:26

Ja ik kijk meestal ook op een site voor een leuke naam, maar niet altijd.