Voor een vooraf ontworpen professionele website (alleen het ontwerp, niet de domeinnaam, die 2 hebben niks met elkaar te maken) met webwinkel betaal je eenmalig minimaal zo rond de 50 tot 80 euro, en als je de enige op de wereld wilt zijn die dát design mag gebruiken, dan kan de rechten van zo'n website over kopen en dan kan het inderdaad makkelijk in de honderden euro's lopen. Zoek anders eens op (free) web templates, dat is de engelse en/of officiele benaming voor een website design, er zijn meerdere grote websites die ze te koop aanbieden voor veel goedkopere prijzen dan 200 euro. Best leuk om op zo'n manier ideeën op te doen

Mijn website (migaria.com) kost me meen ik 40 euro per jaar, hier zitten de kosten van de domeinnaam, de webhosting, en 24/7 support bij inbegrepen. Als ik midden in de nacht aan het ontwerpen ben en ik loop tegen een probleem aan, dan kan ik ze uit bed bellen hahaha. Het ontwerp + de html bouw ik zelf dus daar hoef ik geen geld aan uit te geven.
En ps, als er mensen zijn die interesse hebben in one.com als host laat het me dan even weten, ik heb een referral code voor nieuwe leden

Meer ga ik niet zeggen over websites, ik twijfel of het on-topic is