weet ik nog niet kan je niet zien op de foto's paardjes liggen allemaal op hun zij maar denk dat het die met aalstreep is op pagina 13 staat ergens de link naar de advertentie
Zit die advertentie te bekijken, ligt er een paardje tussen wat ik volgens mij ook heb, geen idee dat dat ook een schleich was Heb ik er zo al 2 van zolder dus
Ga zometeen al even snuffelen als ik door de rommel heen kom.
ps. Het is die licht-beige shet?
Palmbierlove
Geplaatst: 04-05-11 20:16
ga nu mijn schleich elf uitpakken die ik gisteren had gehaald ik probeer het kopen van schleich de laatste tijd een beetje te beperken, probeer nu 1x in de maand 1 of 2 paardjes te kopen de elf is natuurlijk net zo duur als 2 paardjes, dus wordt deze maand niks meer, mss eind van de maand wel weer iets
ja PBL ik snap je probleem, ik moet me ook echt inhouden hoor is wel errug lastig ga morgen wat hout halen om zelf een stalletje te bouwen
Roosje01
Geplaatst: 04-05-11 20:21
ja dat is de oude shetlander hengst/ruin cyntje. ik ga ook minderen naar 1x per week 1 paardje. Deze week nu net 3 gekocht die komen hopelijk vrijdag of zaterdag dus mag pas over 3 weken weer eentje kopen van mezelf.
indd ik ben nu op die van roosje aan het wachten, ik ontvang hopelijk morgen de catalogus van 2009 en van 2010, gekocht via MP en bij de intertoys heb ik de westernrijset toen besteld en komt hopelijk vdeze week aan .....
Waar vandaan? Wat bedoel je? Ik zag hem ineens in de advertentie en wist geeneens dat het een Schleich was. Wat ik me kan herinneren is dat ik hem ooit gekocht heb om hem te repainten naar mijn verzorgshetje toen. Is er dus niet van gekomen en nu een welkome aanvulling op mijn verzameling
@ Cyntje: Waar je hem gekocht had en waarom enzo Maar dat antwoord gaf je al Ik kan me voorstellen dat het een welkome aanvulling is! Je betaalt er nu toch wat meer voor Ö
Ik zag net een ontzettend gave tinker repaint hier op bokt staan. Hebben jullie die ook al gespot op uit de kunst?
HxSunlight
Geplaatst: 05-05-11 10:02
wat raar
waarom schreef ze dat eigenlijk
kan je ook foto's plaatsen van je repaintje
iMandy
Geplaatst: 05-05-11 10:03
Nog niet! Zou ik de link mogen, Thats_Me?
Ik heb denk ik iets van 4 weken of zoiets nog geen Schleich gekocht.. best knap van mezelf! Anders ga ik ook zo hard door mijn verzameling heen, dat is waarschijnlijk ook niet echt leuk als je in 1x alles compleet hebt. Misschien dat ik vandaag nog een paardje er bij ga halen, ga waarschijnlijk voor het Clydesdale veulen.
Die Tinker is zeker gaaf... nu ik de tinkermerrie zelf heb baal ik eigenlijk dat ik niet voor die repaint gekozen heb die iemand hier laatst aanbood... die was toch zeker wel veel mooier