maar Marit, als jij dit topic niet nodig vindt, waarom reageer je dan?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xChou schreef:Ik heb niet het hele topic doorgelezen sorry! Dat kost me iets teveel tijd.Toen ik ongeveer twee jaar geleden op ponyparkcity aankwam schrok ik eigenlijk best wel erg. Veel te grote en te zware kinderen op zulke kleine pony's. Ik zag in je OP toevallig staan dat je één meter zestig bent, dat vind ik eigenlijk al veel te groot en dan is mijn vraag waarom zou je het überhaupt dan nog willen?
xXMayaXx schreef:Omdat sommige mensen het niet belangrijk vinden om te rijdenIk ben 1.70 ik ga ook nog steeds. Ik rij niet meer, al 2 of 3 jaar niet meer. Ik ga erheen omdat er een pony staat waar ik heel veel om geef. Rijden doe ik wel op een manege.
DonjaxAlla schreef:Maar waarom zou je gaan? ik ben nog nooit geweest enzo maar ik ben toch wel benieuwd,
Ik bedoel leuk en aardig de hele dag met een (onbekende) pony bezigzijn en knuffelen enzo, maar is dat niet veel leuker om dat te doen met je lievelingspony? en voor alleen wandelen en poetsen en knuffelen is 350 euro voor een weekend echt veel,
niet banketstaaf bedoelt ofzo maar ik ben echt benieuwd