Schleich paarden [deel 9]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Stephaniexh

Re: Schleich paarden [deel 9]

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 10:46

@annickx Leuk hoor, maar volgensmj is het zadeltje een beetje te groot. ;)
Idd vreemd dat je die repaint nog niet binnen hebt!

FrenchFries

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 10:50

Stephaniexh schreef:

waarom blijf je in je onderschrift reclame maken voor jouw site terwijl hij nu toch al gesloten is?
niet beledigend of aanvalend bedoeld(ik heb de poll ingevuld)

en wat een leuk setje voor jupiter, ik vind jupiter ook een hele mooie repaint!

annickx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 10:58

Stephaniexh schreef:

Nee dat zadel is niet te groot ;) Die repaints zijn niet voor mij maar voor 2 vriendinnen,

Maar gek genoeg ziet dat zadel er in het echt kleiner uit xd Maar kleiner is onmogelijk want dat leer is daar te dik voor. Dus het is niet te groot ;)

Jolinem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 11:56

Annickx@ Super stoer setje voor Jupiter! Die kleur staat hem erg leuk!
Balen voor je vriendinnen, hebben ze de repaint al betaald?

Ik heb de oude fjord met aalstreep! Ik ben echt super blij met hem!
Foto:
http://desmond.imageshack.us/Himg705/sc ... es=landing
Met zelfgemaakt rijsetje. Hij is wel klein... Hij is maar iets van 1 cm groter dan de shetlander... :')
Ik heb ong. een week geleden ook een grote set schleich paardjes op marktplaats gekocht! 30 paardjes! En er zaten een heleboel oude bij. De toltende ijslander heb ik nu dubbel. :D Ik heb nog veel meer dubbelen, dus dan kan ik lekker repainten!
Morgen ga ik heel hard bezig met halsters maken, ik moet er namelijk nog meer dan 30 maken...... :\

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 12:50

Roosje01: ik vind de prijs nogal raar als ik mag zeggen. zo'n groot model voor 10 euro en een veulentje voor 10 euro ;)

ik heb deze week tussen door 4 hoofdstellen gemaakt!

pebble2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 12:55

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 14:25

@anikailove: ze doen het niet...

Whoehoe mijn schleich forumpje is er nu helemaal klaar voor! www.schleichdieren.bbforum.nl Helaas lijkt de leout wel op die van bokt ;( maar ik vond hem zo gewoon super leuk. :D

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 14:39

eclair98 schreef:
Roosje01: ik vind de prijs nogal raar als ik mag zeggen. zo'n groot model voor 10 euro en een veulentje voor 10 euro ;)

ik heb deze week tussen door 4 hoofdstellen gemaakt!

wat vind je daar raar aan? Het grote model was eerst 15,- maar heb de prijs verlaagd omdat ik hem niet kwijt raak, en ik heb eigenlijk ook geen 15,- meer waard vind als ik kijk na mijn werk van toen en nu. Veulen is een custom repaint en in mijn ogen mooier dus vind 10.- nog een redelijke prijs als je kijkt naar tijd en materiaal die ik erin gestoken heb.

@jolinem als ik jou was zou ik de oude modellen die je dubbel hebt door verkopen waarschijnlijk maak je er nog winst mee ook zeker op de ijslander. Ze gaan repainten zou dan sonde zijn.

@daf er is tog al een schleich forum dus waarom nog eentje maken? De topics vind ik over het algemeen hetzelfde.

Jolinem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 15:04

Roosje@ nee, oude modellen repainten vind ik zelf ook zonde! Maar ik bedoelde eigelijk ook dat ik modellen dubbel heb die nog in de collectie zijn. Van de oude heb ik alleen dus de toltende ijslander dubbel. ;) Ik vind jouw repaint van de TWH hengst erg leuk!

Telpeva@ zonde van je pinto hengst! Veel succes met de pinto overnieuw maken! :#

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 16:30

elinevandijk schreef:
Stephaniexh schreef:

waarom blijf je in je onderschrift reclame maken voor jouw site terwijl hij nu toch al gesloten is?
niet beledigend of aanvalend bedoeld(ik heb de poll ingevuld)

en wat een leuk setje voor jupiter, ik vind jupiter ook een hele mooie repaint!

De site is niet gesloten, de webshop is gesloten. Ik ga er binnenkort een site van maken voor alle (model, speelgoed) paarden. En ik ga er Work In Progress op zetten. Ik ben namelijk ook bezig met een speelgoed paard ombouwen tot een modelpaardje. Hij is bijna klaar! :)
Nu alleen nog even een andere site naam verzinnen.

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 16:40

Citaat:
@daf er is tog al een schleich forum dus waarom nog eentje maken? De topics vind ik over het algemeen hetzelfde.
@Roosje: Omdat er op dat forum heel veel reclame makers aan de gang zijn en je kunt er niet goed praten, en ik vond het gewoon leuk. Mag toch? :o

Ik ga straks weer verder met een opdracht en mijn ford! Heb er weer zin in. :j Heb toenet 2 projecten voor Nardi verzonden. Heb ik weer extra aandacht voor deze 2. ;)

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 17:49

bedankt de THW is persoonlijk ook mijn favo maar mijn mustang in progress moet nog beter en sprekender worden. suc6 met je projecten.

