Chocotof schreef:Worden jullie pony ruiters er nu ook niet moe van dat alle super gave dingen meestal in maat paard zijn?
Nogal
!Heb anky al gemaild, nu BR, Scapa, PK, etc etc etc nog
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Chocotof schreef:Worden jullie pony ruiters er nu ook niet moe van dat alle super gave dingen meestal in maat paard zijn?
!
. Shyla25 schreef:Wat mij trouwens opvalt hier in het topic dat heel veel meisjes te licht zijn voor hun lengte.
ik eet veel en veel meer..
maar ik moet er wel op letten dat ik niet een te dikke buik krijg..
*echt dieeten ga ik niet doen hoor tenminste niet zolang ik nog in de groei zit..
* Moet gewoon minder snoepen en iets meer bewegen 
*net ingereden*
, kijk maar: http://img428.imageshack.us/img428/9767/96tl.jpg
*totaal neit mooi*
Ik eet écht veel 

.. 
goechi schreef:wie bepaald er of je te groot/zwaar bent voor een paard is daar een wet voor ofzoo??

Bonny4life schreef:ik kan eten wat ik wil ik kom echt niet aan, zit bij ons nu eenmaal zo in de familie en ben er gewoon blij mee!!

Maar dat is na 1 week school, eral weer af..
*door de beweging*Ringo_Star schreef:@ Spoekie Klik op de foto
spoekie schreef:Ringo_Star schreef:@ Spoekie Klik op de foto
Dat bedoelde ik niet, maar een foto waar de pony wat rechter staat is wat makkelijker. Als ik eerlijk moet zijn, ziet het er zo uit alsof je wel wat aan de grote kant bent. Het lijkt nl alsof je bovenlijf er enorm boven uitsteekt en je benen zijn ook wat te lang. Maar het is moeilijk om te zien of het nog wel of niet kan.
Bonny4life schreef:nu ik!
ik ben 20 jaar, 1,70m lang weeg iets van 54 kilo, mn pony is een welsh k van 1,47m hoog.
kijk en beoordeel:
Feliesje12 schreef:Ringo_Star.. : He je geen betere foto?