Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Roosje01 schreef:wow telpeva als die gaat kunne blijven staan in die houding![]()
olie verf op een schleich kan met niet voor stellen dat, dat werkt ben wel benieuwd naar een foto daarvan.
Stephaniexh schreef:Telpeva, hoe ver ben je al met je custom van je percheron?
Ik zet de foto's maar even in links:
(even een korte uitleg aangezien we nieuwe leden hebben die misschien schrikken van de volgende foto's
)
Ik wil de nek nog iets verticaler en de benen zijn nog niet 100% naar mijn zin.

)
.
)
, is wel handig voor pastel, dat het blijft zitten als je het volgende laagje aanmaakt, maar niet voor de 'afsluiter' van de repaints. jojo1000 schreef:hoi ik heb een schleich paardje met olieverf geprobeert te verven
ik dacht dat het wel kon
maar het droogt niet gauw ?
kan iemandn uitleggen hoe het dan moet met olie verf ?
en hoe kan ik netjes een witte bles maken ?
en kan ik olieverf ook nog van het paard afhalen ?
en blijft er wel glans op met olie verf ?
Dat is wel vervelend, maar het word opzich wel mooi. Mijn eerste repaint was op een schleich hond, (die is nu af, heel leuk geworden met vlekjes!) en verder heb ik geoefend op van die goedkope plastic paardjes zodat ik mijn schleich paardjes niet zou verprutsen.
)

ik zal proberen met ze te praten 

Telpeva schreef:Stephaniexh: de vachtstructuur in de nek lijkt nog wat grof, maar ik vind hem er wel al erg leuk uit zien, de manen vind ik erg goed gelukt!
Offtopic: Jouw nagellak