Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AnikaTje schreef:Sorry.. Dit zal onwijs dom zijn.. Wat is een join up ?
giaad schreef:Haha ik heb nog een leuke! Toen ik nog op een manege zat zag ik 2 meisjes in het roze een stal in gaan van een pony daar met een zweep. Ik blijf even kijkeb wat de bedoeling daar van was rn wat bleek? Ze wilden een join up in zijn stal doe
ik heb hun er even op gewezen dat dat HELEMAAL niet de bedoeling was haha
Merula123 schreef:Mijn moeder net:
"O, dat paard is een Tinker, want hij is gevlekt!"
![]()
Ja mam, elk gevlekt paard is een tinker!
unihorses schreef:Merula123 schreef:Mijn moeder net:
"O, dat paard is een Tinker, want hij is gevlekt!"
![]()
Ja mam, elk gevlekt paard is een tinker!
zo heb ik een discussie gehad... ik zeg er zit quater/paint/westernrasje door heen...
vrouw nee! hij heeft een vlek onder zijn buik, dat hebben alleen tuigers, dus het is een tuiger... (paard was tegenovergestelde van tuiger)
Kirsha schreef:unihorses schreef:zo heb ik een discussie gehad... ik zeg er zit quater/paint/westernrasje door heen...
vrouw nee! hij heeft een vlek onder zijn buik, dat hebben alleen tuigers, dus het is een tuiger... (paard was tegenovergestelde van tuiger)
![]()
![]()
unihorses schreef:zo heb ik een discussie gehad... ik zeg er zit quater/paint/westernrasje door heen...
manon_goldy schreef:NoreenJulia schreef:Nou, join up in stal? Wtf?
Wat is een join up?
ZeSteigert schreef:Ik rij op een manege, en ik was een keer met een vriendin de pony's aan het poetsen. Komt er een meisje van een jaar of 7/8 naar ons toe-helemaal in het bling- en zegt ze heel arrogant tegen mn vriendin: "Is leuk he, rijden met XXX, maar ik ben wel blij dat ik op mijn eigen pony mag!" Herhaalt ze het stk over haar eigen pony nog eens. Een later zijn we in de bak aan het rijden en komt zij er ook bij, haar pony heeft ontzettend strakke bijzet om en ze is trots dat ponylief aan de teugel loopt (hij had geen keuze, een in de krul getrokken houding was het). En dan durft ze nog geen één rondje 'los' te stappen. Ze zat namelijk steeds aan de longe.
Echt, laat die arrogante houding toch varen alleen omdat je ouders toevallig geld hebben en je gewoon maar een pony geven.
ZeSteigert schreef:Ik rij op een manege, en ik was een keer met een vriendin de pony's aan het poetsen. Komt er een meisje van een jaar of 7/8 naar ons toe-helemaal in het bling- en zegt ze heel arrogant tegen mn vriendin: "Is leuk he, rijden met XXX, maar ik ben wel blij dat ik op mijn eigen pony mag!" Herhaalt ze het stk over haar eigen pony nog eens. Een later zijn we in de bak aan het rijden en komt zij er ook bij, haar pony heeft ontzettend strakke bijzet om en ze is trots dat ponylief aan de teugel loopt (hij had geen keuze, een in de krul getrokken houding was het). En dan durft ze nog geen één rondje 'los' te stappen. Ze zat namelijk steeds aan de longe.
Echt, laat die arrogante houding toch varen alleen omdat je ouders toevallig geld hebben en je gewoon maar een pony geven.
LauraFlexx schreef:ik kan echt niet tegen kleine kinderen die dan echt denken alles te weten enzo.. erger me er kapot aan..
ik bedenk me net weer wat: ik had al een tijd geleden springles op mijn lievelingspony Flexx. toen moest ik aan galopperen om over de waterbak te gaan, dus ik spring aan, Flexx doet zijn hoofd omhoog en rent weg. ik schrik, maar krijg hem terug en ga na een rondje, over de waterbak. zegt een Noémie (die reed ook mee) dat een vriendin van me, (die ook mee reed), had gezegt dat Flexx weg rende omdat ik hem in de stap, allemaal tikken zou hebben gegevenik heb hem alleen een tikje gegeven toen hij weigerde. ik vond het echt banketstaaf!
maar karma houd van me, want bij de waterbak was ze zelf gevallen