langs de bakrand...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

eline10

Re: langs de bakrand...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 18:36

Laatst kwam er een vriendin hier: 'Wauw! Wat een mooie KPN'er!'
Ik zeg:'Ja, en in de andere wei staat nog een vodafoner! :D :+
Ze snapte de grap niet totdat ik zei dat het nog altijd een KWPN'er is _O-

PaardjesFan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 18:38

hahaha geniaal!!!!! _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- :') :') :')

Annelove16x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 18:50

Hahaha _O-

jilinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 19:10

wauw :') ik snap nooit hoe je er zo snel op komt, ik bedenk dat soort opmerkingen altijd pas achteraf :+

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 19:27

RobinSputnik schreef:
Was dan wel niet in de bak, maar gisteren langs de weg: komt een groep wielrenners aangefietst van achter (en ik heb al een godsgruwelijke hekel aan wielrenners :p) roepen ze ipv dat er een paard loopt "1 pk", passeren ze roepen ze tegen elkaar "Oh nee een halve." -.-

Wielrenners _-:( _-:( }:) :Y)

Hahahahahaha _/-\o_

Voor jou niet grappig, maar wel een geniale opmerking. Neem aan dat je paard/pony niet zo groot is?

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 21:00

Ik heb zelf ook regelmatig mensen over een kpn'er horen praten...
Verder vragen ze of ik een echte haf heb en vinden ze het zielig dat ik de manen geknipt heb, tot ik vertel waarom.
Mensen vragen altijd of ze er wel langs kunnen en laatst had ik iemand die zelf tring tring zei, want zegt hij: dan schrikt je paardje niet zo snel.
Ook als ik met mijn paard rijd en komen mensen met honden aan en helemaal in de bossen gedrukt met de honden sta zeg ik ook van: paard bijt niet en is niet bang van honden :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 23:37

xDaantjxx die 'dan schrikt je paardje niet zo snel' vind ik wel erg lief!

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 01:39

@daan
haha, nouja je heb mensen die dat niet doen met honden, en zowel hond als paard vinden elkaar niet altijd zo leuk om elkaar met rust te laten :')

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 12:07

Doanique: ook nog lief als het een man van rond de 40/50 is?
Puppy1128: klopt maar ze doen eerder alsof mijn paard een vreselijk monster is :')

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 13:32

Haha, dat is idd erg herkenbaar. Als wij eens op buitenrit gaan, zie je ook wel van die fietsers die dan met een zo groot mogelijke boog om ons heen gaan. Terwijl die manegepony's echt wel meer hebben gezien dan een enkele fietser, daar zijn ze echt niet bang meer voor hoor :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 15:49

xDaantjxx schreef:
Doanique: ook nog lief als het een man van rond de 40/50 is?
Puppy1128: klopt maar ze doen eerder alsof mijn paard een vreselijk monster is :')

Mja, misschien is lief dan niet het goede woord maar er wordt wel aan je gedacht! En aan alle gevolgen van dien als het niet gedaan wordt!

Brechtjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 16:43

Blijkbaar zat een moeder van iemand uit de les mij af te kraken...
Hahahahaha kijk maar je eigen kind dacht ik even. Vond het niet echt terecht, ik zat blijkbaar te dicht op haar pony en deed alles fout. Logisch hè met 12 mensen...

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 17:29

Karla_1999 schreef:
Haha, dat is idd erg herkenbaar. Als wij eens op buitenrit gaan, zie je ook wel van die fietsers die dan met een zo groot mogelijke boog om ons heen gaan. Terwijl die manegepony's echt wel meer hebben gezien dan een enkele fietser, daar zijn ze echt niet bang meer voor hoor :')

Dede automobilisten dat maar eens! met een boog.....

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 18:09

Hartjeponys schreef:
Hahahahaha kijk maar je eigen kind dacht ik even. Vond het niet echt terecht, ik zat blijkbaar te dicht op haar pony en deed alles fout. Logisch hè met 12 mensen...

12 :? :oo Ik snap nog steeds niet hoe een instructeur dat doet, onze vorige instructrice die zei alleen of je op het goede been zat, en dat je pony doorliep. De rest van de les kletste ze met de ouders >;) := Daar waren we gauw weg

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 18:11

maralyn schreef:
Karla_1999 schreef:

Dede automobilisten dat maar eens! met een boog.....

