Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Heleennn schreef:Nou ik vind Fenna wel oke, ze heeft een hart voor haar paard en werkt met plezier aan de video's denk ik. Die video met Jill bijvoorbeeld was wel leuk, maar als je echt video's op hoog niveau wil kijken moet je meer naar de vlogs van Danielle van Mierlo en Jill Huijbrechts gaan. Fenna is een hartstikke leuke meid, maar als je meer wil weten over GP of internationale wedstrijdvlogs wil zien zit je op het verkeerde kanaal. Dus dan moet je ook niet gaan mekkeren over het feit dat ze 'onvolwassen' of kinderachtig uit de hoek komt. Ga dan naar een ander kanaal kijken wat meer aansluit bij wat je wil zien. Voor ieder wat wils, er zijn genoeg youtubers om uit te kiezen lijkt mij
TerraHowrse schreef:Heleennn schreef:Nou ik vind Fenna wel oke, ze heeft een hart voor haar paard en werkt met plezier aan de video's denk ik. Die video met Jill bijvoorbeeld was wel leuk, maar als je echt video's op hoog niveau wil kijken moet je meer naar de vlogs van Danielle van Mierlo en Jill Huijbrechts gaan. Fenna is een hartstikke leuke meid, maar als je meer wil weten over GP of internationale wedstrijdvlogs wil zien zit je op het verkeerde kanaal. Dus dan moet je ook niet gaan mekkeren over het feit dat ze 'onvolwassen' of kinderachtig uit de hoek komt. Ga dan naar een ander kanaal kijken wat meer aansluit bij wat je wil zien. Voor ieder wat wils, er zijn genoeg youtubers om uit te kiezen lijkt mij
Ik wil helemaal geen video's zien over GP of internationale wedstrijden.
Ik vind Fenna's video's hartstikke leuk (je kan ook zien dat ze een filmopleiding doet trouwens, super kwaliteit video's!). Het is een een hele leuke meid. Ik zeg alleen dat ze tips soms als kritiek ziet en dan erg fel reageert terwijl dat helemaal niet nodig is.
Nathalie18x schreef:Ja helemaal mee eens, die cuteshetlandpony is veel te groot voor haar pony. Best grappig hoe ze het zelf zegt 'ja mijn benen steken niet uit dus het kan nog wel'
thunderx schreef:Nathalie18x schreef:Ja helemaal mee eens, die cuteshetlandpony is veel te groot voor haar pony. Best grappig hoe ze het zelf zegt 'ja mijn benen steken niet uit dus het kan nog wel'
Totaal niet mee eens. Met jullie allemaal niet! Zien jullie die pony aangeven dat hij pijn heeft? En vertel me dan es precies: hoe zwaar is Noa? Misschien in ze ligt genoeg voor Maluu? Er zijn ergere problemen in de wereld hoor: Ilse Visser is een miljoen keer erger dus denk alsjeblieft eens na voordat je zulke haat gaat plaatsen. Je kwetst mensen er enorm mee. En oja: ze maakt gewoon filmpjes omdat ze er plezier in heeft, meestal niet echt informative filmpjes. Jeetje, kan me echt aan mensen als jullie ergeren.
TerraHowrse schreef:Marieke1495 schreef:Grappig, ik zie net dat Cuteshetlandpony op insta neergezet heeft dat op bokt slecht over haar gepraat wordt, nu komen hier straks allemaal 'bokkers' haar verdedigen
Oh leuk, nou laat de fans maar komen hoor
HopeMyDay schreef:Ik krijg dagelijks klanten met een Irish Cob van 1.45 (17/18 jarigen van 1.70) die zeggen dat ze vaak klachten krijgen over dat ze "te lang" zouden zijn, ik kan daar persoonlijk niet tegen.
Mensen met Irish Cobs krijgen zo veel meer gezeur en opmerkingen dan mensen die op een shetlander rijden en even groot zijn.
elisejacky schreef:Misschien kunnen jullie je beter druk gaan maken om de ECHTE pony pletters, en mensen die paarden mishandelen en verwaarlozen. Waar jullie nu mee bezig zijn heeft weinig nut, noa is niet te groot en al helemaal niet te zwaar voor maluu, en al was dat wel zo, dan gaat deze discussie niets helpen.
Mvg.
TerraHowrse schreef:elisejacky schreef:Misschien kunnen jullie je beter druk gaan maken om de ECHTE pony pletters, en mensen die paarden mishandelen en verwaarlozen. Waar jullie nu mee bezig zijn heeft weinig nut, noa is niet te groot en al helemaal niet te zwaar voor maluu, en al was dat wel zo, dan gaat deze discussie niets helpen.
Mvg.
Hahahahaa. Ja. Niet te groot en niet te zwaar. Sure.