Om nog even terug te komen op domeinen, laat je vooral NIET beetnemen door bedrijven die er 200+ euro voor vragen, dat zijn absurde prijzen. Voor een vooraf ontworpen professionele website (alleen het ontwerp, niet de domeinnaam, die 2 hebben niks met elkaar te maken) met webwinkel betaal je eenmalig minimaal zo rond de 50 tot 80 euro, en als je de enige op de wereld wilt zijn die dát design mag gebruiken, dan kan de rechten van zo'n website over kopen en dan kan het inderdaad makkelijk in de honderden euro's lopen. Zoek anders eens op (free) web templates, dat is de engelse en/of officiele benaming voor een website design, er zijn meerdere grote websites die ze te koop aanbieden voor veel goedkopere prijzen dan 200 euro. Best leuk om op zo'n manier ideeën op te doen

Mijn website (migaria.com) kost me meen ik 40 euro per jaar, hier zitten de kosten van de domeinnaam, de webhosting, en 24/7 support bij inbegrepen. Als ik midden in de nacht aan het ontwerpen ben en ik loop tegen een probleem aan, dan kan ik ze uit bed bellen hahaha. Het ontwerp + de html bouw ik zelf dus daar hoef ik geen geld aan uit te geven.
En ps, als er mensen zijn die interesse hebben in one.com als host laat het me dan even weten, ik heb een referral code voor nieuwe leden
die geeft +3 GB extra opslagruimte.Meer ga ik niet zeggen over websites, ik twijfel of het on-topic is
die is zo leuk!!
Ik word dood ongelukkig van de schleich wereld.... Vroeger speelde ik namelijk altijd met mijn zus met de schleich paarden... Zij had dan een manege, en ik had een kinderboerderij. door de week gingen wij dan altijd met het schleich spelen, en in de vakantie's hielden we ponykampen met schleich paarden. Er kwamen dan kinderen die een paard kregen voor een hele week. We gingen dan ook echt een week spelen. We hadden allemaal gebouwen gemaakt, waarvan een slaapkamer, eetkamer, disco, restourand en chilhoekje. S'avond stopte we ze in als wij ook gingen slapen, en om 7 uur s'ochtends stond ik weer naast haar bed en gingen we spelen dat ze wakkerwerden en gingen eten enz. We hebben zelfs hele spooktochten in de gang opgezet. We gingen lopen met die poppetjes ( dus eigenlijk kruipen door de gang ) en toen liet ik ze steeds schikken. mijn ouders vonden dat wij ook wat anders moesten gaan doen omdat we gewoon zo in het schleich verdiept waren
Of ze is met huiswerk bezig... En vorige vakantie wou ze geen eens meer een ponykamp doen. 

Dus als ik zo mn huiswerk afheb ga ik aan mijn deken+halster werken, ik laat het jullie nog wel weten.
heb ik denk ik verkeerd ingesteld.....

en een ezel bij
geweldig bedacht !! heb je foto's?
Kan ik weer helemaal overnieuw gaan priegelen
haha ik heb al een ideetje voor halloween