Ja inderdaad! _/-\o_

flappiex1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 18:14

Tijdens buitenritje ouder stel wat langs komt en zegt :'Je mag wel heel zuinig doen op zo'n pony'tje meisje!' of van die automobilisten die met grote ogen je aankijken. :P Ja ik rij op een shet die zijn niet zo groot! En nee het is ook geen hond! :P

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 19:25

Vandaag een vent die gaat bellen achter mn pony met zn fietsbel. Beestje springt een bewtje verschrikt en loopt weer door. Zeg ik tegen hem: wilt u dat niet meer doen en gewoon met stem?
Hij keek me potje arrogant aan en zei niks.
Dus ik van: dan niet he, krijgt vanzelf een keer een trap

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-13 20:06

:')
behalve die hierboven eigenlijk... wel sneu voor je paard... fietsers zijn gewoon dom bezig soms...

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 20:09

Tja sorry, maar ik vind dat eigenlijk niet gek... Hier ook genoeg mensen die inhalen zonder bel en zonder te roepen. Zou het eerlijk gezegd niet echt normaal vinden als jouw pony een trap uitdeelt omdat er iemand belt, maar goed :o

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-13 20:27

Kirsha schreef:
Tja sorry, maar ik vind dat eigenlijk niet gek... Hier ook genoeg mensen die inhalen zonder bel en zonder te roepen. Zou het eerlijk gezegd niet echt normaal vinden als jouw pony een trap uitdeelt omdat er iemand belt, maar goed :o

ik zou het niet eens erg vinden... moet dat mens maar oppassen }>
(lijk ik nu arrogant?)

Brechtjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 20:42

tabaflab schreef:
Hartjeponys schreef:

12 :? :oo Ik snap nog steeds niet hoe een instructeur dat doet, onze vorige instructrice die zei alleen of je op het goede been zat, en dat je pony doorliep. De rest van de les kletste ze met de ouders >;) := Daar waren we gauw weg

Ja erg hè 12, we hebben wel een instructrice die iedereen wel helpt enzo

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 21:06

bentlage schreef:
Kirsha schreef:

ik zou het niet eens erg vinden... moet dat mens maar oppassen }>
(lijk ik nu arrogant?)

Als iemand belt (dus waarschuwing: 'hee, ik kom eraan') om in te halen, wat kan hij dan verder doen? Ik haal ook op mijn fiets een paard in, en dan roep ik even. Andere mensen bellen, dat is hun goed recht. Ik zou het absoluut niet normaal vinden als het paard dan gewoon een trap uitdeelt omdat hij schrikt van een fietsbel. Iedereen moet rekening met elkaar houden, net alsof iedereen maar moet wijken omdat jóúw paard niet tegen een belletje kan... Kom nou.

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 21:53

xDaantjxx schreef:
Vandaag een vent die gaat bellen achter mn pony met zn fietsbel. Beestje springt een bewtje verschrikt en loopt weer door. Zeg ik tegen hem: wilt u dat niet meer doen en gewoon met stem?
Hij keek me potje arrogant aan en zei niks.
Dus ik van: dan niet he, krijgt vanzelf een keer een trap

Aan de ene kant geef ik je gelijk, als ie met een arrogant blik je aankijkt.. Maar waar is een bel voor als je toch altijd moet roepen? :')

Cikilha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 11:49

Op buitenrit met mn les van de manege, tot pony lief besloot even zn benen omhoog te gooien..
Volgens een mevrouw mishandelden wij onze pony's wat ze hadden geen ijzers en een bit in hun mond.
Besloot Cisco ook even heerlijk te gaan poepen. Werd niet gewaardeerd en ze eiste dat we onmiddellijk het gingen opruimen
We hebben gedag gezegd, buitenrit afgemaakt en daarna teruggelopen om de poep netjes op te ruimen. Mevrouw stond ons op te wachten om de discussie opnieuw te beginnen.
Wij konden niet rijden omdat wij drukke ponys hadden. Niet zo raar als ze hun eerste buitenrit van het jaar hebben mevrouw.
Ze wou aangifte doen bij de politie, we hebben haar succes er mee gewenst en zijn gewoon weer weggegaan.
Nooit wat van weer gehoord of gezien

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-13 13:16

goed opgelost. wel n beetje rot... eigenwijze vrouw... :=