Maffe pennyverhalen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Methodiek

Re: Maffe pennyverhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 14:32

Ik kende een ''penny'' die honderd paarden had in Rusland tenminste dat zei ze pffoe wat mensen niet allemaal verzinnen he

dancertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 14:57

mijn paard regelt dat anders met honden aangezien die 183 is dat toch wel eng als dat achter je aan komt hij regelt het zo hij ziet de hond komen en wacht tot die vlak achter hem is ondertussen vraag ik al vast of ze hem willen vastklikken want mijn paard schopt (hij staat dan op wei) ooo nee mijn hond wil alleen maar spelen ik zo maar mijn paard niet hij blijft kijken tot ze dicht bij zijn schopt een keer en draait zich vliegensvlug om en rent net zo lang achter die hond aan tot die de wei uit is ik lach me dan te pletter en die mensen maar schreeuwen pak dat paard vast ik zo ik had u gewaarschuwd ik moet dan zo lachen

Juud87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 15:00

haha!! geweldig!!
ik moet mijn hond zowiezo al vast doen of bij me roepen als ie iets groots ziet (dier, een hond of paard, maakt niet uit) want hijs is bang en ben bang dat ie dan wegrent en dan verdwijnt ofzo *hier zijn vaker honden verdwenen*

wel een leuk waakdier ipv een hond heb je een paard doet ie t bij mensen ook?

StOoRzEnDeR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 15:19

zeggen die mensen pak dat paard vast
maar heb jij niet toevallig gezegd..
pak die hond vast....

naja....

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-06 15:39

Omg er is hier gewoon een meisje op bokt (zeg even geen naam) die dingen vraagt als hoe groot moet een wei zijn voor 1 pony en dan geef je antwoord word ze helemaal boos omdat ze het zelf toch wel beter weet. aag gut heb nou al medelijden met haar paard.

Zet ze hem dag en nacht in een stal van 2 bij 2 en mag 3 uur per dag naar buiten zei ze en dan nog wel in een kleine achtertuin he.
Staat dan ook nog is alleen.

Aaarg wat sommige penny's doen om te kunnen rijden he

vreselijk

dancertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 13:36

Juud87 schreef:
haha!! geweldig!!
ik moet mijn hond zowiezo al vast doen of bij me roepen als ie iets groots ziet (dier, een hond of paard, maakt niet uit) want hijs is bang en ben bang dat ie dan wegrent en dan verdwijnt ofzo *hier zijn vaker honden verdwenen*

wel een leuk waakdier ipv een hond heb je een paard doet ie t bij mensen ook?

nee maar hij gaat niet met iedereen mee en als je scheld word die lastig dus dat scheelt

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 15:05

laartjuh schreef:
Omg er is hier gewoon een meisje op bokt (zeg even geen naam) die dingen vraagt als hoe groot moet een wei zijn voor 1 pony en dan geef je antwoord word ze helemaal boos omdat ze het zelf toch wel beter weet. aag gut heb nou al medelijden met haar paard.

Zet ze hem dag en nacht in een stal van 2 bij 2 en mag 3 uur per dag naar buiten zei ze en dan nog wel in een kleine achtertuin he.
Staat dan ook nog is alleen.

Aaarg wat sommige penny's doen om te kunnen rijden he

vreselijk

Zal ze ook wel verzonnen hebben

Juud87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 15:05

ok niet zo makkelijk te stelen dus ook

speedylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 15:13

Hahahaha! mooie verhalen hier ! .

Ik had les met eigen pony op de manege. vriendin van me was op andere pony van mij. Met springzadeltje. Stond er zo'n klein penny meisje aan de kant. ze zegt zo: meisje! met die gevlekte pony, wat een lelijk zadel! je moet een paarse kopen. die zijn helemaal in! ik had het niet meer van het lachen!! ze was nog serieus ook!

Equidea

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-06 15:54

speedylover schreef:

Ik had les met eigen pony op de manege. vriendin van me was op andere pony van mij. Met springzadeltje. Stond er zo'n klein penny meisje aan de kant. ze zegt zo: meisje! met die gevlekte pony, wat een lelijk zadel! je moet een paarse kopen. die zijn helemaal in! ik had het niet meer van het lachen!! ze was nog serieus ook!

Muahahah oooh sh*t dan is mijn zadel ook uit de mode want het is een zwarte wintec, niet paars

whoopylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 16:06

leuke verhalen!
Mijn pony (whoopy) vindt honden HELEMAAL nix! Hij valt ze dus echt aan. Zodra ze achter hem aanzitten, dan draait hij zich om en rent hij maaiend met zijn voorpoten achter die hond aan.
Wat dat betreft ben ik nie bang van honden met Whoopy bij me

Equidea

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-06 16:14

whoopylover schreef:
leuke verhalen!
Mijn pony (whoopy) vindt honden HELEMAAL nix! Hij valt ze dus echt aan. Zodra ze achter hem aanzitten, dan draait hij zich om en rent hij maaiend met zijn voorpoten achter die hond aan.
Wat dat betreft ben ik nie bang van honden met Whoopy bij me

Omg mede maai-pony-bokker! chris doet dat ook, is zoo grappig als ze dat doet

whoopylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 16:18

ja, alleen zo jammer dat onze eigen hond een keertje bijna te grazen is genomen

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 16:25

sanne_shelly schreef:
ik weet ook nog een stom verhaal.. ook van penny's maar dan minder 'grappig..'

