Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjellii schreef:Jup.
Ik heb de route naar Ermelo al uitgeprint op de Knhs site, ik doe er 1 uur en 8 minuten over om er te komen.
Rond kwart voor 7 vertrekken en dan ben ik er om 8 uur als alles meezit en misschien kwart over 8.
Ik tuk wel even door in de auto..![]()
Gaan er niet meer mensen zo vroeg?
Citaat:Voor week 5 Alround Paarden willen opgeven:
Margon![]()
Jigger_lief![]()
Sjellii![]()
Kwitnie![]()
Kratoow![]()
Schapendoes
Vinci![]()
jongleurtje
Chantal
jipje_niekje
vinci schreef:moeten we trouwens eigen voer meenemen~?
Annemiekbram schreef:vinci schreef:moeten we trouwens eigen voer meenemen~?
Neeer zijn daar brokken, muslie en hooi...je moet dan op een papiertje voor de staldeur zetten hoeveel voer je paard moet
Margon schreef:Citaat:Voor week 5 Alround Paarden willen opgeven:
Margon![]()
Jigger_lief![]()
Sjellii![]()
Kwitnie![]()
Kratoow![]()
Schapendoes
Vinci![]()
jongleurtje
Chantal
jipje_niekje
Alweer 1 kamer vol
Margon schreef:Hoezo niet??
Je bent nog niet te laat hoor... je kan het nog steeds wel doen!
Annemiekbram schreef:vinci schreef:moeten we trouwens eigen voer meenemen~?
Neeer zijn daar brokken, muslie en hooi...je moet dan op een papiertje voor de staldeur zetten hoeveel voer je paard moet
vinci schreef:moeten we trouwens eigen voer meenemen~?
Chantal schreef:hebben ze er genoeg plaats voor je spullen (zadels enz? )
MissSisa schreef:Chantal schreef:hebben ze er genoeg plaats voor je spullen (zadels enz? )
Ze hebben kastjes, maar daar kan ook net je zadel, hoofdstel, cap en je poetsdoos in. Veel ruimte is er niet. Maar je kan ook een zadelkist mee nemen.
Chantal schreef:ik moet inderdaad ook nog iets laten maken door mijn paps om mijn 2e zadel, dekens enz. in te doen want volgens mij verdwijnen daar sommige spullen spontaan
MissSisa schreef:Chantal schreef:ik moet inderdaad ook nog iets laten maken door mijn paps om mijn 2e zadel, dekens enz. in te doen want volgens mij verdwijnen daar sommige spullen spontaan
Vorig jaar was er niks aan de hand, 2 zadels in 1 kast. Dat wordt proppen en gaat dus echt niet lukken!!!