het kan idd best zijn dat die van mij scheedf is we zaten een beetje te klooien met de afmetingen.. maar hij is niet zo ontzettend scheef dat ik m niet kan gebruiken met de " naailijnen " in het midden scheelt het denk ik maximaal zo'n 2 cm en in het dekje zelf de breedte ook 2.. maarja ze zijn best goed gelukt voor iemand die de eerste keer zonder hulp een oeroude naaimachine gebruikt...
? sorry snap je vraag niet helemaal... ik heb die met de vlinders. en wat voor'n stof... ik heb geeeen idee ik denk een soort van katoen of zo btw die naaimachine had een gloeilamp als licht.. heb nu twee blaren op mijn vinger..
misschien dat ik het verkeerd geschreven heb hoor Maar ik bedoel of je denkt dat daar veel vraag naar zal zijn ? net zoals dat ene zebra zadelhoes die ik liet zien..alleen dan nog meer andere paardenspulletjes..
nou nee, als ik voor een leuk printje ofzo ga kijken dan zal ik wel kleinere webshops afstruinen. Maar dan wel prfesioneel zegmaar...mensen die dit echt als baan doen om er van rond te komen mooie dingen maakt...
bijvoorbeeld: Ik wil een leuk touwhalster, Ik kan het een meisje van bokt laten doen voor 3 euro of ik kan bij bijvoorbeeld divoza of agradi er 1 bestellen maar dan bestel ik hem liever bij www.touwhalsters.nl niet al te grote webshop maar wel professioneel...
heey ik ga sinds dat het zo goed ging met dat halster meer halsters maken echt gewoon voor de foto's wil je er ook een pb dan en wil je met sluiting of zonder als het zonder is maak ik iets groter en dan kan je zo over hoofd heen schuiven. pb maar dan krijg je ook de kosten!