Idd vreemd dat je die repaint nog niet binnen hebt!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Stephaniexh schreef:@annickx Leuk hoor, maar volgensmj is het zadeltje een beetje te groot.
Stephaniexh schreef:@annickx Leuk hoor, maar volgensmj is het zadeltje een beetje te groot.
eclair98 schreef:Roosje01: ik vind de prijs nogal raar als ik mag zeggen. zo'n groot model voor 10 euro en een veulentje voor 10 euro![]()
ik heb deze week tussen door 4 hoofdstellen gemaakt!
elinevandijk schreef:Stephaniexh schreef:@annickx Leuk hoor, maar volgensmj is het zadeltje een beetje te groot.
waarom blijf je in je onderschrift reclame maken voor jouw site terwijl hij nu toch al gesloten is?
niet beledigend of aanvalend bedoeld(ik heb de poll ingevuld)
en wat een leuk setje voor jupiter, ik vind jupiter ook een hele mooie repaint!
@Roosje: Omdat er op dat forum heel veel reclame makers aan de gang zijn en je kunt er niet goed praten, en ik vond het gewoon leuk. Mag toch?Citaat:@daf er is tog al een schleich forum dus waarom nog eentje maken? De topics vind ik over het algemeen hetzelfde.
liliekska schreef:Zo ben weer terug heb katoenen touwtjes van mijn Oma gekregen en had toevallig 2 schleich paardjes mee dus ben even lekker aan de slag gegaan foto's volgen.
Edit: heb ruzie met: picasaweb en mijnalbum weet iemand nog een site?
LyraSunshine schreef:liliekska schreef:Zo ben weer terug heb katoenen touwtjes van mijn Oma gekregen en had toevallig 2 schleich paardjes mee dus ben even lekker aan de slag gegaan foto's volgen.
Edit: heb ruzie met: picasaweb en mijnalbum weet iemand nog een site?
Je kan tinypic proberen ? Het is voor filmpjes én foto's.
http://tinypic.com/