@daf je mag dat best leuk vinde maar persoonlijk zie ik het nut er niet van in. En die reclame makers kom je overal tegen op fora, alleen nu zie je het heel veel omdat er momenteel niemand is die ze weg haalt op het forum.

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 17:58

Roosje01: Ja, maar op het schleich forum zijn de beheerders bijna nooit meer online en bij andere modelpaarden staat al 73 pagina's lange reclame makers, en het houd maar niet op. ;( Karla en ik zijn dagelijks online om het tegen te houden :j En we hebbe er gewoon lol in, daarvoor doe je het toch? :P

MarloesNatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 18:46

kom weer ff 'binnenvallen' voor een vraagje,, heeft iemand enig idee hoe ik de manen uit een mlp krijg? heb het hoofd er al af en de staart is er ook al uit.

ff over schleich: ikben ondertussen ook met een schleich repaint bezig maar hij moet dus eerst wit,, eerst heb ik er zovele mogelijk van de originele 'tekening' afgehaald maar ik heb al heel erg veel lagen wit gebruikt en hij is nogsteeds niet wit!

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 23:35

Net ff mijn site vernieuwd, wat vinden jullie van mijn naam en lay-out? Er moet nog wel het 1 en ander aan gebeuren hoor ;).

@MarloesNatje, Welke verf gebruik je? Als je uiteindelijk een bruin paard wilt maken dan hoeft het paardje niet perse spierwit te zijn :).

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 04:06

Voor vragen over mlp kun je misschien thats me even pben zij customized die ook.

Misschien ligt het aan de kwaliteit van je verf of is het te dun?

annickx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 07:16

Wohhh, de repaints voor mijn vriendinnen bij Birgit zijn AF na precies 11 maanden wachten een wonder ! :)

Vandaag en morgen wordt echt een heeel erg schleichweekendje, ik heb mijn paardjes van mp om te repainten binnen, met de haflinger merrie, daar ben ik iets mee van plan <3 Ik ga het hoofd eraf halen en de nek en er een nieuwe nek op zetten en ik laat m aan de teugel lopen :D Ben erg benieuwd hoe het gaat worden!

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 09:04

Zo ben weer terug heb katoenen touwtjes van mijn Oma gekregen en had toevallig 2 schleich paardjes mee dus ben even lekker aan de slag gegaan foto's volgen.

Edit: heb ruzie met: picasaweb en mijnalbum weet iemand nog een site?

FrenchFries

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 11:28

Net terug van arnhem heb weer 3 kleuren suede erbij oranje, bruin, zwart
Vandaag naar de dierentuin daarna pannekoeken eten En morgen naar. Animal event. Dus haast geen tijd om de huidige bestellingen af te maken...

LyraSunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 13:49

liliekska schreef:
Zo ben weer terug heb katoenen touwtjes van mijn Oma gekregen en had toevallig 2 schleich paardjes mee dus ben even lekker aan de slag gegaan foto's volgen.

Je kan tinypic proberen ? Het is voor filmpjes én foto's.
http://tinypic.com/

pebble2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 14:09

ik kan nu voor alle schleichpaardjes een dekentje maken! *\o/*
want ik heb nu voor de fallabella veulen een deken gemaakt!
ik ben er nu een aan het maken voor de shetmerrie.
en ik heb een hoofdstel gemaakt voor mijn knabstrupper hengst!
en heb nog drie hindernissen in elkaar gezet.
(foto's volgen)
ik heb ook nog een vraagje, ik wil repainten, maar ik heb plakaatverf, kan ik daarmee ook repainten?

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 17:05

birrie1709

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 18:26

heeeey mensen

Ik heb me 2 repaints afgemaakt deze week
allebei in opdracht

dhar:
Afbeelding

Fjalco:
Afbeelding

@annick : dit zijn die twee repaints
ik heb wat problemen gehad thuis, en met school heel druk gehad dus toen ben ik niet meer aan repainten toe gekomen, ik heb ze dus nu afgemaakt en ze krijgen er een gratis bij
voor de rest heb ik maar besloten te stoppen ermee aangezien het zoo lang duurt voordat ik een repaint af heb.
Ik snap dat zij het heel vervelend vonden maar nu zijn ze dus weer happy ;) ik had ze al aangeboden het geld terug te storten (maar ze hadden nog niks overgemaakt dus dat ging een beetje lastig :Y) )

ben je wel nog steed blij met je cully? (haha die had ik wel gewoon op tijd af :P )
Laatst bijgewerkt door birrie1709 op 05-05-12 18:33, in het totaal 1 keer bewerkt

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 18:31

birrie: mooie repaints!
op welke modellen heb je ze gemaakt?
roosje01: sorry dat wist ik allemaal niet van die verlaging.

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 18:31

LyraSunshine schreef:
liliekska schreef:

Je kan tinypic proberen ? Het is voor filmpjes én foto's.
http://tinypic.com/

dankjewel zal het proberen!

net terug van de film dus nog niks gedaan (nou zeg ik nog dus denk dat ik zo weer ga schleichen!)