Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dat heb ik een beetje gemist namelijk.. Ook met je ex? Sababber schreef:Wat een gedoe hier over kampers,
Dat is toch offtopic! het doel wordt hier een beetje gemist.
TS geeft alleen maar aan met wat voor mensen ze te maken heeft met de term "kemper".
Dat dit toevallig niet de makkelijkste zijn, tja dat is een ander verhaal!
Als het over friezen was gegaan had dan iedereen gevraagd wat er mis is met friezen?..
met wie ga je morgen allemaal precies om de tafel TS?dat heb ik een beetje gemist namelijk.. Ook met je ex?
sharontucker schreef:Ja,ik bel morgen die man over Tuck dat ik haar mee wil nemen.
amsterdam_30 schreef:Volgens mij gaat ts met niemand om de tafel? Het is immers haar pony, dus die kan ze zo meenemen..
Ik zou zeker geen slapende honden wakker maken en de ex zeker niet inlichten dat je de pony weg haat daar!
Succes morgen!! Neem mensen mee, ook een volwassene minimaal. Misschien de politie inseinen hoe laat je gaat, zodat ze meteen kunnen reageren als er iets is en jij meteen hulp nodig hebt als er iets gebeurt?
Ziet iemand als je de pony verhuist, of is dat te ver weg van hun terrein?
Verder zou ik er niks over zeggen inderdaad.
" Joscaa schreef:Ben het inderdaad met Amsterdam_30 eens. Desnoods doe je een briefje bij 't hek met "Ik heb Tucker zelf meegenomen, ze is niet gestolen" voor als ze dat denken.Verder zou ik er niks over zeggen inderdaad.
Batlow; Als hun hem aan haar gegeven hebben, hoeft ze toch niet na te vragen: "Goh, vorig jaar zei U dat ik de pony mocht hebben ze van mij was. Is dit eigenlijk wel zo?"