@Blacky Het is wel belangrijk om goed aan te kunnen drijven tijdens het rijden. Als je niet meer fatsoenlijk hulpen kan geven omdat je er niet bij kan,denk ik niet dat het 'nog makkelijk' past..
Zoals ik zie kan zij nog met haar kuiten bij haar paard komen
En hoe zit dat dan met die volwassen ijslander rijders? Die steken ook heel erg boven hun ijslander uit, en daar hoor je niemand over. En die kunnen alleen nog maar drijven met hun boven benen..??
Change paste nog wel, maar niet meer mooi voor het plaatje
Haar kuiten zijn nog "vrij" om aan te drijven, haar hakken alleen niet, als zij hier geen last van heeft/had tijdens het rijden is dat prima, zowel is ze te groot
Foto vertekend wel iets, pony staat op een berg Beugels zijn ook wat te kort, zouden een gaatje langer moeten. Pony had hier een dressuurzadel op, waar ze normaal een vhz heeft. Beugels zijn opdezelfde maat als bij haar vhz.
Ze is absoluut niet zwaar. Ze woog 52 kg zei ze laatst. (Ze was aangekomen zei ze ).
De pony is 1,37. En ze rijdt zon 1 a 2 keer per week een buitenrit. (Zomers en in de vakantie's meer. Maar winter en herfst wat minder).
deruijter
Geplaatst: 09-03-12 02:08
Dat paard kan jou echt wel houden daar niet van, maar persoonlijk vind ik het er echt niet meer uitzien als je als een lang persoon op een pont gaat zitten. Maar bij jou valt het nog wel mee.
Laatst bijgewerkt door deruijter op 09-03-12 02:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Appelmoes_11
Geplaatst: 09-03-12 02:08
Ah, ja, dan kan het nog wel!
Citroentje1
Geplaatst: 09-03-12 02:09
Ze is echt een sprietje. Maar wel ontzettend lang..
Ik vond het in het begin niet zon probleem. Pony heeft er volgens mij geen moeite mee. (Kwa gewicht zeker niet, ik rijd haar zelf ook, en ik ben toch ietsje zwaarder, alleen wel kleiner). Maar soms begin ik toch ietwat te twijfelen..