Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Juud87 schreef:haha!! geweldig!!
ik moet mijn hond zowiezo al vast doen of bij me roepen als ie iets groots ziet (dier, een hond of paard, maakt niet uit) want hijs is bangen ben bang dat ie dan wegrent en dan verdwijnt ofzo *hier zijn vaker honden verdwenen*
wel een leuk waakdieripv een hond heb je een paard
doet ie t bij mensen ook?
laartjuh schreef:Omg er is hier gewoon een meisje op bokt (zeg even geen naam) die dingen vraagt als hoe groot moet een wei zijn voor 1 pony en dan geef je antwoord word ze helemaal boos omdat ze het zelf toch wel beter weet. aag gut heb nou al medelijden met haar paard.
Zet ze hem dag en nacht in een stal van 2 bij 2 en mag 3 uur per dag naar buiten zei ze en dan nog wel in een kleine achtertuin he.
Staat dan ook nog is alleen.
Aaarg wat sommige penny's doen om te kunnen rijden he
vreselijk
speedylover schreef:Hahahaha! mooie verhalen hier!
.
Ik had les met eigen pony op de manege. vriendin van me was op andere pony van mij. Met springzadeltje. Stond er zo'n klein penny meisje aan de kant. ze zegt zo: meisje! met die gevlekte pony, wat een lelijk zadel! je moet een paarse kopen. die zijn helemaal in! ik had het niet meer van het lachen!!ze was nog serieus ook!
whoopylover schreef:leuke verhalen!
Mijn pony (whoopy) vindt honden HELEMAAL nix! Hij valt ze dus echt aan. Zodra ze achter hem aanzitten, dan draait hij zich om en rent hij maaiend met zijn voorpoten achter die hond aan.
Wat dat betreft ben ik nie bang van honden met Whoopy bij me
sanne_shelly schreef:ik weet ook nog een stom verhaal.. ook van penny's maar dan minder 'grappig..'
was bij mijn nichtje ... daar stond in de straat een haflinger en die werd gebruikt voor van die endurance achtige wedstrijden maar dan met de kar... (net ingereden nog geen wedstrijden.. hij was pas 4.. ook pas 3 keer onder t zadel gelopen)
kwam zn baasje op een dag bij t weiland aan... paard weg... er stonden 2 schrikdraad lijnen en een hek tussen... schrikdraad was doorgeknipt dus die eigenaar dagt dat zn paard gestolen was.... dus hij de politie gebeld.. onderzoek gestart... (het was inmiddels al middag) toen werd in het dorp hun 'paard' gevonden...
naja meisjes waren op m aan het rijden in een weiland... dus die eigenaar was kwaad (duhh) en is naar de rechter gestapt *diefstal* en in dat proces kregen die meisjes hun recht want dat ene geval was er zeker van dat ze het paard al 3 maanden mocht verzorgen en dat andere kind was een vriendin die 'toevallig' meewas... en ze wisten niet dat ze niet naar buiten mochten... *amehoela zo ken ik r nog een paar*
nou die eigenaar naar de vader van dat kind gestapt : 'je moet beter op je kinderen letten..' zegt die vader doodleuk dat hij dan had moeten zeggen dat ze niet naar buiten mochten... *die eigenaar kent die hele meisjes niet maarja...*
toen heeft die eigenaar die vader een klap gegeven(kreeg die nog een boete voor ook
)
naja.. dit zijn dus geen leuke penny's ... aangezien het paard door het 'ritje' kreupel is geworden en afgemaakt moest worden... hij was pas 4.... stomme rotpenny's zijn dat !!!!
Citaat:Ik had les met eigen pony op de manege. vriendin van me was op andere pony van mij. Met springzadeltje. Stond er zo'n klein penny meisje aan de kant. ze zegt zo: meisje! met die gevlekte pony, wat een lelijk zadel! je moet een paarse kopen. die zijn helemaal in! ik had het niet meer van het lachen!! ze was nog serieus ook!
speedylover schreef:Hahahaha! mooie verhalen hier!
.
Ik had les met eigen pony op de manege. vriendin van me was op andere pony van mij. Met springzadeltje. Stond er zo'n klein penny meisje aan de kant. ze zegt zo: meisje! met die gevlekte pony, wat een lelijk zadel! je moet een paarse kopen. die zijn helemaal in! ik had het niet meer van het lachen!!ze was nog serieus ook!