Ik ben stiekem best benieuwd wat jullie er van vinden en wat ik kan veranderen! Misschien leuk om te laten weten wat ik zou kunnen doen om het account beter te maken/wat ik beter niet kan doen etc.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Esaqar schreef:Ik heb ook op Mowgli gestemd, weet anders toch niet op wie ik moet stemmen want ken verder ook geen mensen en geen zin om alle inzendingen te bekijken.
Verder vind ik jou en Mowgli erg leuk om te zien, reden genoeg vind ik.
Ik volg niet iedereen terug, ga nu even kijken of er eventueel accounts zijn die ik ga volgen.
Ik vind de reden "Als jij mij niet volgt, ontvolg ik jou" erg raar.
Iedereen hier kent denk ik wel MathildeBrandt, ik denk ook dat erg veel mensen hier haar volgen. Maar zij volgt mij ook niet terug alleen ik blijf haar wel volgen. Ze is een ontzettende inspiratiebron en heeft gave foto's, dus why not?
Mijn favorite account is trouwens ImagineTakawi.
Ik heb nu 1127 volgers, heb geen idee hoe ik er aan kom. Gewoon leuke foto's posten en dan gaan mensen je vanzelf wel volgen. Mijn accounts is @sterrebp.
VivaByoux schreef:Peelie,
Ik denk dat het em zit in het feit dat je teveel filmpjes plaatst en weinig echt super kwaliteit foto's. Vooral veel telefoon kiekjes en ik zag zelfs nog wat foto's die niks met paarden te maken hebben. Veel mensen vinden dat ook irritant en ontvolgen dan ook
EdkingEnzo schreef:Ik vind het ook knap om zo veel volgers te krijgen. Doen jullie ook veel met # dan? Dan krijg je toch ook sneller volgers? Ik probeer zo veel mogelijk goede kwaliteit foto's te plaatsen. Vind het iig leuk om mijn paardjes te showen dus maakt me niet zo heel veel uit voor hoe veel mensen.
Ik volg ook genoeg mensen die mij niet terug volgen. Vind dat geen reden om te ontvolgen![]()
Ik heb 59 volgers en volg 111 mensen haha.
Edit:
Ik krijg mijn bio niet mooi onder elkaar, weet iemand hoe dat blijft staan?
Als ik een foto post doe ik het ook vaak onder elkaar maar dat werkt ook vaak niet..
[ [url=m/Nda3aq.jpg]Afbeelding[/url] ]