Nens77 schreef:[
Het ging niet over jou, maar over een meisje wat nog thuis woont onder moeders vleugels en voor wie alles betaald en geregeld wordt....
Dit is de quote.
Cassidy schreef:_Femkeeex schreef:Een vriendin van mij woont midden in de stad, zij fiets elke dag 10 kilometer op en neer en doet het ook nog is goed op school.
Je bent wat minder tijd kwijt op school dan met een volledige baan, woon-werkverkeer en een huishouden dat je moet runnen.
Ik zie hier niet staan of dit meisje op zichzelf woont of niet?
Of lees ik ergens over heen?
Zoja,, excuses.
Edit:
_Femkeeex schreef:Bijna overal kan je ergens een weiland huren, tenzij je in New York ofzo woont. Een vriendin van mij woont midden in de stad, zij fiets elke dag 10 kilometer op en neer en doet het ook nog is goed op school. Waar woon jij precies? Ik weet zeker dat er ergens in de buurt een weilandje te vinden is.
Ook vind ik dat mensen te snel opgeven en de moeite er niet voor doen om een oplossing te vinden. Als je creatief bent, kun je heus wel wat bedenken
Dit was het originele bericht.
Er staat hier niks over de situatie van dat meisje.
Ik durf te wedden dat ik meer tijd kwijt ben aan mijn reistijd, studie, bijbaan en huishouden dan menig mens met een fulltime baan zonder kind.[/quote]
Voor ik op haar oorspronkelijke bericht reageerde (gezien de manier waarop het geschreven was) heb ik wel in haar profiel naar haar leeftijd gekeken. 13 jaar stond er, met een kind discussiëren doe je toch iets anders....
Ze schreef vervolgens over haar vriendin, dit is vaak dezelfde leeftijd, vandaar de opmerking van Cassidy....
Die heeft vast ook gezien dat het meisje erg jong was.
Overigens leer ik ook nog regelmatig bij, naast mijn fulltime baan (3 kinderen, man , reistijd, etc).
In mijn werk moeten we heel vaak voldoen aan vakbekwaamheidseisen (vernieuwing diploma's) en dat resulteerde veelal aan een studiebelasting van 70 uur per nieuw diploma, plus de tijd om examen te gaan doen....
Dat heb ik niet steeds erbij gezet omdat ik er liever niet aan denk

Moeder ben je overigens 24 uur per dag, ook als je ziek, moe of sjacherijnig bent.
Uitslapen na een week hard werken is er niet bij en bijkomen van een gebroken nacht omdat er 1 ziek is en je de volgende dag moet werken is er ook niet bij.
Zij slokken verreweg de meeste tijd op.

In de wintermaanden op paddocks en wanneer de weilanden gemaaid zijn gaan ze daar op in de zomermaanden!! De paarden worden zelfs met sneeuw buiten gezet, mits de eigenaar ervoor tekent en het verantwoord is, pas als het veels te extreem wordt worden hun zelfs niet binnen gezet. 
. Zonder tot hun knieeen in de modder te staan met gras/hooi tot hun beschikking. Alleen dit zijn vaak de kleinere wat minder bekende stallen.