Ik zeg:'Ja, en in de andere wei staat nog een vodafoner!

Ze snapte de grap niet totdat ik zei dat het nog altijd een KWPN'er is

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
RobinSputnik schreef:Was dan wel niet in de bak, maar gisteren langs de weg: komt een groep wielrenners aangefietst van achter (en ik heb al een godsgruwelijke hekel aan wielrenners :p) roepen ze ipv dat er een paard loopt "1 pk", passeren ze roepen ze tegen elkaar "Oh nee een halve." -.-
Wielrenners![]()
![]()
![]()
Karla_1999 schreef:Haha, dat is idd erg herkenbaar. Als wij eens op buitenrit gaan, zie je ook wel van die fietsers die dan met een zo groot mogelijke boog om ons heen gaan. Terwijl die manegepony's echt wel meer hebben gezien dan een enkele fietser, daar zijn ze echt niet bang meer voor hoor
Hartjeponys schreef:Blijkbaar zat een moeder van iemand uit de les mij af te kraken...
Hahahahaha kijk maar je eigen kind dacht ik even. Vond het niet echt terecht, ik zat blijkbaar te dicht op haar pony en deed alles fout. Logisch hè met 12 mensen...
maralyn schreef:Karla_1999 schreef:Haha, dat is idd erg herkenbaar. Als wij eens op buitenrit gaan, zie je ook wel van die fietsers die dan met een zo groot mogelijke boog om ons heen gaan. Terwijl die manegepony's echt wel meer hebben gezien dan een enkele fietser, daar zijn ze echt niet bang meer voor hoor
Dede automobilisten dat maar eens! met een boog.....
Kirsha schreef:Tja sorry, maar ik vind dat eigenlijk niet gek... Hier ook genoeg mensen die inhalen zonder bel en zonder te roepen. Zou het eerlijk gezegd niet echt normaal vinden als jouw pony een trap uitdeelt omdat er iemand belt, maar goed
tabaflab schreef:Hartjeponys schreef:Blijkbaar zat een moeder van iemand uit de les mij af te kraken...
Hahahahaha kijk maar je eigen kind dacht ik even. Vond het niet echt terecht, ik zat blijkbaar te dicht op haar pony en deed alles fout. Logisch hè met 12 mensen...
12![]()
Ik snap nog steeds niet hoe een instructeur dat doet, onze vorige instructrice die zei alleen of je op het goede been zat, en dat je pony doorliep. De rest van de les kletste ze met de ouders
![]()
Daar waren we gauw weg
bentlage schreef:Kirsha schreef:Tja sorry, maar ik vind dat eigenlijk niet gek... Hier ook genoeg mensen die inhalen zonder bel en zonder te roepen. Zou het eerlijk gezegd niet echt normaal vinden als jouw pony een trap uitdeelt omdat er iemand belt, maar goed
ik zou het niet eens erg vinden... moet dat mens maar oppassen![]()
(lijk ik nu arrogant?)
xDaantjxx schreef:Vandaag een vent die gaat bellen achter mn pony met zn fietsbel. Beestje springt een bewtje verschrikt en loopt weer door. Zeg ik tegen hem: wilt u dat niet meer doen en gewoon met stem?
Hij keek me potje arrogant aan en zei niks.
Dus ik van: dan niet he, krijgt vanzelf een keer een trap