Ik ben stiekem alweer benieuwd naar de nieuwe paardjes voor 2014, die van 2013 heb ik al wel weer gezien

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amoj schreef:Jah, maar de intertoys heeft alleen hele nieuwe modellen dus daar staat ie niet bij. V&D heeft hem wel liggen maar nogal beschadigd, zoals altijd bij de v&d. En verder zit hier geen winkel in de buurt die schleich verkoopt. Maar het winkeltje waar ik altijd heen ga kan hem eventueel bestellen, dus misschien dat ik dat ook wel gewoon doe! Hij komt vanzelf wel maar moet hem wel voor het eind van dit jaar hebben aangezien hij uit de productie gaat.
Ik ben stiekem alweer benieuwd naar de nieuwe paardjes voor 2014, die van 2013 heb ik al wel weer gezienHoop nu toch wel eens op een fjorden familie.
amoj schreef:Jah, maar de intertoys heeft alleen hele nieuwe modellen dus daar staat ie niet bij. V&D heeft hem wel liggen maar nogal beschadigd, zoals altijd bij de v&d. En verder zit hier geen winkel in de buurt die schleich verkoopt. Maar het winkeltje waar ik altijd heen ga kan hem eventueel bestellen, dus misschien dat ik dat ook wel gewoon doe! Hij komt vanzelf wel maar moet hem wel voor het eind van dit jaar hebben aangezien hij uit de productie gaat.
Ik ben stiekem alweer benieuwd naar de nieuwe paardjes voor 2014, die van 2013 heb ik al wel weer gezienHoop nu toch wel eens op een fjorden familie.
Espritfan schreef:amoj schreef:Jah, maar de intertoys heeft alleen hele nieuwe modellen dus daar staat ie niet bij. V&D heeft hem wel liggen maar nogal beschadigd, zoals altijd bij de v&d. En verder zit hier geen winkel in de buurt die schleich verkoopt. Maar het winkeltje waar ik altijd heen ga kan hem eventueel bestellen, dus misschien dat ik dat ook wel gewoon doe! Hij komt vanzelf wel maar moet hem wel voor het eind van dit jaar hebben aangezien hij uit de productie gaat.
Ik hhop ook op fjorden familly
Ik heb een vraag, ik heb een fjord. met 1 oor, ik vindt hem eigenlijk niet mooi niet zozeer omdat hij 1 oor heeft maar gewoon omdat hij te klein is.
nu sta ik op het punt een nieuwe fjord te kopen maar ik twijvel wat zouden jullie doen?
@Daphne_Uria ik ook 4 halen 6 betalen
Espritfan schreef:amoj schreef:Jah, maar de intertoys heeft alleen hele nieuwe modellen dus daar staat ie niet bij. V&D heeft hem wel liggen maar nogal beschadigd, zoals altijd bij de v&d. En verder zit hier geen winkel in de buurt die schleich verkoopt. Maar het winkeltje waar ik altijd heen ga kan hem eventueel bestellen, dus misschien dat ik dat ook wel gewoon doe! Hij komt vanzelf wel maar moet hem wel voor het eind van dit jaar hebben aangezien hij uit de productie gaat.
Ik hhop ook op fjorden familly
Ik heb een vraag, ik heb een fjord. met 1 oor, ik vindt hem eigenlijk niet mooi niet zozeer omdat hij 1 oor heeft maar gewoon omdat hij te klein is.
nu sta ik op het punt een nieuwe fjord te kopen maar ik twijvel wat zouden jullie doen?
@Daphne_Uria ik ook 4 halen 6 betalen
amoj schreef:Volgens mij is dat echt v & d. Die diertjes liggen echt door mekaar in het rek gegooid, zo ongelooflijk zonde. En inderdaad de kaartjes zijn altijd weg.. Kom ook vaak diertjes tegen met een pootje of staart minder.
Ga er eigenlijk alleen heen als ze zo'n actie hebben van 3 halen 2 betalen. En dan ga ik echt alleen, want ik kan serieus een half uur bezig zijn met het zoeken van de minst beschadigde dieren.
Had een keer vriendin mee en die werd naar 10 minuten pissig en is naar een andere winkel gegaan verder winkelen![]()
Om een beetje een idee te geven hoe het gaat;
Ik ga eerst bedenken welke 3 dieren ik wil. Daar kan ik al 10 minuten over doen! Dan zoek ik uit het rek alle modellen van de 3 dieren. Dus bijv. alle zwartbonte stieren, alle haflinger veulens en alle witte kippen.
