Youtube kanalen om wat van optesteken

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Grassh0pper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 13:29

Think Like A Horse ! :j Daar leer je echt wat van vind ik.

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 13:34

Nou ik vind Fenna wel oke, ze heeft een hart voor haar paard en werkt met plezier aan de video's denk ik. Die video met Jill bijvoorbeeld was wel leuk, maar als je echt video's op hoog niveau wil kijken moet je meer naar de vlogs van Danielle van Mierlo en Jill Huijbrechts gaan. Fenna is een hartstikke leuke meid, maar als je meer wil weten over GP of internationale wedstrijdvlogs wil zien zit je op het verkeerde kanaal. Dus dan moet je ook niet gaan mekkeren over het feit dat ze 'onvolwassen' of kinderachtig uit de hoek komt. Ga dan naar een ander kanaal kijken wat meer aansluit bij wat je wil zien. Voor ieder wat wils, er zijn genoeg youtubers om uit te kiezen lijkt mij :)

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 13:38

Heleennn schreef:
Nou ik vind Fenna wel oke, ze heeft een hart voor haar paard en werkt met plezier aan de video's denk ik. Die video met Jill bijvoorbeeld was wel leuk, maar als je echt video's op hoog niveau wil kijken moet je meer naar de vlogs van Danielle van Mierlo en Jill Huijbrechts gaan. Fenna is een hartstikke leuke meid, maar als je meer wil weten over GP of internationale wedstrijdvlogs wil zien zit je op het verkeerde kanaal. Dus dan moet je ook niet gaan mekkeren over het feit dat ze 'onvolwassen' of kinderachtig uit de hoek komt. Ga dan naar een ander kanaal kijken wat meer aansluit bij wat je wil zien. Voor ieder wat wils, er zijn genoeg youtubers om uit te kiezen lijkt mij :)

Ik wil helemaal geen video's zien over GP of internationale wedstrijden.

Ik vind Fenna's video's hartstikke leuk (je kan ook zien dat ze een filmopleiding doet trouwens, super kwaliteit video's!). Het is een een hele leuke meid. Ik zeg alleen dat ze tips soms als kritiek ziet en dan erg fel reageert terwijl dat helemaal niet nodig is.

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 13:39

Ik vind Jill ontzettend leuk om naar te kijken, toch weer een ander wereldje maar niet per defenitie informatief. Je kan meekijken maar het is niet alsof ze veel uitleg geeft over onbekende onderwerpen. Dat vind ik dan weer interessanter bij bv. Snuitable

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 15:38

TerraHowrse schreef:
Heleennn schreef:

Ik wil helemaal geen video's zien over GP of internationale wedstrijden.

Ik vind Fenna's video's hartstikke leuk (je kan ook zien dat ze een filmopleiding doet trouwens, super kwaliteit video's!). Het is een een hele leuke meid. Ik zeg alleen dat ze tips soms als kritiek ziet en dan erg fel reageert terwijl dat helemaal niet nodig is.

Ik heb het ook helemaal niet specifiek tegen jou. Dat zeg ik ook nergens dus snap niet waar je dat vandaan haalt.

Dancyy

Re: Youtube kanalen om wat van optesteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 16:57

Verkeerd opgevat, sorry! :o

thunderx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 19:18

Nathalie18x schreef:
Ja helemaal mee eens, die cuteshetlandpony is veel te groot voor haar pony. Best grappig hoe ze het zelf zegt 'ja mijn benen steken niet uit dus het kan nog wel'

Totaal niet mee eens. Met jullie allemaal niet! Zien jullie die pony aangeven dat hij pijn heeft? En vertel me dan es precies: hoe zwaar is Noa? Misschien in ze ligt genoeg voor Maluu? Er zijn ergere problemen in de wereld hoor: Ilse Visser is een miljoen keer erger dus denk alsjeblieft eens na voordat je zulke haat gaat plaatsen. Je kwetst mensen er enorm mee. En oja: ze maakt gewoon filmpjes omdat ze er plezier in heeft, meestal niet echt informative filmpjes. Jeetje, kan me echt aan mensen als jullie ergeren.

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 19:21

Grappig, ik zie net dat Cuteshetlandpony op insta neergezet heeft dat op bokt slecht over haar gepraat wordt, nu komen hier straks allemaal 'bokkers' haar verdedigen :=

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 19:24

Marieke1495 schreef:
Grappig, ik zie net dat Cuteshetlandpony op insta neergezet heeft dat op bokt slecht over haar gepraat wordt, nu komen hier straks allemaal 'bokkers' haar verdedigen :=

Oh leuk, nou laat de fans maar komen hoor *\%/*

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 19:24

thunderx schreef:
Nathalie18x schreef:
Ja helemaal mee eens, die cuteshetlandpony is veel te groot voor haar pony. Best grappig hoe ze het zelf zegt 'ja mijn benen steken niet uit dus het kan nog wel'

Totaal niet mee eens. Met jullie allemaal niet! Zien jullie die pony aangeven dat hij pijn heeft? En vertel me dan es precies: hoe zwaar is Noa? Misschien in ze ligt genoeg voor Maluu? Er zijn ergere problemen in de wereld hoor: Ilse Visser is een miljoen keer erger dus denk alsjeblieft eens na voordat je zulke haat gaat plaatsen. Je kwetst mensen er enorm mee. En oja: ze maakt gewoon filmpjes omdat ze er plezier in heeft, meestal niet echt informative filmpjes. Jeetje, kan me echt aan mensen als jullie ergeren.

