Over mn pony het arabiertje,, ik ga hem zoizo verkopen omdat ik volgend jaar hem niet op wedstrijd meer kan uitbrengen ,, rij er nu nog wedstrijden mee maar doordat ik ook al paar jaar mn paardje heb en die op wedstrijd m spring,, schiet mn pony mt trainen er regelmatig over heel jammer tuurlijk maar heb sommige dagen maar tijd voor 1 paardje te rijden en zie liever straks kleinkindje van 10 mt mn ponytje rondrijden en er veel plezier mee hebben dan dat hij thuis vaker stilstaat dan dat de bedoeling is
jongens, jullie mening, ga me niet afkraken ofzo maar k heb een vraag ik rijd een haflinger (heb dr hier al eerder geplaatst) van 1,40 en ik ben 1,73 we rijden samen heel fijn en zijn nu L1+18 en gaan L2 starten ik blijf zoweiso wel op dr rijden natuurlijk, maar merk de laatste tijd dat k te weinig contact maak met mn benen, dit kan overigens ook komen door een dipje van mij, dat k ff niet goed zit zeg maar heb ik wel vaker waat vinden jullie??
dankje, k ben ook zeker niet van plan te stoppen emt rijden, maar t viel me wel een beetje op dat de laatste paar dagen het ff niet lekker ging op de beenhulpen, zal wel een dipje zijn
op de eerste loopt je paard lekker schuin waardoor je langer lijkt, tweede vind ik een goed beeld. misschien helpt het om met een dressuurzweep zachtjes bij te tikken als ze niet reageert? jullie zijn een leuk stel samen
dankje, zweep hoef ik absoluut niet te proberen, dan gaat ze aan de kletter, word ze bang en komt ze in opstand... dus nee das geen optie t zal wel gewoon ff een dipje zijn..
Ik groei trouwens niet meer en mijn paard denk ik ook niet meer dus de verhouding zal zo blijven wel zou ze nog wat meer spieren krijgen dus iets breeder