En dan ga ik bij elk model kijken welke het minst beschadigd is. En die neem ik mee.
Tjaa, je moet er wat voor over hebben
@Espritfan; nieuwe kopen! Hoewel je dan denk ik wel een hoop geld kwijt bent, op mp staan ze vaak voor 10/15 euro.
Maar kapotte/beschadigde modellen zijn niet mooi vind ik.
amoj schreef:Volgens mij is dat echt v & d. Die diertjes liggen echt door mekaar in het rek gegooid, zo ongelooflijk zonde. En inderdaad de kaartjes zijn altijd weg.. Kom ook vaak diertjes tegen met een pootje of staart minder.
Ga er eigenlijk alleen heen als ze zo'n actie hebben van 3 halen 2 betalen. En dan ga ik echt alleen, want ik kan serieus een half uur bezig zijn met het zoeken van de minst beschadigde dieren.
Had een keer vriendin mee en die werd naar 10 minuten pissig en is naar een andere winkel gegaan verder winkelen![]()
Ik ga eerst bedenken welke 3 dieren ik wil. Daar kan ik al 10 minuten over doen! Dan zoek ik uit het rek alle modellen van de 3 dieren. Dus bijv. alle zwartbonte stieren, alle haflinger veulens en alle witte kippen.
En dan ga ik bij elk model kijken welke het minst beschadigd is. En die neem ik mee.
@Espritfan; nieuwe kopen! Hoewel je dan denk ik wel een hoop geld kwijt bent, op mp staan ze vaak voor 10/15 euro.
Karla_1999 schreef:amoj schreef:Volgens mij is dat echt v & d. Die diertjes liggen echt door mekaar in het rek gegooid, zo ongelooflijk zonde. En inderdaad de kaartjes zijn altijd weg.. Kom ook vaak diertjes tegen met een pootje of staart minder.
soms lijkt het idd wel alsof ze gewoon een doos schleich hebben en die omkeren boven het schap. Alle kinderen die daar komen, moeten natuurlijk eventjes met de paardjes "spelen". oftewel, uit het schap halen, dan komen de boze moeders die zeggen dat het niet mag, dan gooit de moeder ze vaak terug in het schap (alleen de moeders die geen verstand hebben van schleich of het prijskaartje niet hebben gezien)
Espritfan schreef:amoj schreef:Volgens mij is dat echt v & d. Die diertjes liggen echt door mekaar in het rek gegooid, zo ongelooflijk zonde. En inderdaad de kaartjes zijn altijd weg.. Kom ook vaak diertjes tegen met een pootje of staart minder.
Ik kan hem voor 14 kopen met een hond en een shire veulen maar ik twijvel
kimfeline schreef:[quote="Espritfan"
Volgens mij is dat echt v & d. Die diertjes liggen echt door mekaar in het rek gegooid, zo ongelooflijk zonde. En inderdaad de kaartjes zijn altijd weg.. Kom ook vaak diertjes tegen met een pootje of staart minder.
Emma21Nobel schreef:De eerste zes zijn ook niet van schleich.
Nathas schreef:Emma21Nobel schreef:De eerste zes zijn ook niet van schleich.
De 1e zes zijn WEL van schleich alleen van een anders soort materiaal gemaakt namelijk kunststof. Deze modellen zijn dan ook een stuk duurder de waarde per paard is rond de 70 à 93 euro volgens de catalogus.
Verder kan ik vertellen dat ik men schleich paarden collectie nu ook COMPLEET heb!!!!!! Yeahhhh men laatste paardje komt als goed is maandag binnen!!!! Dan kan ik verder met de overige oude modellen van schleich zoals kippen varkens leeuwen tijgers enz enz enz enz....
Karla_1999 schreef:kimfeline schreef:Ik heb vandaag de Schleich friese hengst en het fries veulen gekocht!
je heb toch wel de merrie he?! anders is ie moederloos![]()
Daphne_Uria schreef:Volgens mij geen fjorden familie, maar volbloed paarden en een welsh familie, de rest ben ik vergeten.![]()
Dit hoorde ik namelijk van iemand. Maar het kan ook niet waar zijn, ik weet het niet