was bij mijn nichtje ... daar stond in de straat een haflinger en die werd gebruikt voor van die endurance achtige wedstrijden maar dan met de kar... (net ingereden nog geen wedstrijden.. hij was pas 4.. ook pas 3 keer onder t zadel gelopen)

kwam zn baasje op een dag bij t weiland aan... paard weg... er stonden 2 schrikdraad lijnen en een hek tussen... schrikdraad was doorgeknipt dus die eigenaar dagt dat zn paard gestolen was.... dus hij de politie gebeld.. onderzoek gestart... (het was inmiddels al middag) toen werd in het dorp hun 'paard' gevonden...

naja meisjes waren op m aan het rijden in een weiland... dus die eigenaar was kwaad (duhh) en is naar de rechter gestapt *diefstal* en in dat proces kregen die meisjes hun recht want dat ene geval was er zeker van dat ze het paard al 3 maanden mocht verzorgen en dat andere kind was een vriendin die 'toevallig' meewas... en ze wisten niet dat ze niet naar buiten mochten... *amehoela zo ken ik r nog een paar*

nou die eigenaar naar de vader van dat kind gestapt : 'je moet beter op je kinderen letten..' zegt die vader doodleuk dat hij dan had moeten zeggen dat ze niet naar buiten mochten... *die eigenaar kent die hele meisjes niet maarja...*

toen heeft die eigenaar die vader een klap gegeven (kreeg die nog een boete voor ook )

naja.. dit zijn dus geen leuke penny's ... aangezien het paard door het 'ritje' kreupel is geworden en afgemaakt moest worden... hij was pas 4.... stomme rotpenny's zijn dat !!!!

Wat gemeen!!
Die ptlitie deugt ook niet meer..
Ik geef die eigenaar groot gelijk dat ie die vader een klap gaf,, hopelijk was het een fikse..

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 18:24

omg heb net mijn paard mishandeld....

ga zondag op wedstrijd en heb nooit eerder in het buitenseizoen gestart dus ook nooit eerder kalkoenen in gedraaid
na lang aandringen van verschilende mensen ging ik het dan maar eens oefenen...
viond het niet moelijk maar okey...
sta ik dus bij een achter hoef komt er een meisje aan lopen..het eerste wat dat vreg schandaal zegt is wat ben jij aan het doen...op een toon dat je zoiets hebt van okey...dan..
maar ik zeg stollen aan het indraaien...
penny: dat mag niet...
ik: jawel dat moet zelf anders glijd mijn paard uit..
penny: dat is dierenmishandeling..
ik: nee muts en ga nou spelen..
penny loopt weg naar vriendinnetjes...en loopt ff later met club penny langs en zegt...
dat meisje is gek nou doet ze schroeven in het paard zijn hoeven maar ik heb er ook een met een hamer gezien....
volgens mij wou ze toen de staart kammen ik denk dat ze nooit goed heeft leren poetsen...

toot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 18:50

ze kunnun zooooo lekker droog zijn he:P
te grappig gewoon

ElzA_NT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 21:18

ik weet er nog wel een, niet echt heel penny, maar wel schattig

Nou er kwam een man met een meisje (jaar of 8/9) bij ons op de manege. Daar staat nu net een merrie met veulen. Vraagt die vader: Wat is het veulentje, een hengst of een merrie? Dus ik zeg een hengstje.
Vraagt dat meisje: en de moeder is dat een hengst of een merrie? Ik moest best wel lachen

En er kwam ook een jongetje achter om en die riep: Mam! mam! een mini stier!!

StOoRzEnDeR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 00:15

omg een mimi stier
nouja is weer eens wat anders dan een mimi haflinger

joycie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 11:55

Gister bij de halfgevorderde les: De instructrice ging uitleg geven over overgang terug rijden. Dus zei zegt wat maak je als je je hand dicht doet? Zegt een meisje: Vuist.
Naja, er werd dus ophouding bedoeld.
En wij kregen gister op buitenrit ook een hond achter ons aan. Instructeur zei doorrijden en we gingen snel galloperen, maar die hond bleef er gewoon achteraan rennen. Uiteindelijk stil gaan staan en die mense hun hond weer laten halen.
En later ging er nog een hond meelopen, gewoon naast de paarden, en op een gegeven moment sloot ie gewoon achteraan aan Maar die luisterde wel naar z'n baasje gelukkig

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 13:15

oeh stoer die honden
mijn hond mag wel eens mee als ik gewoon ga wandelen maar die luistert dan ook super goed (ik had hem een keer gezegd dat ie moest gaan liggen en toen blijven en toen was ik hem vergeten.....hij heeft daar 1,5 uur gelegen...)

toen ik net aan kwam was mijn paard alweer gepoetst....mooi hé
zeg ik tege penny als jij nou ff mijn andere paard poetst ga ik ff met die van jou rijden...
poets spullen gegeven opgezadeld en gaan rijden... ze keek wel raar toen ik Rupie alias Caroline opzadelde.....
maar mijn schimmel heeft ze helemaal gepoetst...

Citaat:

*gaat snel een ander zadel kopen*

Juud87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 13:17

haha, deed ze t ook nog?

_Denies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 13:24

speedylover schreef:

Niet eens roze?

Nicky__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 13:43

penny's rulez, behalve in het verhl vn depeperd!

arans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 22:10

idd dat is echt banketstaaf. maarja ik e signotita kennen een oudere betweten

ja Breezer en Poll gaan altijd vechten (volgens haar, maar dat is da gewoon spelen of ff chaggie doen asl Breezer water drikt maar POlly wilt water drinken).

dus hadden wij dit verzonnen

kind: *pakt stiekem een koekje*
moeder: dat mag niet
kind: oh , mar ik wil dat koekje!
moeder. !! dat mag niet. kom we gaa vechten !!!

't klinkt miss stom maar het is wel grappig hoor

Jolandaa_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 22:24

whaha.. das echt vaag hier boven, maar wel lollig