Leuk dat ze er plezier in heeft. Nog leuker dat ze plezier heeft van het verpesten van een pony :')

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 19:27

zo leuk vind ik dat niet.. :n

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 19:29

Marieke1495 schreef:
zo leuk vind ik dat niet.. :n

Was ook sarcasme natuurlijk :P

Jammer dat ze zichzelf wel vind passen want ze is duidelijk veel te groot. Genoeg andere dingen die je met Shets kan doen.

Noaaa123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 19:30

TerraHowrse schreef:
Marieke1495 schreef:

Oh leuk, nou laat de fans maar komen hoor *\%/*

Ik heb het alweer van mijn insta afgehaald :) xxCuteshetlandpony

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 19:37

Ik vind het van youtubers heel jammer (pptv en alles wat ook dit soort video's maken) dat ze video's maken die of complete onzin bevatten of veel te volwassen tips bevatten die de doelgroep niet ten goede komen.

Voorbeeld om mijzelf te verduidelijken: de video van pptv over het verkeersmak maken, heel fijn dat je mensen in wil lichten maar laat dat je doelgroep (8 tot 12 jarigen ongeveer) niet doen! Het is hartstikke gevaarlijk als je een groot druk verzorgpaard op die manier verkeersmak gaat maken.

Het is niet handig, ook de video's van mensen die overduidelijk bang zijn voor hun paard of veelste groot zijn. Je geeft een vertekend beeld van de paardenwereld en er zijn een hoop instructeurs/instructrices die dat soort "apenstreken" af moeten leren (klinkt heel hard maar zo is het wel).

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 19:40

Noaaa123 schreef:
Ik heb het alweer van mijn insta afgehaald :) xxCuteshetlandpony

He jammer. Had net speciaal om het te kunnen zien instagram aangemaakt is het weg :')

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 19:41

Ik krijg dagelijks klanten met een Irish Cob van 1.45 (17/18 jarigen van 1.70) die zeggen dat ze vaak klachten krijgen over dat ze "te lang" zouden zijn, ik kan daar persoonlijk niet tegen.

Mensen met Irish Cobs krijgen zo veel meer gezeur en opmerkingen dan mensen die op een shetlander rijden en even groot zijn.

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 19:43

HopeMyDay schreef:
Ik krijg dagelijks klanten met een Irish Cob van 1.45 (17/18 jarigen van 1.70) die zeggen dat ze vaak klachten krijgen over dat ze "te lang" zouden zijn, ik kan daar persoonlijk niet tegen.

Mensen met Irish Cobs krijgen zo veel meer gezeur en opmerkingen dan mensen die op een shetlander rijden en even groot zijn.

Inderdaad!

Vind het ook wonderbaarlijk eigenlijk. Als ik op mijn Shetlander zou gaan zitten (en ik ben ongeveer even lang als Noa) dan zou ik meteen worden afgebrand, en terecht. Maar Noa is ''bekend'' op YT dus dan is ineens alles geoorloofd. Beetje vreemd.

Edit; voor iedereen die met die lengte op een Shet rijd, ik spreek je over 10 jaar wel weer. Wat zal je dan een spijt hebben.

elisejacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 19:48

Misschien kunnen jullie je beter druk gaan maken om de ECHTE pony pletters, en mensen die paarden mishandelen en verwaarlozen. Waar jullie nu mee bezig zijn heeft weinig nut, noa is niet te groot en al helemaal niet te zwaar voor maluu, en al was dat wel zo, dan gaat deze discussie niets helpen.
Mvg.

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 19:49

elisejacky schreef:
Misschien kunnen jullie je beter druk gaan maken om de ECHTE pony pletters, en mensen die paarden mishandelen en verwaarlozen. Waar jullie nu mee bezig zijn heeft weinig nut, noa is niet te groot en al helemaal niet te zwaar voor maluu, en al was dat wel zo, dan gaat deze discussie niets helpen.
Mvg.

Hahahahaa. Ja. Niet te groot en niet te zwaar. Sure. _O-

elisejacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 19:51

TerraHowrse schreef:
elisejacky schreef:
Mvg.

Hahahahaa. Ja. Niet te groot en niet te zwaar. Sure. _O-

Nou leg mij eens uit hoe groot maluu is, hoe groot noa is en hoe zwaar? Dankuwel.

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 19:52

elisejacky schreef:
Nou leg mij eens uit hoe groot maluu is, hoe groot noa is en hoe zwaar? Dankuwel.

Oh kom op. Moet ik je dat serieus gaan uitleggen? :')

elisejacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 19:54

TerraHowrse schreef:
elisejacky schreef:

Nehh, dankje, hoop dat je snapt wat sarcasme is.

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 19:55

elisejacky schreef:
Nehh, dankje, hoop dat je snapt wat sarcasme is.

:= :=

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 20:03

Maar Noa, mocht je me echt niet snappen, dan wil ik het je best uitleggen hoor. Met foto's enzo. Eventueel per pb als je wil.

Kanto

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 20:06

TerraHowrse schreef:
elisejacky schreef:

I'm dying :') _O-